  • 11. Data: 2010-07-20 08:14:46
    Temat: Re: Trasa DC > Hel
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > POciągiem. Bo na Hel, to nie jedziesz, tylko stoisz.
    Jak na to wpadles Adasiu? Ja na Helu w ostatnich latach bylem 2x autem i to
    lipiec/sierpien. O ile w
    drodze powrotnej przed Wladkiem byl lekki korek to w strone Helu jechalo sie calkiem
    przyjemnie i
    bezkorkowo :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 12. Data: 2010-07-20 08:16:56
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-19, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > POciągiem. Bo na Hel, to nie jedziesz, tylko stoisz.

    Nie zauważyłem kiedy chce jechać. Np. w nocy z wtorku na środę droga
    powinna być przejezdna ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2010-07-20 20:35:17
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Jul 2010 00:38:40 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >POciągiem. Bo na Hel, to nie jedziesz, tylko stoisz.

    Pociągiem też można stać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280