  • 11. Data: 2018-08-13 20:18:23
    Temat: Re: Virgin Mobile
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-13 o 14:55, Marcin G. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    > Nie dostałem SMS-ów z ustawieniami. Po tych zmianach nie działa u mnie
    > wysyłanie SMS-ów.

    Sprawdziłam teraz i na moim telefonie też nie wysyłaja się sms-y. Nie
    dochodzą tam gdzie wysłałam.

    --
    animka

  • 12. Data: 2018-08-13 22:44:54
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-13 o 20:18, Animka pisze:
> [...]

    Zadzwoń do tego Virgin. Trochę poczekasz przy telefonie, ale sprawę
    załatwisz "od ręki."

    > Sprawdziłam teraz i na moim telefonie też nie wysyłaja się sms-y. Nie
    > dochodzą tam gdzie wysłałam.

    Wysłany sms dotarł dopiero po pół godzinie, czy godzinie. Przedtem
    dostawałam od razu sygnał. że sms dotarł.

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-08-14 09:14:05
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-11 o 12:10, Animka pisze:

    > Mam na kartę. Mogę nie zapłacić i wziąc sobie co innego.
    > Dawniej zawsze było tylko na abonament, ale jakieś 2 lata już tylko
    > karta.

    To co innego, przepaść mogą najwyżej te środki które masz na koncie. Od
    zawsze starałem się unikać abonamentów, a od kiedy jakiś szkodliwy debil
    wymyślił konieczność wypowiadania abonamentu podpisywanego na określony
    czas to raczej zrezygnuję z usług niż coś takiego podpiszę.

  • 14. Data: 2018-08-14 09:16:44
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-11 o 21:08, Chris pisze:

    > 3 urządzenia i zero wiadomości od VM

    > VM ma dwa rodzaje abonamentu, w jednym masz tak jak na kartę bez umowy
    > okresowej, drugą opcję masz z lojalką 24m, oba pakiety różnią się
    > chyba tylko pakietem danych.
    > Ja mam 2 x free, i 1 x abo za 19 zł bez żadnych zobowiązań.

    Jest możliwość naciągania w abo "bez zobowiązań", np na jakieś ekstra
    płatne numery?

  • 15. Data: 2018-08-14 10:25:57
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-14 o 09:14, Trybun pisze:

    > zawsze starałem się unikać abonamentów

    Ja nie zawsze, ale od kilku lat używałem tylko prepaidów.

    I teraz podpisałem umowę na dwa lata z Orange. ;)
    A to w związku ze światłowodem, który wreszcie położyli koło mnie.
    W pakiecie Orange Love za abonament komórkowy płacę 10 zł, czyli jak w
    a2mobile, a w odróżnieniu mam dodatkowo SMS bez ograniczeń (nie używam)
    i kilka GB danych. Przy czym te dodatki nie miały (w zasadzie) wpływu na
    decyzję, głównie chodzi o wygodę. Płacę teraz miesięcznie minimalnie
    mniej, ale wygodniej.

    W sumie niewiele się zmieni, bo i tak muszę zasilać konta pozostałym
    użytkownikom w rodzinie. :D

    > a od kiedy jakiś szkodliwy debil
    > wymyślił konieczność wypowiadania abonamentu podpisywanego na określony
    > czas to raczej zrezygnuję z usług niż coś takiego podpiszę.

    Ciekawi mnie, co byś zrobił, jeśliby po zakończeniu umowy telefon
    automatycznie przestał działać.
    Dopiero wtedy byłby krzyk i szukanie na gwałt jakiegokolwiek operatora.
    Kiedy ja uzgadniałem warunki umowy, świadomie wybrałem opcję
    przedłużenia jej o pół roku, jeśli w chwili zakończenia nie zdecyduję
    się jeszcze na zawarcie nowej.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 16. Data: 2018-08-14 11:48:09
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

> [...]
    > wymyślił konieczność wypowiadania abonamentu podpisywanego na określony
    > czas to raczej zrezygnuję z usług niż coś takiego podpiszę.

    Zawsze doładowywuję o 1 zł. wiecej, więc kokosów na tym koncie nie mam.

    --
    animka

  • 17. Data: 2018-08-15 14:17:51
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 11.08.2018 o 21:15, Animka pisze:

    > Masz 2 czy 3 telefony, czy przekładasz karty w jednym telefonie?

    2 tel + tablet.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 18. Data: 2018-08-15 14:20:10
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 14.08.2018 o 09:16, Trybun pisze:

    > Jest możliwość naciągania w abo "bez zobowiązań", np na jakieś ekstra
    > płatne numery?

    Nie bardzo rozumiem pytania, w opcji za 19zł masz no limit na tel.
    komórkowe i no limit SMS, stacjonarne i MMS są płatne. W droższych
    opcjach dochodzą free stacjonarne i MMS plus większy pakiet danych.

    Wszytko masz na stronie, a jeśli chodzi o SMS premium to wszędzie są
    płatne i tego nie przeskoczysz żadnym abo w żadnej sieci.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 19. Data: 2018-08-15 20:39:27
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-15 o 14:17, Chris pisze:

    > 2 tel + tablet.

    Aha, dzięki :-)

    --
    animka

  • 20. Data: 2018-08-15 22:03:30
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.08.2018 20:39, Animka pisze:

    > Aha, dzięki :-)

    Słabo. Nie żałuj se - zacycuj caluśki wątek i dopiero
    wonczas dopisz swoje dwa słowa. Durne.