  • 11. Data: 2011-09-21 12:02:05
    Temat: Re: Ubezpieczenie w Link4 - gdzie haczyk?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Link Cztery" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5d0e5497-73ce-4756-8e51-5ac50f215dc7@o15g2000vb
    e.googlegroups.com...
    >Arek, uprościłeś sprawę. Jak to na ogół w takich sytuacjach bywa,
    >wszystko zależy od tego jakiego rodzaju polisę AC sobie wykupimy.
    >Niemal każdy ubezpieczyciel rozróżnia dwa rodzaje likwidacji szkód.
    >Kierowca może dokonać wyboru, z którego rodzaju chce skorzystać. W
    >jednym przypadku, naprawa będzie odbywała się z wykorzystaniem części
    >o stopniu zużycia zbliżonym do tego, w jakim był samochód przed
    >wypadkiem, a w drugim przypadku naprawa odbędzie się z użyciem nowych
    >części.

    Gdzie haczyk w wyborze? Przecież proste i logiczne że każdy wybierze z
    użyciem części nowych. Szkoda tylko że przeważnie nie oryginalnych a tylko
    jakiś zastępczych.

    Marek

  • 12. Data: 2011-09-21 12:23:44
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-21 12:02, 4CX250 pisze:

    > Gdzie haczyk w wyborze? Przecież proste i logiczne że każdy wybierze z
    > użyciem części nowych. Szkoda tylko że przeważnie nie oryginalnych a
    > tylko jakiś zastępczych.
    Haczyk tkwi w wielkości składki i ograniczeniach. Nie wiem dokładnie jak
    L4 ale w innych które kiedyś sprawdzałem naprawa na nowych częściach
    podnosiła składkę o kilkadziesiąt procent. Dodatkowo przy aucie starszym
    niż 5 lat nie było możliwości wybrania opcji "na nowych" tylko zawsze na
    "zamortyzowanych".
    --
    MZ

  • 13. Data: 2011-09-21 22:18:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Link Cztery" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > Gdzie haczyk w wyborze? Przecież proste i logiczne że każdy wybierze z
    > użyciem części nowych.

    Nie każdy.
    Różne sytuacje się zdarzają.