  • 31. Data: 2017-10-09 16:34:54
    Temat: Re: Używany monitor
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/9/2017 10:02 AM, Janusz wrote:
    > No tak medion :) ale autor ma Nec-a!!, monitor z górnej półki, one jak
    > wchodziły na rynek  (Mój 2006rok) to kosztowały ponad 2kzł.

    Czyli miały wtedy matryce takie jak współczesne mediony? Swego czasu
    popularne były matryce "mieniące" się maluteńkimi kropkami, jak obsypane
    brokatem. Potem znikneły az trafiłem na jakiegoś jeszcze gorszego niż
    Medion wyprodukowanyego koło 2015 roku z takim efektem :D Czyli znaleźli
    gdzieś porzucony magazyn.

  • 32. Data: 2017-10-09 17:47:15
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc.pl.>

    W dniu 09.10.2017 o 16:34, Sebastian Biały pisze:

    > Czyli miały wtedy matryce takie jak współczesne mediony?

    Nie wiem, co ma Medion, pewnie TN. Mój dawny NEC2170 miał IPS, ale
    istniała wersja z inną matrycą, chyba MVA. Po "przejechaniu" 20kGodzin
    bez wymiany świetlówek spełniał DICOM przy punkcie bieli 6500K, przy
    5500K już się wysypywał.

    P.P.

  • 33. Data: 2017-10-09 20:34:02
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-09 o 12:26, Janusz pisze:

    > Ale za to w pionie mało pikseli, pamiętam jak kiedyś na protelu zawsze
    > mi dół obcinało.
    > Dlatego dla mnie optimum to 1600*1200 oczywiście przy założonych kosztach.

    A ja już wolę 1920x1200.
    Jak przetwarzam jakąś bazę danych choćby w Excelu - widzę więcej na
    szerokość.
    Jak coś programuję, albo obrabiam grafikę - też widać nieco szerzej.

    W domu podpinam laptoka pod dwa monitory. A czasem brakuje trzeciego -
    ale R500 z trzech wyjść może równocześnie pracować tylko na dwóch
    (Radeon HD 3400).

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 34. Data: 2017-10-09 20:46:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Nie mówię, że zły, tylko że tani. Kiedyś to wszystko było dużo droższe.
    > Ale kiedyś to najbardziej podstawowy monitor 15" kosztował trzy tysiące.

    Kiedyś, jak kupowałem monochromartczny 17" (ogrooomny w czasach
    Herculesów) to kosztował tyle, że nawet nie pamiętam.
    A w Krakowie ktoś na wystawie sklepowej postawił duży kolorowy monitor
    podpięty pod Amigę z puszczonym w pętli demem, to przed wystawą na
    chodniku normalnie kolejka ludzi się zbierała, żeby tego cudaka
    kosmicznego zobaczyć.

    Później trochę za MAG-a 19" płaciłem chyba ponad 2000 netto. A ile się
    namęczyłem pod California Computers, żeby go do Lanosa wcisnąć.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 35. Data: 2017-10-09 21:56:29
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-10-09 o 20:34, Adam pisze:

    > A ja już wolę 1920x1200.
    No fajnie ale takiego do 2 stów nie kupisz a więcej nie miłem zamiaru
    wydawac na monitor gdy stary już zaczął dość mocno szwankować.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 36. Data: 2017-10-09 22:02:08
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Czyli miały wtedy matryce takie jak współczesne mediony?
    Wątpię, inna półka cenowa, po co droga matryca w tanim monitorze?

    --
    Pozdr
    Janusz