  • 1. Data: 2018-04-19 16:47:15
    Temat: W 2017 r. w Polsce zarejestrowano 1068 aut elektrycznych, na Ukrainie - 3265
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Prawie 90 proc. rejestrowanych na Ukrainie samochodów elektrycznych to
    sprowadzane z zagranicy auta używane. Głównie są to samochody kupowane w
    Stanach Zjednoczonych na aukcjach ubezpieczycieli. Wyraźnie dominuje na
    Ukrainie model Nissan Leaf, który stanowi ponad 80 proc. jeżdżących tam
    aut elektrycznych. Następne modele pod względem popularności to BMW i3 i
    Tesla Model S, jednak w ubiegłym roku zarejestrowano tych modeli
    niewiele ponad 100 sztuk.

    T.

    http://www.wnp.pl/wiadomosci/321117.html

  • 2. Data: 2018-04-19 17:19:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >względem popularności to BMW i3 i Tesla Model S, jednak w ubiegłym
    >roku zarejestrowano tych modeli niewiele ponad 100 sztuk.

    Wow, benzyna tam taka droga, prad taki tani, czy ulgi podatkowo-celne
    ?
    Zarobki o ile wiem niskie, benzyna tania ... czyzby moda sie zrobila w
    niektorych kregach ?
    Bo ekonomicznie to chyba nieuzasadadnione

    A gdzie laduja ?

    P.S. A jak tam rejestracja aut elektrycznych w Norwegii ?
    Dalej boom, czy tak naprawde to margines ?

    J.

  • 3. Data: 2018-04-19 17:42:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-19 o 17:19, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > A gdzie laduja ?
    >

    > P.S. A jak tam rejestracja aut elektrycznych w Norwegii ?
    > Dalej boom, czy tak naprawde to margines ?

    Z ekonomicznego punktu widzenia taniej wychodzi dostać raka.

  • 4. Data: 2018-04-19 17:46:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    pl...
    [...]

    >Z ekonomicznego punktu widzenia taniej wychodzi dostać raka.

    Ale pamietasz, ze ladujemy pradem z Czernobyla ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-04-19 17:51:49
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-19 o 17:46, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    > [...]
    >
    > Ale pamietasz, ze ladujemy pradem z Czernobyla ? :-)

    Z ekonomicznego punktu widzenia, tak jest taniej.

  • 6. Data: 2018-04-19 18:04:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 kwietnia 2018 17:42:54 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Z ekonomicznego punktu widzenia taniej wychodzi dostać raka.

    Czemu nie kupiłeś elektryka tylko kupiłes blachosmrod nie utylizując nawet
    poprzedniego?

  • 7. Data: 2018-04-19 18:36:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-19 o 18:04, Kris pisze:

    > Czemu nie kupiłeś elektryka tylko kupiłes blachosmrod nie utylizując nawet
    poprzedniego?

    Z jego ekonomicznego punktu widzenia tak mu wyszło taniej.
    Ale na grupie dalej robi za kretyna pisząc o przetopieniu dizli
    na łyżeczki.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2018-04-19 18:43:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ukraina to duze panstwo. Wiecej tam ludzi niz w Polsce. Ukraina charakteryzuje sie
    jeszcze czyms. To panstwo upadle. Korupcja na najwyzszym z mozliwych poziomow. Nasze
    mafie podatkowe przy ich to zlobki przy uniwersytetach. W takich panstwach jak
    Ukraina wszystko co drogie jest w posiadaniu przestepcow i wspolpracujacych z nimi
    urzednikow.

  • 9. Data: 2018-04-19 19:14:53
    Od: Poldek <p...@i...eu>