  • 1. Data: 2017-08-26 15:32:24
    Temat: USB 3.0
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Mam płyte MSI MS7641 ver 3
    http://tiny.pl/gjjx9

    Potrzebuje dołożyć usb 3.0.

    Jakiego typu kontroler mogę podpiąć do tej płyty?

    Zlacze PCI czyli jak mniemam to czarne na samym dole mam zajęte.
    Nad nim sa jakies 2 wolne złącza (niebieskie i czarne) ale nie za bardzo
    wiem co to sa za złacza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 2. Data: 2017-08-26 15:50:18
    Temat: Re: USB 3.0
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/26/2017 3:32 PM, Budzik wrote:
    > Mam płyte MSI MS7641 ver 3
    > http://tiny.pl/gjjx9
    > Potrzebuje dołożyć usb 3.0.
    > Jakiego typu kontroler mogę podpiąć do tej płyty?

    PCIe x1.

    > Zlacze PCI czyli jak mniemam to czarne na samym dole mam zajęte.
    > Nad nim sa jakies 2 wolne złącza (niebieskie i czarne) ale nie za bardzo
    > wiem co to sa za złacza.

    W instrukcji masz opisane.

    http://download.msi.com/archive/mnu_exe/M7641v3.0.zi

  • 3. Data: 2017-08-26 16:34:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sebastian Biały h...@p...onet.pl ...

    > PCIe x1.

    > W instrukcji masz opisane.
    >
    > http://download.msi.com/archive/mnu_exe/M7641v3.0.zi

    Dziękuje.
    Czyli rozumiem, ze to krótkie czarne to pcie x 1 a to długie to pcie x16?

    Sa jakies lepsze/gorsze czy wszystko bedzie ok?

    http://allegro.pl/qobobo-karta-pci-e-4x-usb-3-0-i681
    8320473.html#thumb/5

    ok?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 4. Data: 2017-08-26 16:46:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/26/2017 4:34 PM, Budzik wrote:
    > Czyli rozumiem, ze to krótkie czarne to pcie x 1 a to długie to pcie x16?

    Tako jest w instrukcji.

    > Sa jakies lepsze/gorsze czy wszystko bedzie ok?

    Mam ich kilka róznych producentów. Zazwyczaj nie ma się czego czepiać.

    > http://allegro.pl/qobobo-karta-pci-e-4x-usb-3-0-i681
    8320473.html#thumb/5
    > ok?

    Może. Nikt tego na pewno nie powie. Mała uwaga: ponieważ współdzielą
    jeden port PCIE to oznacza że pełna wydajność bedzie możliwa na jednym
    na raz, potem będa się dzielić.

  • 5. Data: 2017-08-26 17:45:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Może. Nikt tego na pewno nie powie. Mała uwaga: ponieważ współdzielą
    > jeden port PCIE to oznacza że pełna wydajność bedzie możliwa na jednym

    To i tak bedzie kilka razy szybciej niz obecnie :)
    Dzięki za podpowiedzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 6. Data: 2017-08-27 15:16:22
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-08-26 15:32, Budzik wrote:
    > Potrzebuje dołożyć usb 3.0.

    radzilbym szukac 3.1, karty 3.0, zwlaszcza asmedia mialy sporo problemow

    najnowsze firmware i sterowniki w znaczniej mierze te problemy
    rozwiazuja, ale trzeba je znalezc i wgrac, a dobranie wersji jest czesto
    nietrywialne

    ze swojej strony moge polecic ten konkretny model

    https://www.amazon.de/gp/product/B00UHQ6RCC/ref=oh_a
    ui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

    zero problemow