  • 11. Data: 2010-09-09 20:43:17
    Temat: Re: Warszawa Poznan gierkówa piatek 16:00 - jak jechac
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Sep 2010 20:41:04 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >No to next time skorzystam, bo do tej pory jechałem tam raz, resztę razy
    >wybierałem równoległą gminną.

    Na tej równoległej ostatnio coś się dzieje, chyba też ją remontują.

    >A czy w samym Strykowie nadal się korkuje, czy drugi zjazd z autobany
    >odciążył miasto?

    Nie ma problemu, bardzo ładnie się dojeżdża do rondka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2010-09-10 09:07:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:f19i86hr82kga18sej03bm6net7k2bvdl9@4ax.
    com...

    > Od Rawy do Brzezin nie ma żadnych remontów i jest równy asfalcik.

    ostatni raz tam lecialem w wakacje dwa razy, wtedy przynajmniej ta droga
    ktora ja jechalem, byly remonty, ale faktem jest ze od 6 lat jak co roku
    tamtendy jade, jest coraz lepiej

  • 13. Data: 2010-09-10 18:47:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Sep 2010 09:07:22 +0200, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:

    >ostatni raz tam lecialem w wakacje dwa razy, wtedy przynajmniej ta droga
    >ktora ja jechalem, byly remonty, ale faktem jest ze od 6 lat jak co roku
    >tamtendy jade, jest coraz lepiej

    Między Rawą a Brzezinami? Chyba że pomyliłeś drogi - może chodzi Ci o
    odcinek Rawa Maz. - Biała Rawska.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2010-09-11 01:30:30
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Sep 2010 20:28:18 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A poszerzyli, żeby TIR-a szło wyprzedzić?

    http://www.pixhost.org/show/1280/3719154_strykow_brz
    eziny_1.jpg
    http://www.pixhost.org/show/1280/3719155_strykow_brz
    eziny_2.jpg
    http://www.pixhost.org/show/1280/3719156_strykow_brz
    eziny_3.jpg
    http://www.pixhost.org/show/1280/3719157_strykow_brz
    eziny_4.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2010-09-11 09:21:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7rfl865q1n1512hhqhjnkub679ab9kki6d@4ax.com...

    > http://www.pixhost.org/show/1280/3719154_strykow_brz
> [...]

    Wygląda nieźle.

  • 16. Data: 2010-09-13 09:59:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:t6ok8616rokseshqsrk2uhuj2dpq8f0hdd@4ax.
    com...

    > Między Rawą a Brzezinami?

    konkretnie to pomiedzy rawa, a strykowem, ale czy przed czy za brzezinami to
    nie pamietam