  • 21. Data: 2018-12-08 22:43:56
    Temat: Re: To była jej ostatnia żarówka ;-)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciezko sie mylisz z tym odpisywaniem o dowodzie. Z doswiadczenia takie informacje.
    Ludzie to kretyni. Jak zaczeli kiedys mowic ze beda sprawdzali czy ludzie placa
    abonament rtv to o polowe im wplywy wzrosly. Oczywiscie zadnych zmasowanych kontroli
    nie bylo. Tak samo w tej sytuacji. Poszla informacja ze kontroluja i kazda bulka
    nabita na kase. Mlynarz, piekarz zaczynaja wystawiac wieksze rachunki bo musi sie
    obrot zgadzac ze sklepami. Po miesiacu w US wiedza kto ich na kase w lewo robil.
    Kiedys w tv byl serial o pracy policji skarbowej w Japonii. Te urzedniczki przy niej
    to amatorki.

  • 22. Data: 2018-12-08 23:48:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Dec 2018 13:43:56 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
> [...]
    > wplywy wzrosly. Oczywiscie zadnych zmasowanych kontroli nie bylo.
    > Tak samo w tej sytuacji. Poszla informacja ze kontroluja i kazda

    Ale takie kontrole byly i wczesniej.

    > Mlynarz, piekarz zaczynaja wystawiac wieksze
    > rachunki bo musi sie obrot zgadzac ze sklepami. Po miesiacu w US
    > wiedza kto ich na kase w lewo robil.

    Moze i sie domyslaja, ale dowodu brak.

    Ludzie wiecej kupuja i co im zrobisz ?

    J.

  • 23. Data: 2018-12-09 00:09:23
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-08 16:53, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak sprzedaz rejestrowana spadnie to us bedzie mial powod do prowadzenia kontroli
    czy spadlo bo spadlo czy dlatego ze znowu zaczeli ludzie krasc. Mandaty za
    wykroczenia skarbowe w budzecie nie stanowia zadnej pozycji, jest ich tak malo i sa
    niskie. Sa po to zeby przymuszac wszystkich do placenia wszystkich naleznych panstwu
    podatkow. Podatki robia rowniez uczciwsza konkurencje.

    Znaczy jak wszystkich się okrada to konkurencja jest lepsza?

  • 24. Data: 2018-12-09 00:53:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-09 o 00:09, kk pisze:

    > Znaczy jak wszystkich się okrada to konkurencja jest lepsza?

    Znaczy nie jesteś zmuszany do oszukiwania na podatkach, jeśli chcesz
    prowadzić konkurencyjny biznes.

    Oczywiście lepiej byłoby mieć niskie podatki, to problem byłby mniejszy,
    ale do tego by trzeba było wystąpić z UE, więc nie tak łatwo.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2018-12-09 08:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > na kase w lewo robil. Kiedys w tv byl serial o pracy policji
    > skarbowej w Japonii. Te urzedniczki przy niej to amatorki.

    A, czyli tzw dowód z własnego przeczucia. Spoko. Cenie to ze sie do tego
    przyznajesz.

    Dawno nic nie pisałes, jak to prad nie bedzie drozał przez to ze
    wytwarzamy go w wiekszosci z wegla... :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 26. Data: 2018-12-09 09:57:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ten robiony z gazu i ropy tez drozeje, ale troche mniej.

  • 27. Data: 2018-12-09 10:54:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Dec 2018 00:57:25 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    > Ten robiony z gazu i ropy tez drozeje, ale troche mniej.

    Ruscy lobbuja, czy Shell lobbuje ? :-)

    A my ponoc coraz wiecej wegla importujemy z Rosji.
    Tanszy jest ... a prad drozeje :-)

    J.

  • 28. Data: 2018-12-09 12:51:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ten robiony z gazu i ropy tez drozeje, ale troche mniej.

    Troche?
    Byłes miesiac w Kambodzy i nie słyszałes co sie dzieje z cenami prądu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 29. Data: 2018-12-09 14:38:03
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-12-09 o 10:54, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Ruscy lobbuja, czy Shell lobbuje ? :-)
    >
    > A my ponoc coraz wiecej wegla importujemy z Rosji.

    Importujemy stosunkowo niewiele.
    Prąd jest droższy, bo UE każe płacić za emisję - to nie ma nic wspólnego
    z kosztami wytworzenia prądu. Co ciekawe - Niemcy mają bardziej
    ekologiczny prąd, a płacą 2x tyle za prąd. Dlaczego? Bo do
    "ekologicznego" trzeba dopłacić do wytworzenia. Ot, taki paradoks... Ta
    cała zielona energia przypomina mi "ekonomię socjalizmu".
    T.

  • 30. Data: 2018-12-09 15:14:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiscie ze slyszalem co sie dzieje z cenami pradu. Chwilowo nic sie nie dzieje.
    Mowili w tv ze gospodarstwa domowe i male i srednie firmy dostana doplate jak prad
    zdrozeje. Pozyjemy zobaczymy.