  • 11. Data: 2019-04-26 13:54:45
    Temat: Re: Toyota - mapy do nawigacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:q9unjd$g21$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 26-04-2019 o 11:44, J.F. pisze:

    >Ja też Androida.
    >I problem jest właśnie na nim.
    >GPS działa, ale tylko świeżo po restarcie urządzenia.
    >Drugi raz po zamknięciu programu już go nie znajduje.

    A to jakies dziwne, bo w Androidzie o ile wiem, to nie jest tak jak
    dawniej "odbiornik GPS" tylko "usluga lokalizacyjna".

    Nie powinno byc problemow, chyba ze:
    -usluga AM do odbioru danych z tej uslugi sie zablokowala ... powinien
    pomoc restart programu, dostepny gdzies w managerze aplikacji.

    -AM nie potrafi drugi raz wlaczyc tej uslugi lokalizacji ... ale skoro
    piszesz, ze dziala, to chyba dziala ...

    J.

  • 12. Data: 2019-04-26 22:49:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-04-2019 o 13:54, J.F. pisze:

> [...]
    > pomoc restart programu, dostepny gdzies w managerze aplikacji.
    >
    > -AM nie potrafi drugi raz wlaczyc tej uslugi lokalizacji ... ale skoro

    Obstawiam jakieś dziwne użycie protokołów, niestandardowe, które się AM
    zawieszają przy wychodzeniu z programu.....

    Bo w tym samym czasie inne programy działają z gps, a AM nadal raportuje
    brak połączenia.