  • 1. Data: 2010-09-10 23:27:50
    Temat: Toyota Corolla błąd P1272
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    Pacjent to corolla 2006 170k km, 1,4 d4d - wyskoczyło juz dwa razy poki co
    kasuje i jade dalej..
    różnicy w pracy silnika zadnej nie wyczuwam, znalazłem juz kilka definicji
    tego kodu:

    -Step Motor for Turbocharger Control Circuit (Intermittent)
    -Cylinder #2 High To Low Side Open

    -Wastegate Failed Closed (Over Pressure)

    która z nich jest najbardziej trafna i co powoduje ten błąd?

    pomocy !!

  • 2. Data: 2010-09-13 19:07:56
    Temat: Re: Toyota Corolla błąd P1272
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

> [...]
    > -Cylinder #2 High To Low Side Open
    >
    > -Wastegate Failed Closed (Over Pressure)
    >

    > która z nich jest najbardziej trafna i co powoduje ten błąd?

    Dla potomnyh wymieniłem filtr paliwa i problem chyba zniknął... ps filtr był
    brudny ...

  • 3. Data: 2010-09-14 12:48:32
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    > Dla potomnyh wymieniłem filtr paliwa i problem chyba zniknął... ps filtr był
    > brudny ...

    dzieki za info, a jak ogolnie Ci sie zachowuje przy tym przebiegu - ja mam 77
    tkm i bez uwag poza dwoma zarowkami ;)

  • 4. Data: 2010-09-14 15:09:07
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    No wlasnie, a jak tak tam plastiki we wnetrzu, nie zmasakrowane?
    Bo ogolnie podoba mi sie ten samochod, ale porownanie materialow we
    wnetrzu do golfa 6 to przepasc. :(

  • 5. Data: 2010-09-14 20:44:53
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    "Konrad L" <p...@o...pl> wrote in message
    > No wlasnie, a jak tak tam plastiki we wnetrzu, nie zmasakrowane?
    > Bo ogolnie podoba mi sie ten samochod, ale porownanie materialow we
    > wnetrzu do golfa 6 to przepasc. :(

    szczerze nie zamienił bym sie na nic innego, spalanie pokazuje mi (jak
    jedzie kobita) 3,8 a rekord 3,5 na trasie wawa siedlce, kiedys sprawdzałem i
    wyniki w miare sie zgadzały, wiec to prawdopodobny wynik, poza 3 x żąrówka
    jeszcze nic nie padło .... plastiki .. moze i sa gdzieś ładniejsze, ale nie
    narzekam, napewno nie trzeszczą :-) co do przebiegu to zrobiłem na niej
    jakieś 50 k, nie od nowości, ale jestem zadowolony z bezawaryjności, az sie
    boje ze jak wkoncu cos padnie to na dobre ...
    Możecie podpowiedzieć jakich usterek mozna sie spodziewać ? jak zapobiec ?

    Siostra ma "taki sam" tylko hatchbag, i ma chyba kłopoty z turbiną, jak
    wcisne gaz na trójce , czwórce na ok 3 k obr na chwile sie jakby blokuje...
    jakies sugestie ?