  • 1. Data: 2016-02-14 19:24:07
    Temat: W kwestii ceny naprawy
    Od: Kaśka <...@a...pl>

    Dobry wieczór. Zapłaciłam 750 PLN za wymianę pompy paliwa, oraz wymianę
    łożysk mcpherson wraz z poduszkami (obydwie strony), pacjent citroen
    xsara I 1999 r, 2.0 HDi. Części oryginalne, to znaczy nie jakieś zamienniki.

    Czy to jest ok, drogo czy tanio?

  • 2. Data: 2016-02-14 19:42:36
    Temat: Re: W kwestii ceny naprawy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Kaśka pisze tak:

> [...]
    > wymianę łożysk mcpherson wraz z poduszkami (obydwie strony),
    > pacjent citroen xsara I 1999 r, 2.0 HDi. Części oryginalne, to

    Mechanik nie dał spisu co robił?

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-02-14 20:39:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kaśka ...@a...pl ...

> [...]
    > wymianę łożysk mcpherson wraz z poduszkami (obydwie strony), pacjent
    > citroen xsara I 1999 r, 2.0 HDi. Części oryginalne, to znaczy nie

    A za ile chcieli zrobic inni?
    Dobrze zrobili?

  • 4. Data: 2016-02-14 22:42:56
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.02.2016 o 19:24, Kaśka pisze:
    > Dobry wieczór. Zapłaciłam
    Kobieta ma wątpliwości...
    > 750 PLN za wymianę pompy paliwa,
    100zł?
    > oraz wymianę
    > łożysk mcpherson
    bez sensu. to jest ostatnia rzecz która się tam psuje. mam drugą xsarę i
    w żadnej, łożyska się nie zepsuły.
    > wraz z poduszkami (obydwie strony), pacjent citroen
    > xsara I 1999 r, 2.0 HDi.
    Bardzo wdzięczne autko
    > Części oryginalne, to znaczy nie jakieś
    > zamienniki.
    no to masz odpowiedź. za parę lat oddasz to auto na złom, a części
    zostaną. jak za milion lat kosmici będą prowadzili prace wykopaliskowe,
    z xsary już nic nie zostanie, nawet szyby i plaskiki ulegną
    biodegradacji, ale oryginalne poduchy i łożyska zostaną. będą mieli
    zagwózdkę jakiego bóstwa symbolem była pompa paliwa?

    > Czy to jest ok, drogo czy tanio?

    Moim zdaniem drogo. ale nie sugeruj się. (MC persona bym nie naprawiał,
    jak juz, to nie w taki sposób, a pompę paliwa to moja żona chyba nawet
    wymieniała sama) Mało jest mechaniorków co zrobią dobrze i jeszcze
    kobiety nie oskubią.

    ToMasz

  • 5. Data: 2016-02-15 01:08:19
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2016-02-14 o 19:24, Kaśka pisze:
> [...]
    > łożysk mcpherson wraz z poduszkami (obydwie strony), pacjent citroen
    > xsara I 1999 r, 2.0 HDi. Części oryginalne, to znaczy nie jakieś

    Obejrzyj samochód - czy widzisz nowe części, za które cię skasowano.
    Potem spradź ceny części np. w intercars, fota czy gdziekolwiek.
    Potem zadaj sobie pytanie, czy chciałoby ci się ujebać po pachy
    (demontaż kolumn) przez 2h, śmierdzieć zupą przez pół dnia (wymiana
    pompki paliwa) - i na ile wyceniłbyś swój czas poświęcony na to.
    Koniec kalkulacji.

  • 6. Data: 2016-02-15 10:37:06
    Od: Stiopa Lichodiejew <b...@r...kobyla.cccp>

    W dniu 2016-02-14 o 22:42, ToMasz pisze:
    > Kobieta ma wątpliwości...
    > 100zł?
    > bez sensu. to jest ostatnia rzecz która się tam psuje.

    A jeżeli mimo wszystko się zepsuje, to się nie wymienia?

    --
    Z lewicą się nie dyskutuje.
    Do lewicy strzela się w obronie własnej.

  • 7. Data: 2016-02-15 10:39:35
    Od: Stiopa Lichodiejew <b...@r...kobyla.cccp>

    > Kobieta ma wątpliwości...
    > 100zł?

    Tu też moze lepiej poszukaj dokładniej - bo chyba się mylisz i to gruuubo!

  • 8. Data: 2016-02-15 11:19:09
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Tu też moze lepiej poszukaj dokładniej - bo chyba się mylisz i to gruuubo!

    O to chodzi?
    http://olx.pl/oferta/promocja-pompa-paliwa-oryginal-
    walbro-citroen-peugeot-hdi-CID5-ID7owCF.html#dbb169d
    339

  • 9. Data: 2016-02-15 14:35:13
    Od: Kaśka <...@a...pl>

> [...]
    > jak juz, to nie w taki sposób, a pompę paliwa to moja żona chyba nawet
    > wymieniała sama) Mało jest mechaniorków co zrobią dobrze i jeszcze

    Była pęknięta poduszka i skrzypiało przy kręceniu w lewo, bo się łożysko
    zatarło, stukało, pukało a z prawej kazałam wymienić przy okazji i na
    wszelki wypadek. Z pompą paliwa to już drugi raz przerabiałam, kupiłam
    właśnie taki sam wkład (za coś 100 pln +-), mój chłop sam wymienił i
    szlag trafił po tygodniu, więc teraz jest Siemens za 340 zł cały
    komplet. Te łożyska to już była konieczność, a że Tobie się nie zepsuło
    to nic nie znaczy. Innym padają nagminnie tylne belki, a ja tego słucham
    jak bajki o żelaznym wilku.

  • 10. Data: 2016-02-15 14:48:28
    Od: Kaśka <...@a...pl>

    W dniu 2016-02-15 o 11:19, Czesław Wiśniak pisze:

    > O to chodzi?
    > http://olx.pl/oferta/promocja-pompa-paliwa-oryginal-
    walbro-citroen-peugeot-hdi-CID5-ID7owCF.html#dbb169d
    339

    No właśnie taka nie pasuje. I nie jest to żaden oryginał, bo u mnie był
    Bosch, a teraz Siemens.