  • 1. Data: 2019-06-21 22:20:14
    Temat: Sąd w Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba. Forward z grupy pl.soc.prawo.
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 20.06.2019 o 17:32, u2 pisze:

    wiadomo w Bolanda są równi i równiejsi:)

    https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/451709-potracil-k
    obiete-na-pasach-co-z-tego-najsztub-uniewinniony

    Potrącił 77-latkę na pasach? Nie miał prawa jazdy? I co z tego? Sąd w
    Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba!

    opublikowano: 38 minut temu ? aktualizacja: 35 minut temu

    Sąd w Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba! Dziennikarz w październiku
    2017 roku potrącił przechodzącą przez pasy 77-latkę. Proces trwał ponad
    dwa lata. Sąd oddalił wszystkie ustalenia prokuratury.

    CZYTAJ RÓWNIEŻ: Zaskakująco niski wyrok dla Najsztuba unieważniony!
    Będzie nowy proces ws. potrącenia 77-letniej kobiety na pasach

    Wyrok za potrącenie 77-latki na pasach? Brak prawa jazdy? I co z tego!
    Najsztub dalej jeździ autem. ZDJĘCIE

    Mąż kobiety potrąconej przez Najsztuba z żalem: Wyrok, który otrzymał
    pan Piotr, jest skandaliczny. Przeciętny Kowalski trafiłby za kraty

    Pani wyszła ze szpitala po kilku dniach. Jechałem ok. 20 km/h,
    padał deszcz, pasy były niedoświetlone, nie miałem szans zahamować

    -- próbował tłumaczyć Najsztub w Dzień Dobry TVN.

    Przypomnijmy, że Najsztub w październiku 2017 spowodował wypadek
    drogowy, w którym potrącił 77-latkę. Najsztub nie miał prawa jazdy,
    które zostało mu zatrzymane w 2009 roku za przekroczenie punktów
    karnych. Poza tym w chwili wypadku jego samochód nie miał ważnych badań
    technicznych ani obowiązkowego ubezpieczenia.

    Sąd Rejonowy w Piasecznie uznał oskarżonego Piotra Najsztuba za winnego
    popełnienia zarzucanego mu czynu i wymierzył mu karę grzywny w wysokości
    6 tys. złotych, a także orzekł na rzecz pokrzywdzonej nawiązkę w kwocie
    10 tys. zł oraz obciążył oskarżonego Piotra Najsztuba kosztami
    postępowania w kwocie 5942,02. Tak niski wyrok był powszechnie krytykowany.

    Prokuratura oskarżyła mnie o nieumyślne spowodowanie wypadku
    poprzez niedostosowanie prędkości do warunków jazdy. Sąd uznał, że ja
    zachowałem szczególną ostrożność, w związku z czym mnie uniewinniono

    -- mówił Najsztub.

    wkt/wprost.pl

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-06-21 22:25:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2019 o 22:20, t-1 pisze:

    > Potrącił 77-latkę na pasach? Nie miał prawa jazdy? I co z tego? Sąd w
    > Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba!

    Zwolennicy "pierwszeństo pierwszeństwem, masa masom" uwielbiają go!

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2019-06-22 02:58:37
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-06-21 o 22:20, t-1 pisze:
    > Sąd w Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba! Dziennikarz w październiku
    (...)
    > Sąd Rejonowy w Piasecznie uznał oskarżonego Piotra Najsztuba za winnego

    To w końcu uniewinnił, czy uznał za winnego?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2019-06-23 18:16:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Jun 2019 22:25:27 +0200, Shrek napisał(a):

    > Zwolennicy "pierwszeństo pierwszeństwem, masa masom" uwielbiają go!

    Ale co - szla po przejciu czy wtargnela ?

    J.

  • 5. Data: 2019-06-23 20:32:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2019 o 18:16, J.F. pisze:

    > Ale co - szla po przejciu czy wtargnela ?

    Jak zwykle - staruszka wtargnęła. Takie szybkie som, że kierowcy nie
    ogarniajom takiej staruszki. Szybkie som i zaskakujom kierowców takie
    staruszki. Powinni zakazać staruszek!

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2019-06-23 21:01:34
    Od: p...@g...com

    Wtargnela na bank ;-) Najsztub spokojnie przejeżdżał przez przejście dla pieszych
    kiedy w bok auta uderzyła rozpedzona staruszka. Tak pędzila ze w wyniku uderzenia
    polamala sobie żebra. Wiwat sąd w Piasecznie !

  • 7. Data: 2019-06-23 21:15:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2019 o 21:01, p...@g...com pisze:
    > Wtargnela na bank ;-) Najsztub spokojnie przejeżdżał przez przejście dla pieszych
    kiedy w bok auta uderzyła rozpedzona staruszka. Tak pędzila ze w wyniku uderzenia
    polamala sobie żebra. Wiwat sąd w Piasecznie !

    Taka staruszka to w porywach ze trzy km/h wyciąga! To prawie metrer na
    sekunde! Jedziesz sobie spokojnie, sesemea czytasz obserwując bacznie
    drogie, a tu sekunda i staruszka wtargiwuje i pierwszeństwo wymusza! Nie
    ma na takom rady - przeca w miejscu siem nie zatrzymasz! Dobrze ze sondy
    rosondie do tego podchodzom i uniewinniajom, ale kto zapłaci za samochód
    co sobie o niego staruszka głupiego ryja rozbiła?

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2019-06-23 21:20:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Jun 2019 20:32:18 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jak zwykle - staruszka wtargnęła. Takie szybkie som, że kierowcy nie
    > ogarniajom takiej staruszki. Szybkie som i zaskakujom kierowców takie
    > staruszki. Powinni zakazać staruszek!

    Powinna wiedziec, ze na krawezniku trzeba sie rozejrzec.

    A staruszki podbiec potrafia
    gdy nie nalezy,
    https://www.youtube.com/watch?v=Ub_oFxps9es

    gdy ich pogonic
    https://www.youtube.com/watch?v=QJOr9XeLxJY

    J.

  • 9. Data: 2019-06-24 03:34:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jak zwykle - staruszka wtargnęła. Takie szybkie som, że kierowcy nie
    > ogarniajom takiej staruszki. Szybkie som i zaskakujom kierowców takie
    > staruszki. Powinni zakazać staruszek!

    Mogła z daleka dostrzec autobus z wolnym siedzeniem.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2019-06-24 06:28:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2019 o 21:20, J.F. pisze:

    > gdy ich pogonic
    > https://www.youtube.com/watch?v=QJOr9XeLxJY

    Ktoś wie jak się skończyło? Bo nioewątpliwie kulsonom się wpiedol
    służbowy należał?

    --
    Shrek