  • 11. Data: 2017-06-16 15:58:37
    Temat: Re: W Wielkiej Brytanii nie ma już brytyjskich fabryk samochodów - właśnie sprzedali ostatnią
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    z całym szacunkiem, ale chyba mnie nie do końca zrozumiałeś "z czego
    oni/e zamierzają żyć, skoro nic nie będą produkować - co można by sprzedać?"

  • 12. Data: 2017-06-16 15:58:53
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    j.w.

  • 13. Data: 2017-06-16 16:32:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Jun 2017 05:49:09 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Kiedys czytalem zwierzenia jakiegos Polaka co pracował przy
    > projektowaniu lamp ledowych do samochodów. Pisał wtedy ze oni dobre
    > 15 lat do przodu takie rzeczy robią bo to bylo w okolicy 2010 a on
    > pisał o projektach na 2025. Pisał to w kontekscie ze mamy nie
    > swirowac bo ledy przyjda czy chcemy czy nie i ze one beda i w
    > przemysle samochodowym i ogólnie jako źródła światła. Mimo ze wtedy
    > te "żarówki" ledowe to kiepskie, słabe i drogie były...

    W pewnym okresie byl LEDach niesamowity postep. Co pozwalalo snuc
    ciekawe plany na przyszlosc. Chocby UE, ktora wtedy zakazala zarowek,
    mimo, ze na LED bylo a wczesnie.

    A LED w samochodach ... w wielu miejscach sa od dawna, w glownych
    lampach - myslisz, ze na LED bedzie zauwazalnie mniej palil, czy
    zauwazalnie mniej upierdliwych wymian zarowek :-)

    > Nie zdziwil bym sie gdyby brytyjczycy wiedzieli ze nowe auta to
    > trzeba na prąd robić i z plastiku więc aktualne fabryki trzeba
    > opchnąć lamusom...

    To gdzie beda potem produkowac te elektryki ?
    Nie łudzmy sie - one beda made in China :-)

    Ale przeciez Tesla kupowala samochody u Lotusa wlasnie.
    Tzn pojazdy bez napedu.

    Przydalo sie doswiadczenie zdobyte przy produkcji lekkich aluminiowych
    nad/podwozi dla Elise :-)
    Ciekawe, czy juz wtedy mysleli, ze przyszlosc nalezy do elektrykow :-)

    J.

  • 14. Data: 2017-06-16 17:47:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Jun 2017 15:58:37 +0200, w systemie siła 'POPIS/EU
    > z całym szacunkiem, ale chyba mnie nie do końca zrozumiałeś "z czego
    > oni/e zamierzają żyć, skoro nic nie będą produkować - co można by sprzedać?"

    Ale oni Lotus, czy oni Brytyjczycy ?

    No coz, jak znam zycie, to fabryka zysku nie przynosila, skoro ja
    sprzedali. Wiec beda zyli z tego, co i wczesniej.

    A Geely im przeciez fabryki nie zabierze - nadal bedzie stala i cos
    bedzie produkowala.

    No chyba, ze nie :-)

    J.

  • 15. Data: 2017-06-16 20:42:24
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > No chyba, ze nie :-)

    teoria jest taka, skoro już nie trzeba koniem roli uprawiać to pojawił
    się pomysł, żeby ludzie nic nie robili tylko się rozmnażali za co
    dostaną pieniądze... taka główna wytyczna kc-ue... ciekawi mnie co z
    tego wyjdzie... jak Ktoś chce się przyłączyć to zapraszam do podsyłania
    materiałów http://dupostrzelcommowimynie.eu/

  • 16. Data: 2017-06-16 21:01:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Jun 2017 20:42:24 +0200, w systemie siła 'POPIS/EU
> [...]
    > się pomysł, żeby ludzie nic nie robili tylko się rozmnażali za co
    > dostaną pieniądze... taka główna wytyczna kc-ue... ciekawi mnie co z

    Brytyjczycy mieli w tym niezle osiagniecia ... ale czasy kolonialne
    sie skonczyly.

    J.