  • 21. Data: 2010-10-12 10:49:47
    Temat: Re: [WAW] Kto odkorkuje Warszawę?
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Michał Gut wrote:
    > 8. ciekawe natomiast nie wyobrazam sobie realizacji przy manifestacjach
    > czy maratonach (uwazam ze tu juz przegina).

    Jakbyś mieszkał przy trasie maratonu, inaczej byś mówił. Bo to nie tylko
    maraton, ale i półmaraton i jeszcze jakieś cholera wie co i jeszcze np.
    Tour de Pologne (impreza komercyjna).

    Debile (bo inaczej to trudno nazwać) tak puszczają trasę, że odcinają ok
    100tyś mieszkańców, regularnie blokują przelotowe arterie (np.
    Wisłostradę; w zeszłym roku zablokowali 2 mosty).

    > obecnie zajecie pasa
    > drogowego jest platne i nie ma od tego wyjatkow

    Maraton płaci? Zwłaszcza którego współorganizatorem jest miasto?

    > (no chyba ze nieleglanie
    > zajety, ale to inna para kaloszy). O ile mi wiadomo nie moze sobie ot
    > tak wybrac drozszego rozwiazania - wiaze go ustawa o zamowieniach
    > publicznych.
    >
    > 9. ciekawe - nie znam tematu ale jesli to prawda to przyklasnę.
    >

    > podsumowujac - wszystko w jego stylu. raczej rewolucja nie pomoze - ale
    > kto wie....

    JKM ma ogólnie tendencję do "naciągania" faktów (a pół prawdy to całe
    kłamstwo)

    pzdr
    \SK

  • 22. Data: 2010-10-12 10:54:46
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-10-08 18:21, andrzej pisze:
    > Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości
    >

    > Oszołom: niszowy polityk propagujący przez całą swoją karierę te same
    > rozwiązania, które dopiero po 30 latach od ich pierwszej publikacji
    > zostają uznane jako skuteczne i przyjęte jako swoje przez aktualnie
    > wiodących polityków.

    A które to jego rozwiązania zostały przyjęte i wdrożone?

    A.