  • 21. Data: 2009-01-05 17:26:25
    Temat: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > Przypominam, że każdy użyszkodnik już wie, że zoom cyfrowy jest BE. ;)

    taki który kupuje cos takiego chyba nie wie ;)))))))) a zawsze mozna
    poszpanowac ile to sie lufa wysuwa ......... ;)))

    moze to dobre na kompleksy jak ktoś ma ? ;)))))))))))))

    Sebastian

  • 22. Data: 2009-01-05 17:36:33
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    basti78 pisze:

    > taki który kupuje cos takiego chyba nie wie ;)))))))) a zawsze mozna
    > poszpanowac ile to sie lufa wysuwa ......... ;)))
    >
    > moze to dobre na kompleksy jak ktoś ma ? ;)))))))))))))

    Ja mam. Mam malutkiego aparacika i tylko sobie wmawiam, że nie
    potrzebuję upgrejdu z 6 do 12-24Mpx. ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne

  • 23. Data: 2009-01-05 17:38:29
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    adam pisze:

    > To najlepszy dowód na to, że ludzie są permanentnie zagonieni. Już nawet
    > na wrzątek nie mogą poczekać.
    > Jeszcze chwila, a furorę zrobi czajnik, który ugotuje wodę w sekundę.
    > Chyba tylko w więzieniach mieli sprawniejsze grzałki (patenty z
    > żyletkami) ; )

    To jest jeszcze inne rozwiązanie, ale bardziej kosztowne/energochłonne.
    Mam w pracy specjalny boiler, który chyba ma mały zbiorniczek i
    utrzymuje stale wodę w stanie wrzenia. Idea działania jak dobrego
    rosyjskiego samowaru. :)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 24. Data: 2009-01-05 18:05:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ggx pisze:
    > Akurat w przypadku czajników, większa moc = mniejsze straty =
    > oszczędność energii.

    Z tym nie dyskutuję, ale trzeba mieć tę moc - 16 amperów to niby
    standard, ale jak te matki Polki zaczną jeszcze smażyć, mieszać i mielić
    to zaraz ampery się rozejdą po kuchni i ciemność nastąpi. A wiadomo, kto
    wtedy winny - chłop, że żaden z niego chłop, bo prąd w kółko nie działa,
    a on nic :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 25. Data: 2009-01-05 18:07:34
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > to zaraz ampery się rozejdą po kuchni i ciemność nastąpi. A wiadomo, kto
    > wtedy winny - chłop, że żaden z niego chłop, bo prąd w kółko nie działa,

    Wtedy chłop idzie, wstawia mocniejszy bezpiecznik, albo robi zwarcie
    jakimś gwoździem, czy czymś i pożar gotowy ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 26. Data: 2009-01-05 18:10:26
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Janko Muzykant pisze:

    > A ja zaobserwowałem inne, wesołe zjawisko. Mianowicie idą w górę... moce
    > czajników elektrycznych. Kiedyś były 2kW, teraz norma to 3, a nawet i
    > 3,5kW. Co herbatka to będzie latanie do bezpieczników, ale wiadomo, że
    > lepiej mieć więcej niż mniej, nie ważne czego :)

    Nie strasz, takie po 30 zł, co kupuję na wiosnę i jesienią wyrzucam, bo
    wyłącznik przestaje się włączać albo wyłączać?
    Inna rzecz, że ostatnio używam takiego malutkiego (3/4 litra, 800W), co
    go kupiłem z 15 lat temu i działa.

    --
    Pozdrowienia
    Janek

  • 27. Data: 2009-01-05 18:10:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:

    > Wtedy chłop idzie, wstawia mocniejszy bezpiecznik, albo robi zwarcie
    > jakimś gwoździem, czy czymś i pożar gotowy ;)

    I znowu wina chłopa.
    To się nigdy nie kończy... ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /choć wydaje się to niemożliwe, nie jestem nieomylny/

  • 28. Data: 2009-01-05 18:12:01
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał

> [...]
    > Mam w pracy specjalny boiler, który chyba ma mały zbiorniczek i utrzymuje
    > stale wodę w stanie wrzenia. Idea działania jak dobrego rosyjskiego

    Eeeee, to to potrafi chyba każdy dystrybutor wody na te takie pięcio czy
    dziesięciolitrowe butle ?
    Mi chodzi o taki ekspres co po włączeniu przygasi jedną fazę ale arbatę
    zaparzy w sekundę ; )

    adam

  • 29. Data: 2009-01-05 18:21:41
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > A ja zaobserwowałem inne, wesołe zjawisko. Mianowicie idą w górę... moce
    > czajników elektrycznych.

    No i zegarki są coraz większe. Kiedyś standardowy męski miał 36mm fi, a
    dzisiaj prawdziwi twardziele poniżej 40mm nie schodzą :)

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 30. Data: 2009-01-05 18:22:23
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    i wybije bezpiecznik na pionie ;)))))))

    to wtedy w rozdzielni na dole łopate do krzynki bezpiecznikowej ;)))))))))

    i spali pion ;))))))) albo wybije na dzielnicy -

    Sebastian