  • 1. Data: 2010-07-15 00:16:49
    Temat: [szukam] Nocleg przy 7 (E77) okolicach Olsztynka
    Od: "BM" <n...@p...pl>

    Witam,

    Będę musiał po pracy nocą jechać z Wawy do Gdańska i wiem, że na raz nie dam
    rady z uwagi na zmęczenie. Szukam noclegu hotel/motel obojetnie w okolicach
    Olsztynka. Jedyne co znalazlem do Zajazd Mazurski, ale troche PRL i cena nie
    adekwatna do warunkow... jesli ktos z Was może polecic cos w okolicy +/-
    50km to poproszę.

    --
    Pozdrawiam, BM

  • 2. Data: 2010-07-15 00:35:23
    Temat: Re: [szukam] Nocleg przy 7 (E77) okolicach Olsztynka
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-15 00:16, BM pisze:
> [...]
    > adekwatna do warunkow... jesli ktos z Was może polecic cos w okolicy +/-

    Zajazd Tokaj, przy "siódemce" jakieś 200km od Warszawy, tak mniej więcej
    w połowie drogi do Gdańska. Nie nocowałem nigdy, ale regularnie zaliczam
    tam obiad jak mam okazję. Ceny bardzo przyzwoite, ładny nowy budynek,
    powinieneś być zadowolony.
    http://www.miplo.pl/point.php?&p=K922w0tk

    --
    MZ

  • 3. Data: 2010-07-15 08:20:16
    Od: "BM" <n...@p...pl>

    > http://www.miplo.pl/point.php?&p=K922w0tk

    Dzięki :) Tylko na stronie mają kurde trojana.

    Pozdrawiam, BM

  • 4. Data: 2010-07-15 08:21:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jul 2010 00:16:49 +0200, BM wrote:
    >Będę musiał po pracy nocą jechać z Wawy do Gdańska i wiem, że na raz nie dam
    >rady z uwagi na zmęczenie. Szukam noclegu hotel/motel obojetnie w okolicach
    >Olsztynka.

    Spij w domu, ustaw budzik na 4 rano i jedz. To nie jest dystans ktory
    sie robi z noclegiem.
    No chyba ze dom w Gdansku.

    J.

  • 5. Data: 2010-07-15 10:47:17
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    > Spij w domu, ustaw budzik na 4 rano i jedz. To nie jest dystans ktory
    > sie robi z noclegiem.
    > No chyba ze dom w Gdansku.

    Mistrzu a twoim zdaniem ten człowiek ile może przejechac bez snu ? Skoro
    człowiek prosi o poradę tzn że nie da rady jechać tyle na raz.

    W tym roku mam trase ok 900 km do przejechania i też kombinuje nocleg po
    drodze, by dać radę z rodzinka bezpiecznie dojechać i wrócić.

  • 6. Data: 2010-07-15 11:16:05
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-07-15 10:47, mz pisze:

    > Mistrzu a twoim zdaniem ten cz?owiek ile mo?e przejechac bez snu ? Skoro
    > cz?owiek prosi o porade tzn ?e nie da rady jechaae tyle na raz.
    >
    > W tym roku mam trase ok 900 km do przejechania i te? kombinuje nocleg po
    > drodze

    Zapewne gdy pisze że nie da rady to wie co pisze. Choć ja wielokrotnie
    jechałem prosto z pracy w Wawie do Gdańska spokojnie: wyjazd 18 przyjazd 23.
    To tylko 350 km. Tak więc musiałbym być nie wiem jak zmęczony albo
    wyjeżdżać nie wiem jak późno, żeby myśleć o noclegu w trakcie.

  • 7. Data: 2010-07-15 12:26:12
    Od: "m" <...@n...pq>

    > Spij w domu, ustaw budzik na 4 rano i jedz. To nie jest dystans ktory
    > sie robi z noclegiem.

    Zależy czy się jedzie
    Może jedzie rowerem, koparką albo innym dziwolągiem i podróż będzie trwała
    dobę :-)

  • 8. Data: 2010-07-15 12:26:16
    Od: "BM" <n...@p...pl>

> [...]
    > To tylko 350 km. Tak więc musiałbym być nie wiem jak zmęczony albo
    > wyjeżdżać nie wiem jak późno, żeby myśleć o noclegu w trakcie.

    Tylko ja mam start z Wawy 1:00 - 2:00 po całym dniu pracy... dzięki za
    poradę MZ :-)

    --
    Pozdrawiam, BM

  • 9. Data: 2010-07-15 12:30:10
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "BM" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko ja mam start z Wawy 1:00 - 2:00 po całym dniu pracy... dzięki za
    > poradę MZ :-)

    To się dobrze zastanów
    Ja bym poszedł spać do swojego łóżka i wyjechał o 10 następnego dnia, a nie
    ruszał w nocy.
    Między 2 a 5 mi najbardziej chce się spać i oczy same się zamykają
    Alternatywnie wynająłbym innego szofera i spał w aucie podczas jazdy

  • 10. Data: 2010-07-15 12:35:41
    Temat: Re: [szukam] jedzenie na krajowej 3ce?
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    To ja sie podlacze i zapytam gdzie warto sie zatrzymac na dobry (czyt. sprawdzony)
    posilek na
    krajowej 3ce (kierunek od A4 do Baltyku o ile to istotne :-) )?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde