  • 21. Data: 2011-03-31 13:37:38
    Temat: Re:
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Albercik <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > szkoleniu wybierze zgarnięcie osobówki, wiedząc że wyjdzie z tego bez
    > szwanku, niż wjechanie do rowu, gdzie właściwie tylko on sam się naraża.
    >
    > Ostatnio głośny przypadek, gdzie to zabrakło hamulców w zestawie i
    > zginęło dziecko - ciekawe czy kierowca tego "tira" też był po takim
    > "szkoleniu"..?
    >
    > Należało by też wziąć pod uwagę fakt, że co innego wjechać w osobówkę, a
    > co innego wprasować ją pod naczepę poprzedzającego samochodu..
    > Od teraz nie staje za ciężarówką na światłach, a przynajmniej będę

    Takie rewelacje to temat zastępczy dla głupich, a takich w Polsce większość. Z
    punktu widzenia włądzy lepiej jak się spoleczeństwo zajmuje spadniętym
    samolotem, instruktorami co każą taranować osobówki, uczciwą mężatką co ma
    tzrech kochankow i bierze od nich kasę, spzredawcą waty cukrowej co nie mial
    kasy fiskalnej. Po takim szkoleniu wielu i tak wybierze wariant z ostrym
    hamowaniem i ryzykiem z tym związanym. Raz że mogą mieć taki nawyk, ty też w
    sytuacji zagrożenia nie myślisz i nie kalkulujesz a wduszasz hamulec do oporu.
    Dwa że nikt normalny nie ma wpisanego instynktu mordercy.

  • 22. Data: 2011-03-31 17:03:09
    Temat: Re: "Wal po osobówce"
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    "Mianowicie według instruktorów OZPT "nie można narażać ładunku, tylko
    powodować "
    wypadek. Kierowcy mają "walić po osobówce", bo jest "poniżej nóg" -
    czytamy na stronach portalu TVN24."

    To postawcie się w sytuacji kierowcy TIR-a....wieziecie
    cokolwiek...wpierdziela się Wam z podporządkowanej na żywca osobówka której
    się bardziej spieszy...walicie po klaksonie i po hamulcach...osobówka
    przemyka nietknięta i pokazuje Wam środkowy palec a Wy macie rozpiepszony
    ładunek i.......pomyślcie....za którymś razem przywalicie z premedytacją bez
    żadnej litości....

  • 23. Data: 2011-03-31 17:42:13
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-03-31 12:56, MW pisze:
    > Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    >
    > Dotyczy to zwłaszcza drzew z przeciwka, zapierdzielających po swoim
    > pasie z prędkościami rzędu 130 km/h.
    Jeśli chodzi ci o "sumowanie prędkości" - jest już wielokrotnie
    udowodnione że to bzdura, że uszkodzenia przy zderzeniu 2 aut z
    prędkością 50km/h są takie jak przy zderzeniu 1 auta 50km/h z nieruchomą
    przeszkodą, a nie jak jednego auta z 100km/h z nieruchomą przeszkodą,
    ponieważ energia jest x2, ale też 2x ma się gdzie wydzielić, w
    przeciwieństwie do przeszkody nieruchomej.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 24. Data: 2011-03-31 17:51:34
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-03-31 12:43, .sp pisze:

    > Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    >
    > Jak wyskakuje żaba, zając czy mały kundel to co robisz ?
    W praktyce? Żaby czy myszy nie zauważę zapewne z 100m, a z 10m nawet nie
    mam szans zareagować, zostaje modlić się czy zwierzątko między kołami
    przeszło.
    Zająca, kundla - staram się ominąć, jeśli oczywiście mogę, bo specjalnie
    nie uderzę, ale gdy tylko widzę/czuję że nie uda się wyhamować, albo że
    coś dzieje się niedobrego (np pobocze okazuje się grząskie i ściąga w
    rów z drzewami) to walę.

    > Zderzenie z łosiem może być niezdrowe
    Zwłaszcza dla łosia. Oczywiście że zawsze należy starać się wytracić
    maksymalnie dużo prędkości, np przez hamowanie i odsuwanie momentu
    kolizji, albo wybieranie wypadu w puste zaorane pole do wyhamowania, ale
    pod warunkiem że wypadamy w pole idealnie na wprost, by ograniczyć
    możliwość koziołkowania.
    Ale nawet zderzenie z łosiem jest bezpieczniejsze (tak tak, zaraz
    powiesz że rogami wpadnie mi do kabiny) niż zderzenie z betonowym słupem
    (który jeszcze się potem na ciebie przewróci). Tak samo jakbym nagle
    przed sobą zobaczył tira w poprzek - zdecydowanie bym walił prosto w
    masywne obie osie, zamiast celować "pod naczepę", która by mi głowę
    obcięła bo nie miałbym na czym się zatrzymać.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 25. Data: 2011-03-31 19:19:52
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 31/03/2011 16:03, Roman wrote:
> [...]
    > ładunek i.......pomyślcie....za którymś razem przywalicie z premedytacją bez

    Jakoś trudno postawić mi się w sytuacji skurwysyna, którego bardziej
    martwią kartofle od zycia kilku ludzi tylko dlatego, że kierowca się
    zagapił.

    Kamil

  • 26. Data: 2011-03-31 20:56:12
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]

    > powodować "
    > wypadek. Kierowcy mają "walić po osobówce", bo jest "poniżej nóg" -

    W tym z kolei materiale:
    http://wiadomosci.onet.pl/wideo/szokujace-szkolenia-
    walcie-w-osobowke,9026666,1,klip.html
    pojawia się inny smaczek:
    "normalnie tak trzeba przypierdolić żeby nie uciekł",
    co nijak się nie ma do rozsądnego przecież argumentu o możliwości postawienia
    naczepy w poprzek i związanej z tym większej ilości ofiar.

    jarek d.

  • 27. Data: 2011-03-31 21:42:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 31 Mar 2011 12:43:01 +0200, .sp napisał(a):

    > Jak wyskakuje żaba, zając czy mały kundel to co robisz ?

    Mocniej kierownicę chwycę.

    > Zderzenie z łosiem może być niezdrowe
    Istotnie. Zawsze jest rów.

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2011-03-31 22:26:40
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    > Jakoś trudno postawić mi się w sytuacji skurwysyna, którego bardziej
    > martwią kartofle od zycia kilku ludzi tylko dlatego, że kierowca się
    > zagapił.

    Widzisz.....a ja w dzisiejszych czasach, kiedy wpierdalanie się na żywca i
    pokazywanie w podziękowaniu środkowego palca, jakoś coraz mniej mam
    litości....

  • 29. Data: 2011-03-31 22:32:31
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Roman" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    Widzisz.....a ja w dzisiejszych czasach, kiedy wpierdalanie się na żywca i
    pokazywanie w podziękowaniu środkowego palca staje sie standardem a nie
    wyjątkiem, jakoś coraz mniej mam
    litości....

  • 30. Data: 2011-04-01 08:10:38
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-03-31 17:42, BartekK pisze:
> [...]
    > udowodnione że to bzdura, że uszkodzenia przy zderzeniu 2 aut z
    > prędkością 50km/h są takie jak przy zderzeniu 1 auta 50km/h z nieruchomą

    Trzeba tylko dodać, że dwóch identycznych aut. Jadąc np. tico,
    jednak czasami lepiej czasami wpakować się w coś innego niż
    wbić czołowo w jakieś sporo większe auto. Chociaż z drugiej strony,
    nie wiem czy przy 50 km/h + drzewo to z takiego tico coś zostaje.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)