  • 11. Data: 2016-10-28 11:20:27
    Temat: Re: Troche OT: Obudowa do powieszenia na ścianie.
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    Ja użyłem czegos takiego
    http://allegro.pl/obudowa-wentylowana-z1-198x188x70m
    m-czarna-z1w-i6298136862.html

    Drzwiczki nieotwierane lecz wysuwane. Nie wiem czy w nią wszystko by się
    zmieściło. Pewnie sa też więkze.

  • 12. Data: 2016-10-28 11:33:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-28 11:20, tomekp wrote:
> [...]
    m-czarna-z1w-i6298136862.html
    > Drzwiczki nieotwierane lecz wysuwane. Nie wiem czy w nią wszystko by się

    Mam, uzywam, sa większe. Gorszej jakości plastiku chyba nie da się
    osiągnąć ;). A serio - nie, nie zmieści się i bardzi ciezko się to
    serwisuje z powodu kiepskiego plastiku właśnie. To ostateczność.

  • 13. Data: 2016-10-28 11:34:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-28 10:49, J.F. wrote:
    > Wrzuc w googla "rozdzielnia plastikowa". Pelno tego

    http://www.doktorwolt.pl/search/skrzynki-hermetyczne
    -ip65-z-zamkiem-plastikowym/?category=59,18

    Dzieki, pozerkam, ceny przystepne.

  • 14. Data: 2016-10-28 11:35:37
    Od: Airless <r...@g...com>

    Może szafka rackowa z 10" - tego typu.
    http://beta.ted.net.pl/szafy-rack-i-akcesoria/szafa-
    rack-19-9u-400mm-drzwi-szklane-wiszaca.html

  • 15. Data: 2016-10-28 11:37:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-28 11:35, Airless wrote:
    > Może szafka rackowa z 10" - tego typu.
    > http://beta.ted.net.pl/szafy-rack-i-akcesoria/szafa-
    rack-19-9u-400mm-drzwi-szklane-wiszaca.html

    Troche za głeboka co utrudnia serwisowanie, ale wezmę pod uwage, dzięki.

  • 16. Data: 2016-10-28 11:46:19
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 28 października 2016 11:37:41 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:
    rack-19-9u-400mm-drzwi-szklane-wiszaca.html

    > Troche za głeboka co utrudnia serwisowanie, ale wezmę pod uwage, dzięki.

    Gdzieś widziałem szafki 10" ale o głębokości 260 mm. Jak znajdę to się pochwalę.

  • 17. Data: 2016-10-28 11:48:39
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Nie wiem jak ta linia, bo cen nie widzę, ale jaki kiedyś szukałem
    > znacznie mniejszej z Bopli to o mało sie nie zadławiłem po usłyszeniu
    > ceny. Nie wolno żuć gumy podczas rozmów z handlowcami.
    >
    > To nie ma być ładne :D

    Jak taniej to mi się kojarzy tylko Maszczyk:
    http://www.maszczyk.pl/pl/offer/view/44/1094/la-1

    Nie na kluczyk, ale to było tylko mile widziane.
    Nie wiem czy jest dość duża (to chyba największa).

    Inne skojarzenia:
    https://www.kradex.com.pl/shop?product=23&lang=pl&se
    ssion=2bede18431a862b746a2dab80153a54a

    https://www.kradex.com.pl/shop?product=853&lang=pl&s
    ession=2bede18431a862b746a2dab80153a54a

    Może jak przezroczysta to nie będziesz musiał otworu na wyświetlacz
    (chyba, że dotykowy).

    P.G.

  • 18. Data: 2016-10-28 11:58:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Airless,

    Friday, October 28, 2016, 11:35:37 AM, you wrote:

    > Może szafka rackowa z 10" - tego typu.

    19"?

    > http://beta.ted.net.pl/szafy-rack-i-akcesoria/szafa-
    rack-19-9u-400mm-drzwi-szklane-wiszaca.html

    Mikrofalówkę można zrobić ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2016-10-28 12:26:16
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    A moze cos z crone?
    Telekomunikacja, ale szafki mozna sobie kupis bez grzebieni...
    https://www.google.pl/search?q=szafka+krone&biw=1920
    &bih=916&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj5htS0
    pP3PAhVHiSwKHXT2A7kQ_AUIBigB

  • 20. Data: 2016-10-28 12:37:00
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

> [...]
    > osiągnąć ;). A serio - nie, nie zmieści się i bardzi ciezko się to
    > serwisuje z powodu kiepskiego plastiku właśnie. To ostateczność.

    Ok. To moze popatrz na szafki na zawor odcinajacy gaz

    http://allegro.pl/szafka-skrzynka-zawor-250x300x150-
    gazowa-i6533739806.html