  • 11. Data: 2009-01-13 15:19:35
    Temat: Re: Tuner LeadTek - TV4 i Puls bez dźwięku
    Od: bocian <b...@w...pl>

    Pioterek Krzystek pisze:
    > Wtiam
    > Mam nowy tuner LeadTek WinFast Expert2000 i nie mam dźwięku na TV4 i na na
    > Pulsie ? :( Tylko słychać szum. Jak rozwiązać ten problem? Co z tym zrobić ?

    Sprawdź co będzie po wciśnięciu klawisza H na szumiącym kanale. Powodzenia!

  • 12. Data: 2009-01-13 15:53:22
    Od: "Piotrek Krzystek" <p...@o...pl>

    > A anteny jakiej używasz?
    > Pokojowej?
    > Na zwykłym tv obraz z tej anteny jest prawidłowy?

    Antena jest siatkowa zewnętrzna, jest ok. To nie jest kwestia anteny tylko tego
    tunera. Jakby tak połączyli Armnię fonie z Polską - wizją byłoby ok.

    > A co ma piernik do wiatraka i mono/stereo do możliwości odbierania
    > analogowego dźwięku przez tuner?

    No jak to, nie miałeś tego tunera ? Jest tak samo jak w telewizorze. Jak masz
    sygnał mono i wymusisz na pilocie stereo to dostaniesz szumy. I odwrotnie.

  • 13. Data: 2009-01-13 21:54:32
    Temat: Re: Tuner LeadTek - TV4 i Puls bez dzwieku
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> napisal w
    wiadomosci news:Pine.LNX.4.64.0901131518000.7563@sci.pam.szczec
    in.pl...
    > ~1000 postow miesiecznie ???
    >
    > czy ty naprawde nie masz co robic tylko torlujesz
    > a teraz tutaj ???

    PLONK WARNING !!!!

  • 14. Data: 2009-01-13 21:55:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotrek Krzystek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No jak to, nie miałeś tego tunera ? Jest tak samo jak w telewizorze. Jak
    > masz
    > sygnał mono i wymusisz na pilocie stereo to dostaniesz szumy. I odwrotnie.

    OK, ale Ty nie pisałeś że szumi, tylko że w ogóle dźwięku nie odbiera.
    A to już zupełnie inna para kaloszy.

  • 15. Data: 2009-01-15 18:29:07
    Od: "ZeN" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Pioterek Krzystek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wtiam
    > Mam nowy tuner LeadTek WinFast Expert2000 i nie mam dźwięku na TV4 i na na
    > Pulsie ? :( Tylko słychać szum. Jak rozwiązać ten problem? Co z tym
    > zrobić ?

    Jak masz nowy "winfast" to wciskaj klawisz A lub H ;)

    ZeN