  • 1. Data: 2011-02-10 07:41:03
    Temat: Wady filtra UV
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    Witam, kupiłem na Allegro zachwalany przez sprzedawcę "wysokiej jakości"
    filtr UV. Filtr na swe nieszczęście ma jakieś powłoki ale niestety
    znajdują się na niej widoczne po światło punkty - tak jakby uszkodzenia
    powierzchni powłoki (patrząc wprost pod światło nie zawsze je widać ale
    już pod kątem patrząc są widoczne). Każdy ma ok. 0,5-1mm średnicy. To
    chyba nie jest normalne?
    Jeden filtr został mi już wymieniony ale niestety ten nowy ma identyczne
    wady. No chyba, że takie wady to normalne?

    PS: Nie kupujcie filtrów firmy Akira!

  • 2. Data: 2011-02-10 08:15:40
    Temat: Re: Wady filtra UV
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Przemolo" napisał w wiadomości grup

    PS: Nie kupujcie filtrów firmy Akira!
    ******************

    Nie kupujcie filtrów UV ;)

    JD

  • 3. Data: 2011-02-10 08:27:38
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 10, 3:15 am, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "Przemolo"  napisał w wiadomości grup
    >
    > PS: Nie kupujcie filtrów firmy Akira!
    > ******************
    >
    > Nie kupujcie filtrów UV ;)

    Czasem bardzo sie przydaja.

    veri

  • 4. Data: 2011-02-10 08:40:08
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2011-02-10 09:27, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Czasem bardzo sie przydaja.

    ...do puszczania kaczek na wodzie.

    --
    bans

  • 5. Data: 2011-02-10 08:52:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    > Czasem bardzo sie przydaja.

    Jako podstawka pod kufel.

  • 6. Data: 2011-02-10 09:04:25
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" napisał w wiadomości grup
    2000yqo.googlegroups.com...

    On Feb 10, 3:15 am, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "Przemolo" napisał w wiadomości grup
    >
    > PS: Nie kupujcie filtrów firmy Akira!
    > ******************
    >
    > Nie kupujcie filtrów UV ;)

    Czasem bardzo sie przydaja.
    *******************

    Jak komuś rzeczywiście potrzebny i wie do czego,
    to nie kupi taniochy z allegro.

    JD

  • 7. Data: 2011-02-10 09:08:17
    Od: Remigiusz Zukowski <r...@g...com>

    > Czasem bardzo sie przydaja.

    Doskonale nadają się jako na szyby do latarek.

    pozdrawiam

    Remigiusz

  • 8. Data: 2011-02-10 09:08:54
    Od: John Smith <u...@e...net>

    JD napisał(a):
    > Jak komuś rzeczywiście potrzebny i wie do czego,
    > to nie kupi taniochy z allegro.

    Chyba, że ma służyć do efektów specjalnych typu rozmazana wazelina.
    Wtedy wystarczy taki za 10PLN.

    --
    Mirek

  • 9. Data: 2011-02-10 09:13:18
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "John Smith" napisał w wiadomości grup

    JD napisał(a):
    > Jak komuś rzeczywiście potrzebny i wie do czego,
    > to nie kupi taniochy z allegro.

    Chyba, że ma służyć do efektów specjalnych typu rozmazana wazelina.
    Wtedy wystarczy taki za 10PLN.
    ***************************

    Wtedy nie będzie jojczył, że ma jakieś kropki.

    JD

  • 10. Data: 2011-02-10 09:14:18
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Witam, kupiłem na Allegro zachwalany przez sprzedawcę
    > "wysokiej jakości" filtr UV.

    Pokaż mi sprzedawcę, który nie zachwala towaru ;-)

    > PS: Nie kupujcie filtrów firmy Akira!

    Czego oczekiwałeś po filtrze tańszym niż pierścień
    redukcyjny? ;-))