  • 11. Data: 2018-04-15 08:59:58
    Temat: Re: Twizy crash test
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    news:ihupq067z5s8$.dlg@myjk.org...
    > Sat, 14 Apr 2018 12:26:03 +0200, kk

    > Zerknąłem sobie z ciekawości na taczkę imieva
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=5IzVLvdU1GQ
    >
    > Ciekawy jest widok od dołu jak motor też swoje w dupsko dostaje. Szkoda że
    > nie widać co się z nogami ludzi w mievie dzieje -- bo twizzy wygląda słabo
    > w tej kwestii.

    pewna różnica- tu pokazałeś jak uderza w sztywną ścianę, twizzy uderzył w
    odkształcającą się i absorbującą energię

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 12. Data: 2018-04-15 13:25:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-14 o 16:39, kk pisze:

    > Następny z kompleksem małego fiutka

    Ale to ty leczysz tu kompleksy bo nie stać cie nawet
    na takie dziadostwo jak wózek golfowy.
    I podniecasz się jak ktokolwiek chce o tym twoim
    marzeniu rozmawiać.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2018-04-15 15:33:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 15 Apr 2018 07:07:56 +0200, Shrek napisał(a):

    > I w sumie całe szczęście, bo jakby miał pasy naciągnięte to by się w
    > miejscu zatrzymał, a to niezdrowe.

    Zawsze zdrowsze niż walnąć o elementy z przodu, bo wtedy nie dość że to
    jest jeszcze bardziej zatrzymanie w miejscu, do tego jeszcze urazy związane
    ze zderzeniem.

    Tu właśnie zaciekawił mnie ten dodatkowy pas pod pachą - widać że jakaś
    idea pójścia w stronę pasów 4-pkt temu przyświecała.

    Mając możliwość konstrukcyjną mocowania obu pasów ramieniowych, moim
    zdaniem to się aż prosi o to żeby zrobić bezwładnościowe pasy
    czteropunktowe z centralną klamrą.
    Do tego pirotechniczne napinacze i można się wtedy dużo bardziej w miejscu
    zatrzymywać niż w klasycznych pasach 3 pkt.

    > W sumie, to chyba na moto
    > bezpieczniej - jak masz farta, to gdzieś polecisz i nie trafisz w
    > latarnie ani inny samochód.

    No zazwyczaj jednak walnie w to co było powodem tego nagłego zatrzymania.

  • 14. Data: 2018-04-15 15:37:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2018 o 15:33, Tomasz Pyra pisze:

    > Zawsze zdrowsze niż walnąć o elementy z przodu, bo wtedy nie dość że to
    > jest jeszcze bardziej zatrzymanie w miejscu,

    No właśnie nie. Bo skoro się odkształca, to znaczy że w miejscu się nie
    zatrzymuje. Ale masz rację - tak czy inaczej słabo.

    > No zazwyczaj jednak walnie w to co było powodem tego nagłego zatrzymania.

    Różnie bywa - czasem "położy maszynę" czytaj się normalnie wypierdoli i
    poleci gdzieś w krzaki;)

    Shrek

  • 15. Data: 2018-04-15 23:23:53
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-15 o 13:25, RadoslawF pisze:

    > Ale to ty leczysz tu kompleksy bo nie stać cie nawet
    > na takie dziadostwo jak wózek golfowy.
    > I podniecasz się jak ktokolwiek chce o tym twoim
    > marzeniu rozmawiać.

    Skończ pieprzyć

  • 16. Data: 2018-04-16 10:09:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>