  • 11. Data: 2012-04-26 19:22:04
    Temat: Re: UWAGA PIRAT
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-26 16:34, Tomasz Pyra pisze:

    > Coś jak te polsatowskie programy co to opowiadają o jakiś ludzkich
    > "dramatach" na wakacjach czy coś...

    Albo W11. :-)
    "Jak country to wychodzę" Kurde nie pamiętam z kąt ten cytat :-)

  • 12. Data: 2012-04-26 19:26:02
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    anacron <a...@a...pl> napisał(a):

    > cać
    >
    > Widzisz ja znam przypadek z drugiej strony, po tym jak udowodniłem
    > policjantowi, że nie czytał instrukcji urządzenia, które trzyma w ręku
    > zostałem nazwany gówniarzem. Poinformował mnie również, że żaden
    > gówniarz nie będzie go uczył jak ma wykonywać swoje obowiązki.

    Po czym policjant korzystając z przysługującego mu prawa zaproponował górną
    stawkę z widełek. Następnie sprawdził datę ważności gaśnicy i uznał że gaśnicy
    nie masz. Za to uznał że są źle ustawione światła i zabrał dowód
    rejestracyjny. W sumie pyskowanie kosztowało Cie 500 i zabrany dowód. Ale
    ważne że lepszy byłeś. Ja zaś pewnego razu się popłakałem i zaoszczędziłem
    cztery stówy.

  • 13. Data: 2012-04-26 19:46:55
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-26 19:26, kogutek pisze:
    Ja zaś pewnego razu się popłakałem i zaoszczędziłem
    > cztery stówy.

    Do pracodawcy też po podwyżkę chodzić z płaczem?
    Trzeba mieć chociaż odrobinę godności.
    "- Przekroczyłem to przekroczyłem wiedziałem co robię nie jestem idiotą.
    Nie robisz mi gościu łaski. Pół roku pracuję na podatki i twoją pensję.
    Rusz tyłek, wyleź z krzaków i przejedź się ze dwa razy wkoło osiedla
    przynajmniej na postrach szczeniakom.
    - Ale to komendant mi kazał tu suszyć bo jeszcze znaków budowlańcy nie
    poprawili. Ja nic nie mogę.
    - Tym gorzej dla komendanta"

    No może nie dokładnie ale taki był mniej więcej dialog. :-)

    Nie zapadnie w pamięci, nie da do myślenia

    A może jednak

  • 14. Data: 2012-04-26 20:07:08
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]

    > ważne że lepszy byłeś. Ja zaś pewnego razu się popłakałem i zaoszczędziłem

    Nie, wytoczono mi sprawę o grożenie policjantowi możliwością złożenia
    skargi na niego do przełożonych i prokuratury. :) Niestety nie żartuję.
    Samochód mogli sobie trzepać do bólu, nic by nie znaleźli.

  • 15. Data: 2012-04-26 20:28:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-26 20:07, anacron pisze:
    (...)
    > Nie, wytoczono mi sprawę o grożenie policjantowi możliwością złożenia
    > skargi na niego do przełożonych i prokuratury. :) Niestety nie żartuję.
    > Samochód mogli sobie trzepać do bólu, nic by nie znaleźli.

    Znajomy komendant nie pomógł?

  • 16. Data: 2012-04-26 20:43:56
    Temat: Odp: UWAGA PIRAT
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    > W sumie mało TV oglądam, a takie program jak UWAGA PIRAT widzę
    > sporadycznie. Zastanawiam się jednak, skąd taka popularność tego
    > programu?

    Skąd wniosek że jest popularny?
    Bo zdebilali kapelusznicy z pms to oglądają i się tym jarają?

  • 17. Data: 2012-04-26 22:12:22
    Od: Buba <b...@b...ca>

    W dniu 2012-04-26 20:28, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2012-04-26 20:07, anacron pisze:
    > (...)
    >
    > Znajomy komendant nie pomógł?

    N A R E S Z C I E :)

    --
    Buba

  • 18. Data: 2012-04-27 07:49:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-26 22:12, Buba pisze:

    > N A R E S Z C I E :)

    Co nareszcie? Zorientowani doskonale wiedzą kto to :)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 19. Data: 2012-04-27 08:28:50
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    >Więc skąd taka popularność tak tendencyjnego programu? Cieszy polaka
    >krzywda
    > rodaka?

    Myślę że tak, że głównie o to chodzi. Czasem zdarzy mi się oglądnąć fragment
    jakiegoś odcinka. Wkurwiają komentarze lektora w stylu "no i dojechał" "no i
    zaoszczędził" "no to się pośpieszył". Policdupy też rozmawiają jak ostatnie
    cioty.

    Marek

  • 20. Data: 2012-04-27 08:35:32
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > zostałem nazwany gówniarzem. Poinformował mnie również, że żaden
    > gówniarz nie będzie go uczył jak ma wykonywać swoje obowiązki.

    A jak byś zobaczył jak ten doświadczony policdupa pisze swoje wypociny na
    klawiaturze. Dwa palce wskazujące obu rąk walą po klawiaturze jak byś na
    szczudłach chodził. Miałem okazję widzieć. Już nie mogłem wytrzymać i
    zapytałem czy robi to specjalnie czy nie nie mógłby pisać wszystkimi palcami
    bo mi się śpieszy.

    Marek