  • 11. Data: 2018-06-20 14:09:47
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:kzhulmgj6kgv$.1d59ksa34bwsz.dlg@40tude.net...

    > A klociliscie sie czy wifi w kamerce potrzebne :-)

    Jaki jest konsensus grupy na kamertkę w wifi w takim razie?
    Która wygrywa plebiscyt użytkowników? :-)

  • 12. Data: 2018-06-20 14:33:13
    Od: p...@g...com

    --A dlaczego tak się stało? Bo auto parę tygodni temu trafiło do serwisu.
    W serwisie odłączyli kamerę aby ich nie nagrywała. Potem podłączyli ją z
    powrotem. Efekt był taki, że zresetował się zegar do 2014 roku. Każde
    nowe nagranie zastępowało najstarsze... czyli ostatnie, ale z datą 2014.
    I tak w kółko. Miałem więc mnóstwo nagrań ze środka miesiąca i jedno z
    2014r.

    ciekawy feature :-) musze zresetowac g1wh i zobaczymy czy tez tak ma

    --Lekcja jest taka, że warto sprawdzać czy urządzenie działa poprawnie.

    wystarczy co jakis czas przelozyc karte i podpiac na szybkiego do smartfona przez usb
    otg to chyba najszybsze rozwiazanie

  • 13. Data: 2018-06-20 14:49:08
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-06-19 o 22:20, j...@i...pl pisze:

    > Moja G1W dwa razy zrobiła mi psikusa i po prostu w pewnym momencie
    > przestawała nagrywać. Nie wywalając przy tym żadnego błędu. Po prostu
    > zatrzymała zapis i tyle.

    Moja G55 (odpowiednik G1WH) już 2 razy zrobiła taki numer, odpala się,
    pokazuje że nagrywa ale w międzyczasie nastąpił reset i jak u kolego
    data 2014 i nic nie ma nowego nagranego.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 14. Data: 2018-06-20 14:59:27
    Od: p...@g...com

    --Moja G55 (odpowiednik G1WH) już 2 razy zrobiła taki numer, odpala się,
    pokazuje że nagrywa ale w międzyczasie nastąpił reset i jak u kolego
    data 2014 i nic nie ma nowego nagranego.

    no dobra ale czemu sprytne chinczyki nie ustawily 2050 ? przeciez zdychanie baterii w
    g1wh to raczej normalka ? samemu trzeba grzebac w firmware ?

  • 15. Data: 2018-06-20 15:20:03
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 20 Jun 2018 05:33:13 -0700 (PDT),
    p...@g...com wrote:

    >ciekawy feature :-) musze zresetowac g1wh i zobaczymy czy tez tak ma

    Moja nie ma. Po prostu nagrywa filmy po kolej z datą 2104-01-01.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 16. Data: 2018-06-20 15:53:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzu napisał w wiadomości grup
    com...
    wrote:

    >Moja nie ma. Po prostu nagrywa filmy po kolej z datą 2104-01-01.

    Nawet, jak pamiec jest pelna i wypelniona filmami z data 2018-03-01
    ... ?

    J.

  • 17. Data: 2018-06-20 16:05:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >wystarczy co jakis czas przelozyc karte i podpiac na szybkiego do
    >smartfona przez usb otg to chyba najszybsze rozwiazanie

    A jak sie przy tym wyciaganiu lub wsadzaniu zresetuje ?

    Bylo dobrze, bylo nie ruszac :-P

    J.

  • 18. Data: 2018-06-20 16:19:00
    Od: p...@g...com

    --A jak sie przy tym wyciaganiu lub wsadzaniu zresetuje ?

    jesli wyjmujemy karte przy wylaczonej kamerze to ryzyko jest znikome

  • 19. Data: 2018-06-20 16:25:13
    Od: p...@g...com

    --Moja nie ma. Po prostu nagrywa filmy po kolej z datą 2104-01-01.

    --Nawet, jak pamiec jest pelna i wypelniona filmami z data 2018-03-01

    nawet :-) albowiem 2104>2018

    na logike powinna dac znac ledami ze nie moze nagrywac, brak miejsca na karcie ->
    wszystkie pliki nowsze ale soft chyba sam robi sobie bufor np 1 GB czyli trzeba
    podejrzec firmware

  • 20. Data: 2018-06-20 16:33:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Moja nie ma. Po prostu nagrywa filmy po kolej z datą 2104-01-01.
    >--Nawet, jak pamiec jest pelna i wypelniona filmami z data 2018-03-01

    >nawet :-) albowiem 2104>2018

    OK, myslalem ze litrowka.

    Ale to w zasadzie niewiele zmienia - ustawisz kiedys poprawna date, i
    co ?
    I wtedy sie okaze, ze 2018<2104 :-)

    >na logike powinna dac znac ledami ze nie moze nagrywac, brak miejsca
    >na karcie ->
    >wszystkie pliki nowsze ale soft chyba sam robi sobie bufor np 1 GB
    >czyli trzeba podejrzec firmware

    Nie wiem czy slusznie - po zapchaniu karty ma usunac najstarszy plik,
    to jest sluszny algorytm, po co sprawdzac cokolwiek wiecej :-)

    J.