  • 61. Data: 2009-01-06 12:57:14
    Temat: Re: Usługa kalibracji monitora
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał

    > Dokłądnie. Sporo czasu poświeciłem na ustalenie, czym dokładnie różnią się
    > wersje 'p' i nie udało się.

    W pewnym momencie byłem przekonany, że większą rozdzielczością i dyskami
    7200 rpm - potem okazało się, że niekoniecznie tylko ; )

    > Po kodzie modelu - 4 cyfry, myślnik i trzy znaki. Wczoraj pisałem - 4
    > cyfry
    > i trzy litery - teraz koryguję - w tej ostatniej grupie 3 znaków mogą
    > występować i litery i cyfry.

    A tak, masz rację.
    Na przykład - T41p dzieli się na dwa podstawowe "Type" i z pięćdziesiąt
    odmian "Model" ; )
    Nie wiem czy w to wchodzą wersje lokalizowane za pomocą klawiatury ale nawet
    podstawowe dane w tabelach konkretnego modelu pokazują spore różnice.

    adam