  • 41. Data: 2018-01-25 09:49:19
    Temat: Re: Virgin sie sprzeda.
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5a65bb07$0$567$6...@n...neostrada.pl

    > Ludzie w Polsce są biedni, zaś tacy jak ja -- i biedni,
    > i skąpi, i nie mający z kim (i o czym) gadać.
    >
    > Moja matka do rozmów potrzebuje słuchawek, by nie nagrzewać mózgu.
    > Mnie rocznie wystarczyłyby dwa kwadranse, gdy nie starty związane
    > z czekaniem na ,,konsultanta'' i gadanie o nagrywaniu rozmowy...
    >

    > BTW -- nagrywanie bez uprzedzenia niekoniecznie jest nieakceptowalne
    > przez polskie sądy. W wypadku sprawy takich jak o mobbing -- takie
    > nagrania są postawą. :)
    >
    > -=-

    Może i biedni, ale co pomyśleć o mieszkańcach USA, którzy posuwają się
    do koczowania pod sklepem (i wzajemnego tratowania się już po otwarciu)
    w którym maja być obniżki cen.. Z drugiej strony - dlaczego przepłacają
    kupując to drogie i niefunkcjonalne g*o jakim są telefony firmy Apple.
    Tak właściwie to trudno "biedę" zdefiniować.

    Ze mnie też żaden "rozmówca", nie zdarzyło mi się jeszcze chyba
    wykorzystać w całosci miesięcznego limitu oferowanego w pakiecie Freemium.

    > Znane mi typy nagrań audio:
    >
    > - uprzedzone tego, co nam jest przeznaczone
    > - nieuprzedzone tego, co nam jest przeznaczone
    > (z wyjątkiem dotyczących mobbingu itp.)
    > - nieuprzedzone tego, co nam jest przeznaczone
    > dotyczące mobbingu itp.
    > - nieuprzedzone tego, co nam nie jest przeznaczone
    >
    > 3 początkowe nie są zabronione a ostatni zazwyczaj jest.
    > W Sowie był typ ostatni z montażem stosownych urządzeń.

    Czym nagrywasz rozmowy w Andku?

    "Sowa" to zupełnie inna sprawa. Rejestrowanie rozmów w prywatnym
    telefonie to co innego niż nagrywanie prywatnych rozmów w miejscu
    publicznym.

  • 42. Data: 2018-01-25 18:47:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Jan 2018 08:24:56 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 13weql888l496.9d4c9e1bzqrr$....@4...net
    > #F to bardzo tania reklama.

    IMO niespecjalnie. Zeby obywatel sie o tym dowiedzial, to trzeba sie
    jednak w jakis mediach oglosic.

    Potem owszem - zyje wlasnym zyciem, np my polecamy, ale z drugiej
    strony - pieniedzy z tego nie ma.
    Chyba ze klient skuszony Freemium z czasem zacznie placic.

    J.

  • 43. Data: 2018-01-29 14:12:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." ljd7dbiubeu5.1lpdn6rp81rrc$....@4...net

    > Chyba ze klient skuszony Freemium z czasem zacznie placic.

    Co do zasady ;) -- reklama daje zysk dopiero wtedy, gdy
    ,,klient skuszony reklamą z czasem zacznie placic''.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......

  • 44. Data: 2018-01-29 14:31:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5a6999f3$0$1680$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > się już po otwarciu) w którym maja być obniżki cen.. Z drugiej
    > strony - dlaczego przepłacają kupując to drogie i niefunkcjonalne

    Brak rozumu -- zarówno kupującym Apple, jak i koczownikom.
    (owczy pęd?)

    > Ze mnie też żaden "rozmówca", nie zdarzyło mi się jeszcze chyba
    > wykorzystać w całosci miesięcznego limitu oferowanego w pakiecie
    > Freemium.

    Ja wykorzystałem w grudniu -- gadając z a2mobile o głuchych
    telefonach moich rodziców. Zanim wpadłem na genialny ;) pomysł
    netowego zaproszenia ;) do rozmowy (zgłosiłem się jako chętny
    do przeniesienia numeru) wygadałem jeden z pakietów niemal do
    cna. Telefony ogłuchły naraz oba, po jakimś czasie jeden odżył
    a w drugim trzeba było coś (roaming) poprzestawiać, aby odżył.

    > Czym nagrywasz rozmowy w Andku?

    Rozmowy telefoniczne? -- programem dostarczonym wraz z telefonem.

    Ten program także może rejestrować jako dyktafon, ale słabo, bo
    daje się ubijać z byle powodu. Preferuję programy nagrywające,
    które nie dają się ubijać. Fajnie, gdy te programy potrafią
    korzystać z mikrofonu redukcyjnego, wiedząc o tym, ze rozmowa
    może dobiegać z dużej odległości.

  • 45. Data: 2018-01-29 17:16:51
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    On 2018-01-29 14:31, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Trybun" 5a6999f3$0$1680$6...@n...neostrada.pl

    > Brak rozumu -- zarówno kupującym Apple, jak i koczownikom.
    > (owczy pęd?)

    Trzeba by Przemola zapytać co z tymi jankesami jest że zachowują się tak
    nieracjonalnie..

> [...]
    > cna. Telefony ogłuchły naraz oba, po jakimś czasie jeden odżył
    > a w drugim trzeba było coś (roaming) poprzestawiać, aby odżył.

    Zdaje się że w interesach z p. Żakiem można wszystko stracić, nie tylko
    kasę i nerwy..

> [...]
    > które nie dają się ubijać. Fajnie, gdy te programy potrafią
    > korzystać z mikrofonu redukcyjnego, wiedząc o tym, ze rozmowa

    Tak, telefoniczne. Jak się ten program nazywa? Mam coś takiego
    fabrycznie zainstalowanego, ikonka przedstawiająca mikrofon, nazywa się
    to "rejestrator dźwięku", ale chyba to nie służy do nagrywania rozmów.

  • 46. Data: 2018-01-31 09:39:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5a6f48f0$0$607$6...@n...neostrada.pl

    > Tak, telefoniczne.

    Programem dostarczonym z telefonem.

    > Jak się ten program nazywa?

    Niewiele pomoże nazwa (Rejestrador dźwięku) bo tego programu
    nie widzę w sklepie i raczej ;) niekoniecznie współpracuje
    z innymi telefonami.

    > Mam coś takiego fabrycznie zainstalowanego, ikonka przedstawiająca mikrofon, nazywa
    się to "rejestrator dźwięku", ale chyba to nie
    > służy do nagrywania rozmów.

    Włączam nagrywanie rozmów nie za pomocą tej ikonki, ale
    w ustawieniach telefonu. Włączyć odtwarzanie mogę i spod
    niego, i spod telefonnu.

  • 47. Data: 2018-01-31 09:47:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-29 o 17:16, Trybun pisze:

    > Tak, telefoniczne. Jak się ten program nazywa?

    Jest tego masa w sklepie Play, szukaj pod rejestrator rozmów, call
    recording, i zobacz co ci będzie najlepiej działało.

    > Mam coś takiego
    > fabrycznie zainstalowanego, ikonka przedstawiająca mikrofon, nazywa się
    > to "rejestrator dźwięku", ale chyba to nie służy do nagrywania rozmów.

    To pewnie dyktafon. Od biedy nagrasz nim rozmowę z rozmówcą na głośniku.
    Natomiast zasada działania nagrywania rozmów polega na tym, że nagrywa
    automatycznie, w tle (potem co najwyżej kasujesz sobie stare nagrane
    rozmowy), no i oczywiście działa na nagrywanie rozmów nie prowadzonych
    przez tryb głośnomówiący.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2018-01-31 18:48:08
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    >
    > Włączam nagrywanie rozmów nie za pomocą tej ikonki, ale
    > w ustawieniach telefonu. Włączyć odtwarzanie mogę i spod

    Wygląda na to że masz ten sam program co ja. A jak wygląda ścieżka do
    ustawienia tego nagrywania?

  • 49. Data: 2018-01-31 18:48:35
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-01-31 o 09:47, Liwiusz pisze:

    > Jest tego masa w sklepie Play, szukaj pod rejestrator rozmów, call
    > recording, i zobacz co ci będzie najlepiej działało.

    Tak, są, tylko że u mnie już nie ma miejsca na nowe programy..

> [...]
    > stare nagrane rozmowy), no i oczywiście działa na nagrywanie rozmów
    > nie prowadzonych przez tryb głośnomówiący.

    Mógłbyś polecić coś konkretnego, z opcją ustawienia nie żeby nagrywał
    wszystko, tylko to co mu się każe?

  • 50. Data: 2018-01-31 19:53:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-31 o 18:48, Trybun pisze:

    > Mógłbyś polecić coś konkretnego, z opcją ustawienia nie żeby nagrywał
    > wszystko, tylko to co mu się każe?

    Nie mógłbym, ponieważ ja używam takiego, który nagrywa wszystko. Co
    najwyżej można ustawić białą listę numerów, których ma nie nagrywać -
    ale nie ma opcji nagrywania tylko po naciśnięciu przycisku. Aplikacja
    nazywa się "Automatic Call Recorder" firmy Appliqato.

    --
    Liwiusz