  • 1. Data: 2017-08-25 17:46:46
    Temat: Pasta termo-przewodząca - fakty i mity
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W ramach renowacji starszego peceta wymieniłem mu ostatnio procesor na
    mocniejszy. Otrzymał on także dość spore chłodzenie.
    Podczas zakładania radiatora trochę go przyłożyłem i musiałem poprawić,
    przez co trochę pasty rozdzieliło się miedzy radiotorem i rdzeniem CPU i
    w pełni rozsmarowała się ona dopiero za drugim razem.

    Czy taka sytuacja jest dopuszczalna, czy jednak powinienem wszystko
    wyczyścić i założyć jeszcze raz?

    Jeśli odpalę pod Linuksem "stress" i przez parę godzin nie włączą się
    żadne alarmy temperaturowe, mogę uznać, że wszystko jest ok?

  • 2. Data: 2017-08-25 17:58:29
    Temat: Re: Pasta termo-przewodząca - fakty i mity
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Aug 2017 17:46:46 +0200, Atlantis napisał(a):

    > Czy taka sytuacja jest dopuszczalna, czy jednak powinienem wszystko
    > wyczyścić i założyć jeszcze raz?
    Ja bym zostawił o ile nie zanieczyściłeś powierzchni powleczonych
    pastą.

    > Jeśli odpalę pod Linuksem "stress" i przez parę godzin nie włączą się
    > żadne alarmy temperaturowe, mogę uznać, że wszystko jest ok?
    Polecam program gkrellm do monitorowania. Podaje temperatury rdzeni
    (między innymi).

    --
    Jacek
    I hate haters.