  • 11. Data: 2014-10-31 22:04:23
    Temat: Re: Usypianie PC i pad zasilania
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-31 o 21:31, Piotr Rezmer pisze:

    > CPUBoss podaje że Twój i mój procesor w lapku oferuje praktycznie
    > identyczną wydajność. Masz tam SATA3 czy SATA2? Faktycznie rozważałem
    > zmiany:
    > wymianę HDD na SDD
    > wymianę Win7 na Win8
    >
    > ale mam obawy czy nie jest to reanimacja starego trupa.

    SATA3.
    Zależy od potrzeb i czy to faktycznie trup czy coś porządnego co podziała.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2014-10-31 23:06:10
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 31 Oct 2014 19:27:16 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

    > To może być to. Taki feature mam włączony w opcjach zaawansowanych planu
    > zasilania. Czyli jednak NTG :) BTW, Brawo Microsoft, dziękuję za funkcję
    > która działa.

    Dziala ...prawie dobrze ;-)

    http://www.dobreprogramy.pl/Szybkie-uruchamianie-w-W
    indows-8-to-mechanizm-tworzony-na-kolanie,News,58348
    .html

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 13. Data: 2014-11-01 13:12:57
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 31.10.2014 23:06, R.e.m.e.K wrote:

    > Dziala ...prawie dobrze ;-)
    >
    > http://www.dobreprogramy.pl/Szybkie-uruchamianie-w-W
    indows-8-to-mechanizm-tworzony-na-kolanie,News,58348
    .html

    Chyba za mądry człowiek tego nie pisał;/
    Co jest dziwnego w tym, że jeśli zahibernujesz
    system i pogrzebiesz na jego dysku, to coś się
    sknoci? Nie da się tego inaczej obejść niż zaznaczając
    dysk jako 'zablokowany'.

    A tryb zamykania można przełączyć, i już nie zajmuje
    cennych GB z SSD.

    pzdr
    bartekltg

  • 14. Data: 2014-11-01 13:42:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-01 13:12, bartekltg pisze:

> [...]
    > system i pogrzebiesz na jego dysku, to coś się
    > sknoci? Nie da się tego inaczej obejść niż zaznaczając

    Nie na jego dysku, tylko na dysku zewnętrznym.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2014-11-01 13:56:39
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 01.11.2014 13:42, Adam wrote:

    indows-8-to-mechanizm-tworzony-na-kolanie,News,58348
    .html

    > Nie na jego dysku, tylko na dysku zewnętrznym.

    To nie ma znaczenia.
    Był podmontowany pod tamten system. System hibernując
    się nie odmontował go. Mógł mieć pliki do których ktoś pisze,
    hibernujemy, zmianiemy te pliki. I co, klops;-)

    To, co gość opisuje może się zdarzyć, jeśli wyślesz coś na dysk
    zewnętrzny i wyciągniesz wtyczkę, nie odmontowując go. Plików niet,
    bo system czegoś nie zakończył (to nie jest błąd, tylko skutek
    optymalizacji zapisu na dysk, pod linuxem masz to samo).

    Facet dokładnie to zrobił, wyciagnał dysk bez odmontowania w czasie
    jego pracy (chwilowo _zapauzowanej_ hibernacją).

    pzdr
    bartekltg

  • 16. Data: 2014-11-01 20:28:11
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Bo od czasów >xp usypianie w windowsie jest podwójne - tzn robi się
    > hibernacja, a po tym robi się "zwykłe S3 sleep"

    Pierwsze slysze.

    > Ale ponoć gdzieś da się to wyłączyć ;)

    Lepiej powiedz gdzie to wlaczyc.