  • 11. Data: 2017-07-19 22:31:15
    Temat: Re: W 2020 roku w Polsce powstanie 6 tys. punktów ładowania dla samochodów elektrycznych
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-19 o 21:25, RadoslawF pisze:

    > Dla mnie źródłem obietnicy składanej przez ministerstwo powinna być
    > jego strona lub publiczna wypowiedź ministra lub jego rzecznika.
    > A nie czyjś blog na fb.
    >

    > Pozdrawiam

    Już tłumaczę łopatologicznie - jeśli dziennikarz wypytuje jakiegoś
    ministra, to ta wypowiedź będzie zamieszczona w medium, w którym pracuje
    ten dziennikarz, a nie na stronie ministerstwa. W tym przypadku był to
    gość z agencji informacyjnej Newseria. News ten został wysłany w Polskę
    do wszystkich adresów, jakie są w bazie danych. I dlatego został
    opublikowany na stronie Autopolska (to nie jest żaden blog). I to, że
    został opublikowany gdziekolwiek nie ma żadnego znaczenia. Jeśli
    informacja PAP z wypowiedzią prezydenta będzie opublikowana na Pudelku
    to też powiesz, że prezydent jest niepoważny, bo publikuje na Pudelku?
    Ps. Jak będę coś jeszcze publikował załączę odpowiednie wyjaśnienie dla
    myślących inaczej... :-)
    T.

  • 12. Data: 2017-07-19 22:43:31
    Od: p...@g...com

    Hm mamy lipiec 2017 r a wszystko co ma minister czy jego przydupas to parę
    wizualizacji. Nie chciałbym gasić entuzjazmu ale to jest zero :-) przypomnijmy też że
    w kolejce po nasze podatki czekają jeszcze śmigłowce i okręty podwodne :-)

  • 13. Data: 2017-07-19 23:12:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przy ilosci pradu i mozliwosci jego przeslania i rozprowadzenia 3kW to w Polsce beda
    superchargery.

  • 14. Data: 2017-07-19 23:19:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Jul 2017 12:54:37, p...@g...com
    napisał(a):
    > Pierwsze polskie samochody elektryczne mogą trafić na ulice już w 2018
    > roku - tak zakłada projekt ElectroMobility, który wchodzi już w etap realizacji.
    >
    > I akcje Tesli znów lecą na pysk po tej miażdżącej deklaracji :-)
    >
    > http://wpolityce.pl/m/gospodarka/330324-szef-electro
    mobility-poland-zapowiada-polskie-samochody-elektryc
    zne-do-wiosny-przyszlego-roku-trafia-na-drogi

    > Ja tu widzę niezle szastanie publicznym groszem a takie coś zawsze
    > kończy się wizyta prokuratora ... no i czekam na chętnego który
    > wejdzie w deal z polskim państwem i wyłoży kasę na tą fabrykę :-)

    Spoko Przemku, to jest projekt pod patronatem tego rzadu, wiec
    chwilowo prokurator nie grozi. A za dwa lata sady beda ich :-)

    Poza tym panstwo grosza nie da, bo ma deficyt+. Spolke EMP zalozylo 4
    operatorow energetycznych, pol publicznych, wiec prokurator malo
    grozny. Zawsze sie moga zaslonic, ze rozwijaja przyszlosciowy rynek.
    A kto zaplaci ... sie rozlozy w rachunku i nie zauwazysz.
    Zreszta cholera wie, czy EMP jakies stacje zalozy z wlasnych funduszy,
    czy tylko bedzie "promowala".

    Zreszta patrzsylem niedawno na jakies mapki, i gesto tych ladowarek
    bylo. Kto wie, czy juz teraz by sie nie doliczyl tych 20 tysiecy.
    Co z tego, i tak kiepsko rozmieszczone, jesli o moje zdanie chodzi :-)

    Za to czekam, co bedzie z tymi autobusami elektrycznymi z Ursusa.
    Wielki hit, czy wielki kit.
    A jak kit, to Ursus moze zbankrutowac .. chyba, ze sie wczesniej HGW
    zmieni :-)

    J.

  • 15. Data: 2017-07-20 00:19:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-19 o 22:31, T. pisze:

    > Już tłumaczę łopatologicznie - jeśli dziennikarz wypytuje jakiegoś
    > ministra, to ta wypowiedź będzie zamieszczona w medium, w którym pracuje

    Mylisz ministra z szefem projektu ElectroMobility Poland.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2017-07-20 13:36:58
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-07-19 o 14:49, RadoslawF pisze:

    > Informacja to będzie jak przeczytam ją na stronie ministerstwa energii.
    > Na razie to pobożne życzenia kolejnego fejs_zbukowego blogera.

    a to pisiorskie obietnice są w jakikolwiek sposób wartościowsze od
    randomowego blogera? w stocznię w Radomiu i megalotnisko lepsze niż
    Frankfurt też wierzysz?

    a.

  • 17. Data: 2017-07-20 14:10:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-20 o 13:36, Miller Artur pisze:

    > a to pisiorskie obietnice są w jakikolwiek sposób wartościowsze od
    > randomowego blogera? w stocznię w Radomiu i megalotnisko lepsze niż
    > Frankfurt też wierzysz?

    Jak na razie to jest to obietnica jakiegoś człowieczka z firmy
    która chce zaistnieć w naszej świadomości.
    Zaistniała dzięki idiotom którzy człowieczka mylą z ministrem
    i innymi politykami nielubianej partii.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2017-07-20 14:59:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Mylisz ministra z szefem projektu ElectroMobility Poland.

    W tym szczegolnym przypadku ... moze nie myli az tak bardzo :-)

    Minister chce, to szef mowi dziennikarzom :-)

    J.

  • 19. Data: 2017-07-20 15:00:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jak rozumiem te sprzedawane przez Rometa od 2012 roku były mało
    >polskie.
    >Lub nie miały błogosławieństwa partii rządzącej. :-)

    Jedno i drugie :-)

    Romet w ogole cos sprzedal ?

    J.

  • 20. Data: 2017-07-20 17:00:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-20 o 15:00, J.F. pisze:

    > Jedno i drugie :-)
    >
    > Romet w ogole cos sprzedal ?

    Zmieniali modele ale sprzedażą się nie chwalili.
    Wiem że pojazdy demonstracyjne przecenili z 32 na 26 tysięcy.
    Ale pojęcia nie mam ile sprzedali.
    Generalnie panuje przekonanie że tak mało że stało się to
    nieopłacalne.