  • 11. Data: 2010-10-08 11:23:18
    Temat: Re: [WAW] Kto odkorkuje Warszawę?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-08 00:07, kpawlak pisze:
    > Tym razem - rzeczywisty "spam politykierski"... Można flejmować! ;)
    >
    > Odkorkuję Warszawę! - konferencja prasowa Janusza Korwin-Mikkego,
    > kandydata na prezydenta Warszawy, 07.10.2010
    >
    > http://www.asme.pl/128648821452971.shtml
    >
    > Ukłony
    >
    > kpawlak

    A w POZ to niby korków nie ma? może jeszcze 2-3 lata nie było, ale teraz
    to jest dramat.

  • 12. Data: 2010-10-08 11:36:21
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Użytkownik "krzyss" napisał:

    > + wiecznie remontowany most grota :-)

    To jest fenomen na skale światową. 30 lat mieszkam w Warszawie i nie przypominam
    sobie, żebym kiedykolwiek jechał w pełni funkcjonalnym mostem Grota. Słowo
    "wiecznie" pasuje do tego mostu na 110%.

    Jeden z moich ostatnich "rekordów". z Pragi Płn. na lotnisko Chopina - 2h 10m.
    Lot z Warszawy do Brukseli - 1h 50m (...)

  • 13. Data: 2010-10-08 13:05:35
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > 1,2 limituje tylko gotowka - mozna prowadzic 20 robot jednoczesnie i
    > wydajnie pod warunkiem swobodnego przeplywu kasy i odpowiednich umow
    > (czyli deadline do tego i tego dnia i kary za przekroczenie).

    problem w tym, że 20 robót jednocześnie 20 razy bardziej blokuje miasto.

    > Obecnie przy budowach budynkow tez sie nie zamyka calej drogi tylko
    > sa utrudnienia, zwezenia itd. to samo co moglo byc przy esb...

    Opłaty mają za zadanie zniechęcać do blokowania ulic (wykonawca będzie się
    starał tego unikać lub skracać czas) a nie uniemożliwiać.

    --
    Azarien

  • 14. Data: 2010-10-08 13:20:09
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-08 11:36:21 Robert

    > Jeden z moich ostatnich "rekordów". z Pragi Płn. na lotnisko
    > Chopina - 2h 10m. Lot z Warszawy do Brukseli - 1h 50m (...)

    Od momentu przekroczenia "bram" lotniska? ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 15. Data: 2010-10-08 14:08:10
    Od: PaPi <...@...3>

    > Przeczytałeś w ogóle ze zrozumieniem jego postulaty?

    Zrozumienie = poparcie.
    Prawda ? :-)
    JKM jest oszlomem w dodatku pajacem.
    To ostatnie jest najgorsze, gdyz w Polsce idee liberalizmu gospodarczego
    czesto kojarzone sa wlasnie z nim.

    Przykladzik ? Prosze bardzo. Pamietacie moze "slynna" sprawe ataku
    nozownika na pana JKM ?
    Sprobujcie sie zapytac o to samego zainteresowanego :-) fajnie sie pieni.
    Kolejny ? Prosze bardzo. Przed przedostatnimi wyborami prezydenckim JKM
    odszedl z UPR twierdzac, ze partia jest najerzona lewackimi kretami.
    Zalozyl tzw. Platforme JKM... po czym po roku znow z niej odszedl. Co
    stwierdzil ? :-) Zgadles, ze w Platformie zadekowali sie przeciwnicy
    JKM i rozsadzaja ja od srodka.

    Co do pomyslow Pana JKM i kretynizmow jakie opowiada :
    http://www.tvnwarszawa.pl/0,1676915,wiadomosc.html

    Remont mostu - w trzy dni :-))))))))))))))
    Niech ktos z otoczenia JKM podpowie panu, ze beton uzyskuje swoja
    wytrzymalosc po uplywie 28 dni. Chocby tylko to.

  • 16. Data: 2010-10-08 15:14:16
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Zalozyl tzw. Platforme JKM... po czym po roku znow
    > z niej odszedl. Co stwierdzil ?

    Coś kręcisz. Platforma JKM istniała równolegle z Korwinem w UPR. Gdy Korwin
    odszedł od UPR, zmienił nazwę PJKM na WiP (Wolność i Praworządność). Na
    http://partiawip.pl widnieje jako prezes i pierwsze słyszę, żeby miał
    odchodzić.

    --
    Azarien

  • 17. Data: 2010-10-08 15:15:02
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > problem w tym, że 20 robót jednocześnie 20 razy bardziej blokuje miasto.
    ale inaczej roboty trwalyby wiecznosc i nigdy nie bylo by poprawy stanu drog
    tylko by stan sie pogarszal.
    nie realne to jest.
    wyobraz sobie. masz 100 obiektow wymagajacych remontu co 25 lat.
    remont mozesz robic przez 9 miesiecy w roku, zalozmy ze jeden remont zrobia
    w 3 miesiace(odważne założenie).Mamy 3 remonty rocznie. W 25 lat zrobisz
    remont 75 obiektow...a co z pozostalymi 25? a gdzie nowe inwestycje? naprawy
    dorazne?

    > Opłaty mają za zadanie zniechęcać do blokowania ulic (wykonawca będzie się
    > starał tego unikać lub skracać czas) a nie uniemożliwiać.

    wiem po co te oplaty ale zauwaz ze przy budowach zwykle nie ma zadnych
    dodatkowych utrudnien. chyba ze mowimy o budowie drogi czy metra.
    nawet na swietokrzyskiej(jak jestes z wwy) przy rozbiorce budynku calkiem
    wysokiego ogrodzenie jest bardo blisko scian budynku i tak to rozbieraja ze
    nie ma utrudnien zadnych. tak wiec to zwykle populistyczne paplanie

  • 18. Data: 2010-10-08 15:21:45
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > ale inaczej roboty trwalyby wiecznosc i nigdy nie bylo by poprawy
    > stanu drog tylko by stan sie pogarszal.

    No ale to teraz trwają wieczność.

    > W 25 lat zrobisz remont 75 obiektow...a co z pozostalymi 25? a gdzie nowe
    > inwestycje? naprawy dorazne?

    Taką sytuację to mamy na kolei. Roboty nie mają końca a ogólny stan i tak
    coraz gorszy.
    Nie ma innej rady jak więcej pieniędzy włożonych a mniej zmarnowanych.

    > wiem po co te oplaty ale zauwaz ze przy budowach zwykle nie ma zadnych
    > dodatkowych utrudnien.

    dobrze, więc może TEN punkt jest mniej istotny od pozostałych.

    --
    Azarien

  • 19. Data: 2010-10-08 18:21:59
    Od: "andrzej" <k...@a...de>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości
    > JKM jest oszlomem

    Oszołom: niszowy polityk propagujący przez całą swoją karierę te same
    rozwiązania, które dopiero po 30 latach od ich pierwszej publikacji zostają
    uznane jako skuteczne i przyjęte jako swoje przez aktualnie wiodących polityków.

    --
    andrzej

    Naprawa i wymiana szyb samochodowych u klienta
    www.auto-szyby.opx.pl www.agi.de
    Zatrudnimy w całym kraju mechaników i handlowców z doswiadczeniem w branży

  • 20. Data: 2010-10-10 17:20:51
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Odkorkuję Warszawę! - konferencja prasowa Janusza Korwin-Mikkego,
    > kandydata na prezydenta Warszawy, 07.10.2010

    Bzdety. Warszawy nie da się odkorkować.
    Jedyne, co może trochę pomóc, to wprowadzenie drastycznych opłat
    za jazdę po centrum: 15-20 złotych dziennie.

    I żadnych wyjątków: mieszkańcy centrum płacą 30 zł dziennie,
    samochody służbowe wszelkiej maści - 50 zł dziennie.

    Inne rozwiązania to iluzja.

    --
    pozdrawiam
    Nullification