  • 21. Data: 2018-08-15 23:38:26
    Temat: Re: Virgin Mobile
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 22:03, collie pisze:

    > Słabo. Nie żałuj se - zacycuj caluśki wątek i dopiero
    > wonczas dopisz swoje dwa słowa. Durne.

    Jak możesz "podbijać swe marne ego przysrywaniem kobiecie na newsgrupach"?
    https://groups.google.com/d/msg/pl.comp.pecet/kT5GRB
    GdWEg/3C1QcNnaAAAJ

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 22. Data: 2018-08-16 14:55:56
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-14 o 10:25, Akarm pisze:

    > Ja nie zawsze, ale od kilku lat używałem tylko prepaidów.
    >
    > I teraz podpisałem umowę na dwa lata z Orange. ;)
    > A to w związku ze światłowodem, który wreszcie położyli koło mnie.
    > W pakiecie Orange Love za abonament komórkowy płacę 10 zł, czyli jak w
    > a2mobile, a w odróżnieniu mam dodatkowo SMS bez ograniczeń (nie
    > używam) i kilka GB danych. Przy czym te dodatki nie miały (w zasadzie)
    > wpływu na decyzję, głównie chodzi o wygodę. Płacę teraz miesięcznie
    > minimalnie mniej, ale wygodniej.
    >
    > W sumie niewiele się zmieni, bo i tak muszę zasilać konta pozostałym
> [...]

    Raczej nigdy już nie wejdę już w układy z Orange",  i nieważne co
    oferują. Przy końcu umowy o mało mnie nie wykończyli, fizycznie i
    psychicznie. Zresztą w trakcie jej trwania to też nie była jakaś
    sielanka, nieraz po pół godziny musiałem wisieć na słuchawce, aż
    wreszcie odezwał się debil z radami przedszkolaka... Skończył się
    abonament w Orange, skończył na C+ (też nie było łatwo), i można
    powiedzieć że wreszcie poznałem uczucie które znają tylko ludzie
    szczęśliwi. ;-)

    > Ciekawi mnie, co byś zrobił, jeśliby po zakończeniu umowy telefon
    > automatycznie przestał działać.
    > Dopiero wtedy byłby krzyk i szukanie na gwałt jakiegokolwiek operatora.
    > Kiedy ja uzgadniałem warunki umowy, świadomie wybrałem opcję
    > przedłużenia jej o pół roku, jeśli w chwili zakończenia nie zdecyduję
    > się jeszcze na zawarcie nowej.

    Tego właśnie oczekuję, przy podpisywaniu terminowej umowy oczekuję że z
    dniem jej końca ja o niej zapominam i firma o mnie. Tymczasem w C+
    musiałem trzy razy jeździć do oddalonego o 50km miasta aby im zwrócić
    .... kartę dostępu...

    Nie mów że miałeś możliwość indywidualnie negocjować warunki umowy..? Ja
    wręcz prosiłem o głupią możliwość opłaty abonamentu z góry za cały okres
    - jednym słowem przysyłają mi fakturę do zapłacenia za cały okres i mam
    spokój, tymczasem nic  tego, jedyne co mi radzili w salonie to
    uprawianie jakiejś partyzantki na własną rękę.

  • 23. Data: 2018-08-16 14:56:20
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-14 o 11:48, Animka pisze:

    > Zawsze doładowywuję o 1 zł. wiecej, więc kokosów na tym koncie nie mam.

    Ja niestety mam coś około 20zł na koncie. Zostało na koncie od czasów
    gdy korzystałem jeszcze z innej taryfy.

  • 24. Data: 2018-08-16 14:56:53
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-15 o 14:20, Chris pisze:

    > Nie bardzo rozumiem pytania, w opcji za 19zł masz no limit na tel.
    > komórkowe i no limit SMS, stacjonarne i MMS są płatne. W droższych
    > opcjach dochodzą free stacjonarne i MMS plus większy pakiet danych.
    >
    > Wszytko masz na stronie, a jeśli chodzi o SMS premium to wszędzie są
    > płatne i tego nie przeskoczysz żadnym abo w żadnej sieci.

    Dawniej w normalnym abonamencie można było drenować kieszeń jelenia
    samymi rozmowami. Dzisiaj z reguły jest  to "no limit",  a więc muszą
    korzystać z jakichś innych metod, o nie właśnie pytałem.

    A rozmowy "premium"? Np kiedyś trzeba było uważać na tzw sex linie,.

  • 25. Data: 2018-08-16 17:58:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Słabo. Nie żałuj se - zacycuj caluśki wątek i dopiero
    > wonczas dopisz swoje dwa słowa. Durne.

    Vice versa.

    --
    animka