  • 61. Data: 2018-12-11 20:11:37
    Temat: Re: To była jej ostatnia żarówka ;-)
    Od: p...@g...com

    Groszaki ;-) z worka wyszło 2.5 bańki

    7193,wiadomo-co-sie-dzieje-z-wrakiem-rzadowej-limuzy
    ny-rozbitej.html#s=BoxOpLink

  • 62. Data: 2018-12-12 02:15:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 10:18, r...@k...pl pisze:

    > Jakieś dowody czy "jestem o tym święcie przekonany"?

    Znajomi z takich urzędów w różnych krańcach naszego kraju.
    Jeden to nawet na takie prowokacje jeździ w soboty bo więcej
    płacą za pracę w dni wolne.

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2018-12-12 10:22:23
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-12-11 o 17:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
    izelek-we-francji-bilans-weekendu-8-9-grudnia/t6ttz5
    0

    > A spalic im te rzadowe bryki.
    > Jak im sie paliwo nie podoba, to niech sobie jezdza pociagami i
    > tramwajami :-)
    > No i rowerami :-)
    >
    > P.S. Naprawa bmw po Macierewiczu - 170 tys zl ...
    >
    > J.

    Same zebrane składki PZU to ponad 20 mld zł (wypłaty - ok. 15). Nie
    jeden Macierewicz miał stłuczkę. No i chyba osobiście nie prowadził.
    Ps. Widziałem, jak swego czasu kierowca Obamy przeorał sobie podwozie bo
    zawisł na garbie przy wjeździe do ambasady... Ten to musiał zapłacić
    odszkodowanie... :-)
    https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/373364,Limuz
    yna-Obamy-utknela-podczas-wyjazdu-z-ambasady-wideo
    T.

  • 64. Data: 2018-12-12 11:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

> [...]
    > Ps. Widziałem, jak swego czasu kierowca Obamy przeorał sobie
    > podwozie bo zawisł na garbie przy wjeździe do ambasady... Ten to

    Udajesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire