  • 31. Data: 2017-07-22 22:57:14
    Temat: Re: W 2020 roku w Polsce powstanie 6 tys. punktów ładowania dla samochodów elektrycznych
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 20 Jul 2017 20:52:29 +0200, "T." <k...@i...pl> wrote:

    >A co do
    >lotniska - z pomocą Chińczyków to się może udać.

    Chciałem tak nieśmiało przypomnieć, że Chińczycy budowali u nas jeden
    z odcinków autostrady A2. I jak to się skończyło?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 32. Data: 2017-07-23 11:46:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.07.2017 o 22:32, Poldek pisze:

    > Taka ładowarka, to w ogóle jest duża inwestycja?
    > U siebie w firmie mam gniazdo 125A 400V w budynku przy parkingu.
    > Mogę sobie puścić kabel przez okno i będzie ładowało?
    > Jeśli tak, to wykopię kawałek rowu, położę w nim kabel, postawię słupek
    > ze zwisającym kablem z odpowiednią wtyczką. Kawałek wolnego miejsca na
    > parkingu na podjazd i postój podczas ładowania jest. Mogę uruchomić
    > stację? Do tego kawiarnia/sprzedaż prasy i książek. Znając
    > przedsiębiorczość Polaków, to takich stacji mogą rosnąć tysiące.
    > Prąd trójfazowy 400V 125A jest dostępny w wielu miejscach w Polsce, a
> [...]

    Nie jestem pewny czy to ironnia, więc z ostrożności procesowaj napiszę,
    ze przepraszam jak źle zrozumiałem. Czy jesteś kolejnym co myśli, że
    prąd bierze się z gniazdka?

    Shrek

  • 33. Data: 2017-07-23 11:50:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.07.2017 o 14:02, T. pisze:

    > O przydatności takiej a nie innej zdecydowali włodarze województwa i
    > miasta.
    Znaczy jak zadecydowali? Uchwałą? Po prostu to pożal się boże lotnisko
    nie jest potrzebne nikomu poza jego zarządem.

    Tu akurat rację miał nagrany przez kelnerów (choć w kontekście znacznie
    sensowniejszego, choć dale bezsensownego) lotniska |na chuj komu to
    lotnisko".

    Shrek

  • 34. Data: 2017-07-23 21:44:00
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-22 o 22:57, j...@i...pl pisze:

    > Chciałem tak nieśmiało przypomnieć, że Chińczycy budowali u nas jeden
    > z odcinków autostrady A2. I jak to się skończyło?

    Ale chińczyków jest 1,7 mld ludzi. Wszyscy odwalają fuszerkę? Ja mam
    telefon i kompa z Chin. Nie narzekam.
    T.

  • 35. Data: 2017-07-24 22:53:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    Nie jestem pewny czy to ironnia, więc z ostrożności procesowaj napiszę,
    ze przepraszam jak źle zrozumiałem. Czy jesteś kolejnym co myśli, że
    ---
    O k... znowu te pierdoły.