  • 1. Data: 2018-04-17 06:35:18
    Temat: idzie smog
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ... z Sahary

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/już-dzis
    iaj-może-na-nas-spaść-brudny-deszcz-pył-znad-sahary-
    nadciąga/ar-AAvWdZu

    No, ale ciekaw jestem co na to czujniki ...

    J.

  • 2. Data: 2018-04-18 16:09:25
    Temat: Re: idzie smog
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 06:35, J.F. pisze:
    > .... z Sahary
    > No, ale ciekaw jestem

    Trzeba być wyjątkowym kretynem, żeby uważać pył z Sahary za samochód.
    Wychodzi szkoła giertychowska, czy punkty za pochodzenie? :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2018-04-18 16:42:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Trzeba być wyjątkowym kretynem, żeby uważać pył z Sahary za samochód.
    >Wychodzi szkoła giertychowska, czy punkty za pochodzenie? :/

    sam idz do szkoly :-P

    -pyl utrudnia widocznosc i jazde samochodem,
    -pyl zatyka filtry,
    -piasek niszczy szyby, lakier i silnik - jesli filtr nie wyrabia,
    -po takim ataku trzeba pojechac samochodem na myjnie,
    -stacje monitorowania odnotuja wzrost stezenia pyłu, wiec zakażą jazdy
    dieslami

    J.

  • 4. Data: 2018-04-18 17:55:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-18 o 16:42, J.F. pisze:
> [...]
    > -po takim ataku trzeba pojechac samochodem na myjnie,
    > -stacje monitorowania odnotuja wzrost stezenia pyłu, wiec zakażą jazdy

    Diesle powinny zostać przetopione na łyżeczki.

  • 5. Data: 2018-04-18 19:16:33
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-04-18 o 17:55, Poldek pisze:
    pl...

    > Diesle powinny zostać przetopione na łyżeczki.

    Po co nam tyle łyżeczek :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 6. Data: 2018-04-18 19:42:21
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-04-18 o 17:55, Poldek pisze:

    > Diesle powinny zostać przetopione na łyżeczki.

    Cholernie dużo smrodu przy przetapianiu.

  • 7. Data: 2018-04-18 20:04:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >Diesle powinny zostać przetopione na łyżeczki.

    Ale czemu, jesli to wina Sahary, a nie diesli ? :-P

    J.

  • 8. Data: 2018-04-18 20:25:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    > -po takim ataku trzeba pojechac samochodem na myjnie,
    > -stacje monitorowania odnotuja wzrost stezenia pyłu, wiec zakażą jazdy

    Rozumiem, że konsekwentnie wysłałeś to zawiadomienie na grupy poświęcone
    rowerom, motocyklom, kuchni, domowi, kinom, szkole, elektronice,
    fotografii, komputerom, sportom, regionom, telefonii, itd?
    No bo ludziom szkodzi wdychanie pyłu, wszystkim sprzętom zapylenie
    szkodzi również.
    K...a mać! Tak samo tępe bydło potrafi zasrać polityką grupę poświęconą
    Warszawie - "No bo Sejm jest w Warszawie".
    I jak widać, zamiast stulić uszy i przeprosić, to jeszcze pyskuje. :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 9. Data: 2018-04-18 21:35:06
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-04-18 o 20:25, Akarm pisze:

> [...]
    > zamiast stulić uszy i przeprosić, to jeszcze pyskuje. :/

    > Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

    Albo zmień sygnaturkę albo leki.

  • 10. Data: 2018-04-18 21:37:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-04-18 o 16:09, Akarm pisze:

    > Trzeba być wyjątkowym kretynem, żeby uważać pył z Sahary za samochód.
    > Wychodzi szkoła giertychowska, czy punkty za pochodzenie? :/

    Trzeba uważnie i ze zrozumieniem czytać to co inni wypisują na grupie, a
    nie wpaść od czasu do czasu i przypierdalać się o jakieś drobiazgi.