  • 11. Data: 2017-12-07 00:23:55
    Temat: Re: Unia chce wolniej
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-12-06 o 21:08, Myjk pisze:
    > I tak zdecydowana większość na autostradzie jeździ średnio 120, bo to
    > najbardziej ekonomiczna prędkość. Ja tyle bym najchetniej jechał, niestety
    > trzeba co chwilę wyprzedzać maruderów jadących nawet wolniej niż 100.

    No i jak to będzie? UE będzie nam narzucać niebezpieczną prędkość MAX
    stwarzającą niebezpieczeństwo na autostradach? :-)

    > Średnia w mieście też wychodzi znacznie poniżej 50/h, a w obszarze
    > zabudowanym w nocy też się przydaje cisza, bardziej chyba niż w dzień.

    I zrobi się ciszej bo UE nakaże nam jeździć 50?
    Pomijając już percepcję rozróżnienia tych dwóch dźwięków :-)

    Czy tylko ja widzę że UE się przypier... bo jej się kaczor nie podoba?

    Co będzie następne? Za stare samochody? Za mało ścieżek rowerowych? Za
    dużo ludzi na mszach w kościołach? Za głupi naród? ...

  • 12. Data: 2017-12-07 00:38:22
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.12.2017 o 21:51, J.F. pisze:

    > A maja inne wyjscie ?
    > Jak co kawalek FR stoi :-)
    >

    > Niemcy wez na przyklad - wolno dowolnie, takich co jada 150 widuje sie
    > sporo. ale takich 180 to juz niewiele.

    tu dużo zależy od mentalności, my jeździmy szybko bo się wszędzie
    śpieszymy, zrobisz więcej zarobisz więcej itd.
    Sam się nie mogłem przyzwyczaić po wyjeździe za granicę, że pracodawca
    wymaga ode mnie przepisowej jazdy, przecież jadąc szybciej mógłbym
    zarobić dla niego więcej :)

    Łukasz

  • 13. Data: 2017-12-07 00:50:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Dec 2017 00:23:55 +0100, z napisał(a):

    > No i jak to będzie? UE będzie nam narzucać niebezpieczną prędkość MAX
    > stwarzającą niebezpieczeństwo na autostradach? :-)

    Trzeba im bedzie przypomniec Montane :-)

    > I zrobi się ciszej bo UE nakaże nam jeździć 50?
    > Pomijając już percepcję rozróżnienia tych dwóch dźwięków :-)
    > Czy tylko ja widzę że UE się przypier... bo jej się kaczor nie podoba?

    Tylko Ty.
    Unia od dawna ma jakas dyrektywe o polepszeniu bezpieczenstwa na
    drogach, tylko ja powolutku realizuje. W sensie - pilnuje, czy panstwa
    polepszaja.
    Bo walka z Kaczorem przez nakazanie ograniczen, gdy Niemcy ich nie
    maja ... to strzal w stope :-)

    > Co będzie następne? Za stare samochody?

    Byc moze, ale znow bedzie trudno - swoboda handlu w Unii wartoscią
    nadrzedna. Chyba, ze nam jakis podatek ekologiczny nakażą - tym razem
    Niemcy sa za, ale Dania leciutko oponuje :-)

    Ale kary za brudne powietrze przywali.

    J.

  • 14. Data: 2017-12-07 10:53:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 6 Dec 2017 13:27:36 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > "Ograniczenia prędkości na autostradach do 120 km/h (zamiast
    > obecnych

    A co z Niemieckimi autobanami tj. z tymi mitycznymi odcinkami bez
    ograniczeń w Bawarii?

    --
    Marek

  • 15. Data: 2017-12-07 11:03:36
    Od: p...@g...com

    --A co z Niemieckimi autobanami tj. z tymi mitycznymi odcinkami bez
    ograniczeń w Bawarii?

    ograniczenia tylko w PL
    Niemcy malo wypadkow = bez ograniczen
    Polacy duzo wypadkow = 140 km/h a w projekcie 120 o ile wierzyc pismakom

  • 16. Data: 2017-12-07 11:11:39
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-12-07 o 11:03, p...@g...com pisze:
> [...]
    > Niemcy malo wypadkow = bez ograniczen
    > Polacy duzo wypadkow = 140 km/h a w projekcie 120 o ile wierzyc pismakom

    Bo w Polsce jeździ szrot, który Niemcy właśnie sprzedali...
    T.

  • 17. Data: 2017-12-08 04:23:33
    Temat: Re: Unia. Za mało policji na polskich drogach.
    Od: "Waldek" <t...@o...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bo w Polsce jeździ szrot, który Niemcy właśnie sprzedali...
    > T.

    To nie szrot jest winien.
    Wypadki powodują debile Polacy.
    Za mało policji na polskich drogach.
    Nagminnie widzę wyprzedzanie przed przejściem
    dla pieszych ( bo nie ma pieszego/nie widzi pieszego na przejściu ).

  • 18. Data: 2017-12-08 07:51:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-12-08 o 04:23, Waldek pisze:
> [...]
    > Nagminnie widzę wyprzedzanie przed przejściem
    > dla pieszych  ( bo nie ma pieszego/nie widzi pieszego na przejściu ).

    Chcesz stosować pisowskie faszystowskie metody ;-) zamiast unijnych
    postępowych i dalekowzrocznych uregulowań prawnych :-)

  • 19. Data: 2017-12-08 09:38:09
    Od: p...@g...com

    --Chcesz stosować pisowskie faszystowskie metody ;-) zamiast unijnych postępowych i
    dalekowzrocznych uregulowań prawnych :-)

    za grzeszki imbecylow bekniemy wszyscy jak klepna te unijne 30 km/h w miastach wtedy
    bedziecie jeczec ale bedzie juz za pozno :-)

  • 20. Data: 2017-12-08 13:29:11
    Od: "Waldek" <g...@o...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > zamiast unijnych postępowych i dalekowzrocznych uregulowań prawnych :-)

    Uregulowań prawnych to mamy dużo,
    teraz trzeba uderzać po kieszeni skuteczniej.