  • 11. Data: 2017-06-27 09:49:17
    Temat: Re: USB -> PCI
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Sebastian Biały" napisał:

    > A chodzi o to aby bardzo starą kartę do akwizycji danych na PCI spróbować
    > wykorzystać w laptopie.

    Musi być aż tak bardzo mobilnie? Bo może taniej wyjdzie stary pecet plus
    zdalny dostęp.

    JoteR

  • 12. Data: 2017-06-27 18:03:45
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/26/2017 9:54 PM, Robert Wańkowski wrote:
    > A stacja dokująca do laptopa? Miewają PCI.

    Ten nie ma.

  • 13. Data: 2017-06-27 18:05:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/27/2017 9:49 AM, JoteR wrote:
    > Musi być aż tak bardzo mobilnie? Bo może taniej wyjdzie stary pecet plus
    > zdalny dostęp.

    Musi być ;) Chodzisz po hali i robisz akwizycję w dziwnych miejscach.

    Juz proponowalem terminal HP z gniazdem PCI przez sieć, ale osoba która
    to chce takiego terminala nie chce. Urabiam dalej, ale w miedzy czasie
    zapytuje czy taką przelotkę dostanę. Wychodzi na to że w cenie latopa ;)

  • 14. Data: 2017-06-30 12:10:10
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Sebastian Biały" napisał:

    > osoba która to chce takiego terminala nie chce.

    No to niech targa po hali wózeczek z pecetem i baterią akumulatorów. Tak w
    trosce o koszty i dbałość o kondycję fizyczną "młodych, dynamicznych
    pracowników, nie bojących się wyzwań" ;-> A tak swoją drogą - przecież teraz
    taką akwizycję na halach (nawet niekoniecznie wysokiego składowania)
    załatwia się ręcznymi terminalami, może to jest okazja, aby wprowadzić
    współczesne rozwiązania, zamiast "pudrować syfa"?
    Tak, wiem, "cięcie kosztów"...

    JoteR

  • 15. Data: 2017-06-30 12:32:35
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Cześć.
    >
    > Widział ktos może jakiś rodzaj przjściówki którą po wsadzeniu w gniazdo
    > USB 2/3 dostane jeden slot PCI? Widziałem taką dla USB->ISA.

    Może tu coś znajdziesz?
    http://www.microsatacables.com/

  • 16. Data: 2017-06-30 19:06:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/30/2017 12:10 PM, JoteR wrote:
    > składowania) załatwia się ręcznymi terminalami, może to jest okazja, aby
    > wprowadzić współczesne rozwiązania, zamiast "pudrować syfa"?

    Nie da się.

    b) karta ma już zrobioną elektronikę pomiarową. Zmiana karty jest bolesna.

    b) zmiana przyzwyczajeń rownież.

    > Tak, wiem, "cięcie kosztów"...

    Nie, tutaj nie o to chodzi. Trudno powiedzieć o co chodzi ;)