  • 11. Data: 2015-04-12 23:29:54
    Temat: Re: Trudne (bardzo) - jakie auto wybrać :) ?
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2015-04-12 22:01, Przyjazny wrote:

    > To razem nie może być ;-).

    > Zrezygnuj z wymagania "wysoki" i popatrz na Peugeota 508. To chyba
    > najwygodniejsze co można mieć z nowych koło 100k. Można dostać normalny
    > automat. Jeżeli nic nie zepsuli, bo teraz piszą na stronie że jakiś
    > "nowy"...

    he he :) właśnie 508 wchodziła w grę tylko ceny się nie udało (jeszcze)
    zrobić - chyba jedyny peugeot nie na belce :)

    w 100k się nie mieści na 100% z HUD i kilkoma bajerami :/

    jeszcze mazda6 - bardzo ok za ~100k - tylko za długie - jak vel satis
    508 i mazda6 mają ładne wnętrza :)

    btw. jak to się ma do vw passata b8 ?

    ---
    This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is
    active.

  • 12. Data: 2015-04-12 23:35:54
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2015-04-08 14:13, Dman666 wrote:

    > Outlander sie wyprzedaje bo wchodzi nowa buda. Za niecale 100K dostaniesz 2WD z
    benzyna 2.0.
    > Niestety wypadaja kryteria ASB i spalanie.

    Rzucę okiem bo chyba ASX wchodził w grę

    > Jak dobrze ponegocjujesz to moze da sie lepszego wyrwac.

    Nie ja kupuje :)
    ale negocjator będzie szybki i dobry ;)

    ---

  • 13. Data: 2015-04-14 22:34:21
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2015-04-12 21:29, _Michał <m...@g...pl> wrote:

    > he he :) właśnie 508 wchodziła w grę tylko ceny się nie udało (jeszcze)
    > zrobić - chyba jedyny peugeot nie na belce :)
    >
    > w 100k się nie mieści na 100% z HUD i kilkoma bajerami :/

    Walcz o cenę. Powinieneś się zmieścić jak znam ichnie rabaty, chyba że
    tych bajerów bardzo dużo.

    > jeszcze mazda6 - bardzo ok za ~100k - tylko za długie - jak vel satis
    > 508 i mazda6 mają ładne wnętrza :)
    >
    > btw. jak to się ma do vw passata b8 ?

    Pójdź na jazdy testowe :P. Co do Mazdy to nie wiem, nie byłem. B8
    automat ma znośny jeśli chodzi o wrażenia, ale komfort wnętrza średni.
    Ergonomia też średnia. Prawdziwych automatów nie ma, tylko DSG.

    No i ceny obu w porównaniu z Peugeotem zabijają.