  • 11. Data: 2014-09-03 01:34:58
    Temat: Re: To moze teraz pojedzmy troche po Windows Phone? ;]
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 03 Sep 2014 01:06:41 +0200, atm <...@v...pl> wrote:

    >A dlaczegóż to?

    No bo nic ci sie nie podoba. Moze twoj wlasny system bedzie ci sie
    podobal?

    A.L.

  • 12. Data: 2014-09-03 05:57:10
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    A.L. <a...@a...com> wrote:

    > No bo nic ci sie nie podoba. Moze twoj wlasny system bedzie ci sie
    > podobal?

    Nie opowiadaj bajek, przecież iPhone mu się podoba :-)

  • 13. Data: 2014-09-03 08:37:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Sep 2014 00:31:16 +0200, Marek napisał(a):

    > Nie można tak żartować, bo zły przekaz idzie w naród i taki Przemol
    > jeden z drugim bedzie miał pożywkę do prowokacji.

    To jest właśnie ironia losu, że po latach wychodzi, że iOS jest najbardziej
    efektywnym, konfigurowalnym i używalnym systemem na rynku.

    Najsmutniejsze w tej ironii jest to, że to wcale nie jest zasługa Apple.
    Choć nie, trochę jest - podczas gdy konkurencja wytrwale i konsekwetnie
    psuła swoje produkty, oni sie oparli tej pokusie i nawet kilka rzeczy
    poprawili. Fakt, kilka spieprzyli (np. pokazywanie fotki osoby dzwoniącej
    na pełnym ekranie, ale to podobno jest przywrócone w 8)

    Jeszcze trochę i ten system będzie się jawił jako oaza normalności i
    funkcjonalności. Dokąd zmierza ten chory rynek?

    Dla osób które nie zrozumiały, przykład muzyczny: wiele lat temu muzyka
    BoneyM była kompletnym obciachem. Ale w porównaniu z 99% współczesnej
    "tfurczości" jaki się jako wysokiej klasy produkt dla intelektualistów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 14. Data: 2014-09-03 09:24:41
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-03 01:34, A.L. wrote:

    > No bo nic ci sie nie podoba. Moze twoj wlasny system bedzie ci sie
    > podobal?
    >
    > A.L.

    Szanowny A.L. zadna z firm , ktorych to sprzety i systemy uzywam ne dala
    mi ich z dobrego serca. Za kazde urzadzenie musialem placic wiec
    spodziewam sie, ze urzadzenia te beda godnie reprezentowaly XXIw ;]
    A tu taki kwiatek jednego z wczesniejszych updateow iPada, ktory
    blokowal sie na ekranie blokady albo WP gdzie do "wczoraj" nie bylo
    managera plikow czy tez brak managera uprawnien w WP i Androidze
    przekladajacy sie na zgode na wszystkie bzdurne potrzeby aplikacji lub
    ich nie instalowanie...smartfony z niesamowitymi, jak sie czlowiek
    zastanowi mozliwosciami, i bateria trzymajaca kilka do kilkunastu godzin
    jesli zacznie sie z tych mozliwosci intensywaniej korzystac, ekrany
    urzadzen kieszonkowych bijace na glowe moje 24" LCD, sama kieszonkowosc
    smartfonow obecnie jest malo smiesznym zartem. A i Waldek ma sporo racji
    czepiajac sie MS, ktory powrocil ze swoim systemem do epoki kamienia
    lupanego. Dlugo by mozna wymieniac tego typu wspolczesne niedorobki i
    dziwne zachowania producentow czesto dalekie od szeroko pojetego dbania
    o wygode uzytkownika.
    A wychwalanie zalet wszelakich pozostawiam innym, sam wszystkiego nie
    ogarne ;]

  • 15. Data: 2014-09-03 09:57:22
    Od: atm <...@v...pl>

    > Nie opowiadaj bajek, przecież iPhone mu się podoba :-)

    Hehe nie przesadzajmy, taki iPhone jeszcze nie powstal ;]

  • 16. Data: 2014-09-03 10:50:42
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Tue, 2 Sep 2014 22:12:56 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Niech on się przebije do używalnych systemów, to już i tak będzie wielki
    > sukces.

    Jak zwykle czepiasz sie pierdół podczas gdy WP ma inne IMHO bardziej
    irytujące dolegliwości.

  • 17. Data: 2014-09-03 10:54:50
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Wed, 3 Sep 2014 07:37:58 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Dla osób które nie zrozumiały, przykład muzyczny: wiele lat temu muzyka
    > BoneyM była kompletnym obciachem. Ale w porównaniu z 99% współczesnej
    > "tfurczości" jaki się jako wysokiej klasy produkt dla intelektualistów.

    ja nie zrozumiałem przykładu muzycznego :>
    Bo IMHO z współczesną muzyką wcale nie jest zle. Ba jest nawet dobrze.

  • 18. Data: 2014-09-03 14:24:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 3 Sep 2014 10:54:50 +0200, qrt napisał(a):

    > ja nie zrozumiałem przykładu muzycznego :>
    > Bo IMHO z współczesną muzyką wcale nie jest zle. Ba jest nawet dobrze.

    Z rzeczy reklamowanych jako muzyka: Justin Bieber, One Direction, Niki
    Minaj, Miley Cyrus, Feel i większość pozostałej krajowej tfurczości.
    Ja to bym raczej zakwalifikował do kategori WTF? a nie muzyki..

  • 19. Data: 2014-09-03 14:34:43
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Wed, 3 Sep 2014 13:24:27 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Z rzeczy reklamowanych jako muzyka: Justin Bieber, One Direction, Niki
    > Minaj, Miley Cyrus, Feel i większość pozostałej krajowej tfurczości.
    > Ja to bym raczej zakwalifikował do kategori WTF? a nie muzyki..

    toć nie mówie o czymś takim :)

  • 20. Data: 2014-09-03 15:37:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 3 Sep 2014 13:24:27 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:
> [...]
    > Minaj, Miley Cyrus, Feel i większość pozostałej krajowej tfurczości.
    > Ja to bym raczej zakwalifikował do kategori WTF? a nie muzyki..

    Czy chcesz sprawić wrażenie, że niniejszy temat to dyskusja o
    gustach?

    --
    Marek