  • 21. Data: 2019-01-21 20:01:38
    Temat: Re: Tulejka na linkę, tylko że nie tulejka
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello yabba,

    U-shape-cross-belt-buckle-buckle-joint-the-joint-pre
    ss-line-deduction-Joint/32400098631.html
    > Jaki rodzaj zaciskarki polecasz do tulejek izolowanych i nieizolowanych?
    > W czym jest gorsza 4-ro szczękowa?

    4-szczękowa daje kwadratowy przekrój. Dobre do krosowania tablicy przy
    większych przekrojach ale fatalne do wkładania w łączówki z okrągłymi
    otworami. Do okrągłych otworów zdecydowanie proste kleszcze, które
    robią jedno głębienie pozostawiając resztę obwodu bez zmian.

    Teoretycznie najlepsze powinny być 6-szczękowe ale są drogie - 2 razy
    droższe od 4-szczękowych.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2019-01-21 20:47:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-01-21 o 18:42, Zbych pisze:
> [...]
    y-z-kanalem-n-smd/wolfspeedcree/

    3M0065090J?qs=sGAEpiMZZMshyDBzk1%2fWi353tM6nWY0EVl%2
    fW2FEVFKcd6OlJwWI6IQ%3d%3d

    > A mogą być kontr-przykłady z 3...4x przebitką w drugą stronę?
    > https://www.tme.eu/pl/katalog/#search=USBLC6-2SC6&cl
    eanParameters=1

    > https://pl.mouser.com/ProductDetail/STMicroelectroni
    cs/USBLC6-2SC6?qs=sGAEpiMZZMvxHShE6Whpu%2fcIE2H5IOBd
    vREMGHqn6h0%3d

    A jak jeszcze doliczyć wysyłkę do Polski to ho ho :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 23. Data: 2019-01-21 21:19:00
    Od: yabba <g...@g...com>

> [...]
    > robią jedno głębienie pozostawiając resztę obwodu bez zmian.
    >
    > Teoretycznie najlepsze powinny być 6-szczękowe ale są drogie - 2 razy

    Dziękuję za wyjaśnienie.

    yabba

  • 24. Data: 2019-01-21 22:14:59
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Janusz wrote:

    > A jak jeszcze doliczyć wysyłkę do Polski to ho ho :)

    Doliczaj. Dokładnie 0 złotych (przy zakupach powyżej 200).
    TME, o ile pamiętam, darmowej wysyłki nie ma wcale.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 25. Data: 2019-01-22 08:00:35
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-01-21 o 14:51, Jingiel pisze:

    > https://wiresolutions.pl/main/product?id=61
    Tyle lat żyłem w nieświadomości myśląc że ryflowanie oznacza coś
    zupełnie innego

  • 26. Data: 2019-01-22 10:40:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Doliczaj. Dokładnie 0 złotych (przy zakupach powyżej 200).
    Ale nie zł tylko dolarów czy euro, a to już trochę jest.

    > TME, o ile pamiętam, darmowej wysyłki nie ma wcale.
    dokładnie 12,90 czyli śmieszna kwota w stosunku do np
    farnela kiedy ściągają z usa.
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 27. Data: 2019-01-22 13:16:12
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Janusz wrote:

    > Ale nie zł tylko dolarów czy euro, a to już trochę jest.

    Złotych, netto. Na samym środku swojej strony głównej o tym wręcz
    krzyczą. Zainteresuj się, bo warto. Będziesz mógł sobie budować swoje
    układy z fajnych elementów, a nie z BC107 dostępnym w sklepie za rogiem.

    > dokładnie 12,90 czyli śmieszna kwota w stosunku do np
    > farnela kiedy ściągają z usa.

    By ściągać coś z USA przez Farnella za 110zł. netto za przesyłkę
    to trzeba mieć niezłe poczucie humoru. Lepiej kupić w tych USA
    samemu, do tego taniej o jakieś 10-20% i zapłacić 80zł. (dla zamówień
    poniżej 200zł) lub 0 (pozostałe).

    Pomijając już drobiazg, że w Farnellu też "niczego nie ma", choć nie
    aż tak, jak w TME. No i też masz brak kosztów przesyłki za zakupy
    200 netto, jak w Mouserze. W zasadzie teraz to tylko rdzenie tam
    kupuję, bo mają trochę wyczynowych materiałów. A wkrótce i tak
    będzie Brexit, cła i w ogóle zapomnę o Farnellu.

    Pozdrawiam, Piotr