  • 11. Data: 2019-06-26 14:26:52
    Temat: Re: Van z dobrymi fotelami
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 25 Jun 2019 19:18:12 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

    > Kuszą wygodą aby tylko ofiarę
    > zwabić. A potem ŁUPS.

    Znam to z Chryslera, nie chce się wysiadać. Żeby tylko tak nie rdzewiał...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 12. Data: 2019-06-26 14:44:09
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 26 Jun 2019 14:26:52 +0200, Maciek wrote:

    > Znam to z Chryslera, nie chce się wysiadać. Żeby tylko tak nie
    > rdzewiał...

    Tu nie o wolę chodzi. Z Odyssey człowiek może po prostu już nigdy nie móc
    wysiąść. https://bit.ly/2Xb7FSw

    Mateusz

  • 13. Data: 2019-06-26 15:28:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-26 o 14:25, Maciek pisze:

    > Sedona jest w śladowych ilosciach, a starszego Carnivala (nowszy ma kanapę
    > zamiast fotei) odrzuciłem przez problemy z wtryskami. Ale generalnie też
    > nie ma ich dużo na rynku.
    > Markę lubię, mam Sportage'a.

    Akurat mam Carnivala z 2006 w automacie (tego starszego) ostatni z
    taśmy. Miał problem z wtryskami przy 90tys ale po regeneracji (kpl za
    1500zł) zrobił do dzisiaj 220tys i nic mu nie dolega. Koszt jak widać
    malutki bo reszta bez wymiany i wszystko działa poprawnie, aha
    wymieniłem teleskopy tylne...bo gumy się zlasowały a nie szło tego
    rozkręcić więc gumówką odciąłem. Teleskop tylny to 80zł :D Trzymałbym go
    do śmierci ale już mi niepotrzebny taki autobus więc zejdzie niebawem a
    nie sprzedałem dotąd, bo...lepszego auta nigdy nie miałem w sensie
    usterek. Zero rdzy...bo nie po to waży 2,3T że blacha cienka :D
    Spokojnie drugie tyle jeszcze wyjedzie.

    Myślę właśnie nad Sportage...ale chyba skręcę w Ceed (przedłużona) bo
    lubię markę właśnie za bezawaryjność w porównaniu do innych.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 14. Data: 2019-06-26 16:59:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2019 16:23:58 +0200, Maciek napisał(a):

    Post Kamila "Modela" widzę tylko przez Google Groups, więc tak odpiszę.

    Eurovan teoretycznie występuje w wersji 3x2 fotele, ale jest tego tak mało,
    że nie daje realnej alternatywy, bo cóż to za wybór - 3 samochody na cały
    kraj.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 15. Data: 2019-06-26 22:24:51
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu środa, 26 czerwca 2019 13:07:57 UTC+2 użytkownik Kamil 'Model' napisał:

    > EuroVan czyli Citroen C8, Peugeot 807, Fial Ulysse, Lancia Phedra.
    > Wersji z układem foteli jest od groma i była na pewno wersja fabryczna
    > tylko z 6-cioma fotelami (fotele tzw. kapitańskie)

    Tylko, że w eurovanie nie masz w 2. i 3. rzędzie foteli 'kapitańskich' z
    podłokietnikami. 2. rząd to 3 niezależne fotele, każdy z regulacją przód-tył i
    pochylenia oparcia, ciut krótsze siedziska niż z przodu i brak podłokietników.
    3. rząd to albo dwa identyczne fotele, jak w 2. rzędzie zewnętrzne (w 2. rzędzie
    środkowy jest inny, ma w oparciu własny pas bezpieczeństwa), albo 3-osobowa kanapka.
    Każdy fotel można dość łatwo (beznarzędziowo) wyjmować, wpinać tyłem (przedni
    pasażera też się obraca do tyłu) lub składać do pionu lub na płasko w stolik - ale są
    one pół rozmiaru mniejsze, niż 'kapitańskie' pełną gębą ;-)

    Ogólnie eurovana polecam (mam c8), ale wydaje mi się, że wątkotwórca szuka jednak
    czegoś oczko większego.

  • 16. Data: 2019-06-27 07:45:46
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 26.06.2019 o 22:24, Pablo Eldiablo pisze:

> [...]
    one pół rozmiaru mniejsze, niż 'kapitańskie' pełną gębą ;-)

    > Ogólnie eurovana polecam (mam c8), ale wydaje mi się, że wątkotwórca szuka jednak

    I tu się mylisz były wersje 6-cio osobowe z niezależnymi 2-ma fotelami w
    2 i 3 rzędzie. Bodajże wersja Pullman... Znajomy miał kiedyś Phedre w
    takiej fabrycznej konfiguracji.

  • 17. Data: 2019-06-27 13:52:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2019 13:24:51 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo napisał(a):

    > Tylko, że w eurovanie nie masz w 2. i 3. rzędzie foteli 'kapitańskich' z
    podłokietnikami.

    Są, ale bardzo rzadko. Widziałem w ogłoszeniach Phedrę i Ulisse w takiej
    wersji.

    > Ogólnie eurovana polecam (mam c8), ale wydaje mi się, że wątkotwórca szuka jednak
    czegoś oczko większego.

    Tak, bo się przymierzałem i niezbyt mi było wygodnie, no i te fotele. Wolę
    jednak pełne pięć metrów i 3x2, tylko przy tym nie chciałbym mieć wyboru
    zawężonego do T&C/Grand Voyagera/Grand Caravana/Odyssey/Sienny.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 18. Data: 2019-06-27 21:38:39
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 czerwca 2019 07:45:49 UTC+2 użytkownik Kamil 'Model' napisał:

> [...]
    > >

    > I tu się mylisz były wersje 6-cio osobowe z niezależnymi 2-ma fotelami w
    > 2 i 3 rzędzie. Bodajże wersja Pullman... Znajomy miał kiedyś Phedre w

    OK, rzeczywiście takie były. Te fotele wyglądają na identyczne, jak moje, tylko z
    dołożonymi podłokietnikami (dwoma w 2. rzędzie i po jednym tylko w 3. rzędzie - bo na
    dwa podłokietniki już jest za wąsko w bagażniku)..

    Podsumowując: eurovana polecam jako fajny rodzinny samochód, ale jako wygodną salonkę
    dla 6 osób - nie, bo jest za mały ;-)