  • 51. Data: 2018-02-01 00:43:14
    Temat: Re: Virgin sie sprzeda.
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    --
    animka

  • 52. Data: 2018-02-01 00:57:57
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-02-01 o 00:43, Animka pisze:
    > Tak, są, tylko że u mnie już nie ma miejsca na nowe programy..

    Weż sformatuj kartę pamięci. W moim telefonie mieści się wszystko co
    tylko chcę.
    Jak mi się coś znudzi to po prostu usuwam i mam jeszcze więcej miejsca.
    Ubij aktywne procesy w połączeniach-aplikacje, po co maja pożerac
    pamięc jak niepotrzebne. Jak będziesz chciał uruchomić to samo Ci się
    uruchomi.
    Pisałeś o antenie. Moim zdaniem to bateria Ci pada i masz bardzo słaby
    zasięg. Zmień operatora -najlepiej na orange.

    --
    animka

  • 53. Data: 2018-02-02 11:29:12
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-01-31 o 19:53, Liwiusz pisze:

    > Nie mógłbym, ponieważ ja używam takiego, który nagrywa wszystko. Co
    > najwyżej można ustawić białą listę numerów, których ma nie nagrywać -
    > ale nie ma opcji nagrywania tylko po naciśnięciu przycisku. Aplikacja
    > nazywa się "Automatic Call Recorder" firmy Appliqato.

    Dobre i to, dzięki za namiary.

  • 54. Data: 2018-02-02 11:31:16
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-02-01 o 00:57, Animka pisze:

> [...]
    > Pisałeś o antenie. Moim zdaniem to bateria Ci pada i masz bardzo słaby
    > zasięg. Zmień operatora -najlepiej na orange.

    Ale po co to wszystko, formatowanie karty itd? Instalowanego programu
    nie interesuje że na karcie SD mam tyle wolnego miejsca że mógłbym
    słonia na niej zemścić.. on żąda wolnego miejsca w pamięci telefonu.
    Mówisz że u Ciebie wszystko się mieści, a masz zainstalowaną nawigację z
    dokładnymi mapami Europy, plus kilka innych map? Mnie nic nie nudzi, w
    telefonie mam tylko to co mi jest naprawdę potrzebne. RAMu jak na razie
    jeszcze przy żadnej operacji mi nie brakło, a więc to ubijanie procesów
    do niczego mi się nie przyda. Nie, chyba nie, sporo telefonów w domu, a
    sygnał bardzooo słabiutki na wszystkich.

  • 55. Data: 2018-02-03 23:57:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-02-02 o 11:29, Trybun pisze:

    > Dobre i to, dzięki za namiary.

    Nie podoba mi sie to, że zawiera reklamy.

    --
    animka

  • 56. Data: 2018-02-04 02:31:23
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-02-03 o 23:57, Animka pisze:

    > Nie podoba mi sie to, że zawiera reklamy.

    Nie chce mi się w telefonie zainstalować. Sporo czasu straciłam
    niepotrzebnie.

    --
    animka

  • 57. Data: 2018-02-04 09:50:38
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Nie podoba mi sie to, że zawiera reklamy.

    Akurat reklamy w programach telefonicznych dla mnie prawie nie
    istnieją.. Po prostu w telefonie net włączam tylko wtedy gdy mi on jest
    potrzebny, np do nawigacji online8-)