  • 11. Data: 2009-01-05 15:47:22
    Temat: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    f1969 napisał(a):
    > Paweł W. pisze:
    >
    >> http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8266
    >> Kodak Z980 12Mpx i 24x zoom!!!

    > masakra

    Mnie ciekawi jasność tego obiektywu? od 11 do 22?

    wer

  • 12. Data: 2009-01-05 16:03:10
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Paweł W. pisze:

    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8266
    > Kodak Z980 12Mpx i 24x zoom!!!

    masakra

    --
    f1969

  • 13. Data: 2009-01-05 16:06:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
    > Kodak Z980 12Mpx i 24x zoom!!!

    A ja zaobserwowałem inne, wesołe zjawisko. Mianowicie idą w górę... moce
    czajników elektrycznych. Kiedyś były 2kW, teraz norma to 3, a nawet i
    3,5kW. Co herbatka to będzie latanie do bezpieczników, ale wiadomo, że
    lepiej mieć więcej niż mniej, nie ważne czego :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 14. Data: 2009-01-05 16:33:13
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Janko Muzykant pisze:

    > A ja zaobserwowałem inne, wesołe zjawisko. Mianowicie idą w górę... moce
    > czajników elektrycznych. Kiedyś były 2kW, teraz norma to 3, a nawet i
    > 3,5kW.

    Cholera, jakiś czas temu na to samo zwróciłem uwagę :) 1600 W są dziś
    praktycznie nie do dostania...

  • 15. Data: 2009-01-05 16:43:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > masakra

    Czemuż mnie to nie dziwi...

  • 16. Data: 2009-01-05 17:00:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marcin 'Cooler' Kuliński pisze:
    > Cholera, jakiś czas temu na to samo zwróciłem uwagę :) 1600 W są dziś
    > praktycznie nie do dostania...

    Spoko, zawsze można diodę prostowniczą wsadzić, albo połączyć dwa
    czajniki szeregowo :)
    Ech, człowiek to musi całe życie kombinować - zdjęcia resajzowac w dół,
    w czajnikach grzebać lutownicą...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /uwielbiam zapach próżności o poranku/

  • 17. Data: 2009-01-05 17:02:17
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Cholera, jakiś czas temu na to samo zwróciłem uwagę :) 1600 W są dziś
    > praktycznie nie do dostania...

    Hehe ja mam jeden 800W, drugi 1800W i ten drugi wydawal mi sie mocny :)))

  • 18. Data: 2009-01-05 17:03:21
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Janko Muzykant pisze:

    > Ech, człowiek to musi całe życie kombinować - zdjęcia resajzowac w dół,
    > w czajnikach grzebać lutownicą...

    Do stopki!

  • 19. Data: 2009-01-05 17:05:46
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał
> [...]
    > 3,5kW. Co herbatka to będzie latanie do bezpieczników, ale wiadomo, że
    > lepiej mieć więcej niż mniej, nie ważne czego :)

    To najlepszy dowód na to, że ludzie są permanentnie zagonieni. Już nawet na
    wrzątek nie mogą poczekać.
    Jeszcze chwila, a furorę zrobi czajnik, który ugotuje wodę w sekundę.
    Chyba tylko w więzieniach mieli sprawniejsze grzałki (patenty z żyletkami)
    ; )

    adam

  • 20. Data: 2009-01-05 17:22:27
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    W dniu 2009-01-05 17:06, Janko Muzykant pisze:

    > A ja zaobserwowałem inne, wesołe zjawisko. Mianowicie idą w górę... moce
    > czajników elektrycznych. Kiedyś były 2kW, teraz norma to 3, a nawet i
    > 3,5kW.

    Akurat w przypadku czajników, większa moc = mniejsze straty =
    oszczędność energii.

    --
    pzdrv!
    GG