  • 11. Data: 2015-11-10 01:11:00
    Temat: Re: Warszawa-Zgierz bez p?acenia za A2
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 9 Nov 2015 06:55:43 -0800 (PST), s...@g...com wrote:

    >Tam na zjezdzie strykowskim w trakcie dnia jest korek na 10-15 minut.

    Otóż to. Auta często stoją jeszcze na pasach zjazdowych na samej
    autostradzie.

    >Nie wiem jak na zjezdzie zgierskim.

    Nigdy tam nie stałem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 12. Data: 2015-11-10 07:01:13
    Temat: Re: Warszawa-Zgierz bez p3acenia za A2
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    > Od wezla Strykow DK71 ~13 km, od wezla Zgierz (Piątek ? Dw702) do centrum
    > 6.5km, plus 11km autostrada.
    > Plus jedna bramka, druga - jesli na tej dk71 nie ma korka, to wiekszego
    > sensu nie widze.

    Czyli do węzła DK71/DK14 (miejscvowość Sosnowiec) autostrada jest bezpłatna,
    z tym, że na tym skrzyżowaniu i zjęździe zdarzają się korki i wtedy warto
    jechać dalej do węzła Zgierz?
    Ja myślałem, że odcinek dochodzący do zjazdu na drogę DK71 jest już płatna
    (bramki są wcześniej).
    Podziękowania.
    Tomek.

  • 13. Data: 2015-11-10 09:43:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >korki i wtedy warto jechać dalej do węzła Zgierz?
    >Ja myślałem, że odcinek dochodzący do zjazdu na drogę DK71 jest już

    O ile kojarze, to wczesniejsze bramki we wrzesniu byly juz "w
    budowie", ale chyba nadal tak im zostalo.
    W pewnym momencie beda jednak platne.

    Akurat tam mamy skrzyzowanie z A1, wiec przy naszym modelu jadac od
    Warszawy bramki koncowe beda wczesniej, a zaraz za skrzyzowaniem z
    14/71 beda znow poczatkowe.
    No chyba, ze wladza przejdzie na elektronike.
    Ale moze sie myle, w zasadzie co by szkodzilo wjechac na A2 w
    Warszawie, a zaplacic np przy zjezdzie z A1 w Katowicach ...

    J.

  • 14. Data: 2015-11-10 10:21:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 10 Nov 2015 09:43:09 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale moze sie myle, w zasadzie co by szkodzilo wjechac na A2 w
    > Warszawie, a zaplacic np przy zjezdzie z A1 w Katowicach ...

    A jako myślusz czemu jadąc z Poznania do Wawy nie można zapłacić za
    odcinek wielkopolski Zgierzu, tylko w okolicach Goliny?

    --
    Marek

  • 15. Data: 2015-11-10 10:35:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Tue, 10 Nov 2015 09:43:09 +0100, "J.F."

    >A jako myślusz czemu jadąc z Poznania do Wawy nie można zapłacić za
    >odcinek wielkopolski Zgierzu, tylko w okolicach Goliny?

    Bo to inny wlasciciel ?

    Ale kawal A2 i A1 jest panstwowy, tam mozna inny system wprowadzic, a
    nie bramki co 50 km.

    J.

  • 16. Data: 2015-11-10 11:58:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 10 Nov 2015 10:35:46 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale kawal A2 i A1 jest panstwowy, tam mozna inny system wprowadzic,
    > nie bramki co 50 km.

    Jak widzisz mimo, że jest państwowy to jest bramka przy wjeździ

    --
    Marek

  • 17. Data: 2015-11-10 11:59:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale kawal A2 i A1 jest panstwowy, tam mozna inny system wprowadzic,
    > nie bramki co 50 km.

    Mimo, że jest państwowy to jest bramka na wjeździe na odcinek A2
    przed Zgierzem.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2015-11-10 12:05:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Tue, 10 Nov 2015 10:35:46 +0100, "J.F."

    >Mimo, że jest państwowy to jest bramka na wjeździe na odcinek A2
    >przed Zgierzem.

    Ze jest, to ja wiem, pytanie, czy musi byc - nawet zakladajac bramkowy
    system placenia za autostrady.

    P.S. A stali klienci tam nie kombinuja ?
    Wjechac w Strykowie, w Koninie powiedziec ze sie bilet zgubilo, przy
    powrocie zjechac z Zgierzu i pokazac tez ze Strykowa :-)

    J.

  • 19. Data: 2015-11-11 14:17:25
    Od: j...@i...pl

    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Akurat tam mamy skrzyzowanie z A1, wiec przy naszym modelu jadac od
    >Warszawy bramki koncowe beda wczesniej, a zaraz za skrzyzowaniem z
    >14/71 beda znow poczatkowe.

    Nie będzie bramek. To wszystko jest pod zarządem GDDKiA. Pierwsze
    bramki są między Pruszkowem a Grodziskiem Maz. IMHO docelowo do
    likwidacji będą bramki między węzłem Stryków, a węzłem Piątek (on się
    chyba teraz inaczej nazywa).