  • 191. Data: 2018-07-09 22:07:42
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-07 o 19:59, Budzik pisze:

    > Hmm... To piszczały czy nie...? Bo ja juz nic nie rozumiem...

    Tak jak opisałem gdzieś wcześniej - przeprowadziłem w połowie dyskusji
    test z kijem od miotły i nie udało mi się sprowokować na wstecznym
    sytuacji, w której byłby niewidoczny dla czujników. Kombinowałem na
    wszelkie sposoby i zawsze został wykryty.

    Natomiast na parkingu gdy cofałem po skosie - skosiłem słupek. Błędnie
    zinterpretowałem sytuację uznając, że chodzi o martwe pole. Nie było
    żadnej reakcji ze strony czujników.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 192. Data: 2018-07-09 22:25:41
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-07 o 19:59, Budzik pisze:

    > Z boku w sensie ze obok instalacji która juz masz.
    > Znaczy ze nie szukasz sposobu jak wpiąć się do komputera, jakie podłaczyc
    > czujniki tylko podłaczasz do lampy cofania, puszczasz dodatkowy
    > miniwyswietlacz i po kłopocie.

    Ok, teraz jasne.

    > Jak znam zycie to po prostu trzeba podłaczyc kompa i wyłaczyc odpowiednia
    > funkcje - zadna to ingerencja.

    Być może tak się da.

    > Dziwie sie nawet temu, po co ludziom czujniki parkowaia z przodu...
    > Przeciez tu wszystko widac.... :)

    Jak mam długą i stosunkowo wysoką względem fotela maskę przed sobą, to
    zapewniam Cię, że 30cm'owych przeszkód nie widzę przy odległościach
    parkingowych (nie chce mi się mierzyć ile to m w praktyce). A nawet gdy
    widzę np. zaparkowane auto przed sobą, to i tak nie wiem jaka jest
    rzeczywista odległość do niego od zderzaka bo maska nie jest ścięta pod
    kątem prostym. W dodatku przód ma szerokie nadkola, których również nie
    widzę. To jakieś 7cm poza obrysem karoserii widzianej zza kierownicy.

    W małych autach typu Cordoba nigdy nie miałem z tym problemu. Tu, dzięki
    czujnikom z tyłu i z przodu tyłem parkowanie na "gazetę" to banał. Na
    wskaźnikach widać odległości z przodu, z tyłu i z boku (przedniego). Nie
    ma strachu, że cofając zahaczysz coś przodem. Można parkować jak małym
    autem w sensie techniki, bo miejsce musi być spore.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 193. Data: 2018-07-09 22:30:24
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-07 o 19:59, Budzik pisze:

    > Jak dla mnie to nie ma znaczenia czy nie zadziałał czujnik, czy soft czy
    > pani Pelagia coś zepsuła w fabryce.
    > Ma działac.

    Ok, a jaką masz gwarancję, że jakikolwiek czujnik czegokolwiek da Ci
    100% pewność? Bo te moje dały ciała tylko raz po 2.5 roku eksploatacji i
    przy specyficznym manewrze. Mało tego, któryś z kolegów w tej dyskusji
    doświadczył identycznego zdarzenia w innym aucie więc to się zdarza. Nie
    sądzę aby to był pretekst do destrukcji oryginalnego systemu, którego
    działanie oceniam bardzo dobrze minus ćwierć oceny za w/w wtopę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 194. Data: 2018-07-10 10:48:26
    Od: p...@g...com

    --Ok, a jaką masz gwarancję, że jakikolwiek czujnik czegokolwiek da Ci
    100% pewność?

    zasadniczo firmowe dzialaja lepiej niz uniwersalne/dokladane ale warto pamietac ze to
    tylko technika czyli systemy z definicji zawodne

    PS w pracy maszeruje przez korytarz z drzwiami p-poz uruchamianymi czujnikiem i
    zawsze sie otwieraly po czym kiedys sie nie otworzyly :-) niezawodnosc to 2 lub 3 rok
    na uczelni technicznej temat bardzo interesujacy polecam :-)

  • 195. Data: 2018-07-10 11:39:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

> [...]
    > aucie więc to się zdarza. Nie sądzę aby to był pretekst do
    > destrukcji oryginalnego systemu, którego działanie oceniam bardzo

    Raz na dwa i pol roku to imo bardzo duzo a i nie wiem co specydicznego w
    manewrze parkowanie po skosie ale oczywiscie troche sie drocze i
    rozumiem.
    Suma sumarum to tylko pomocnik parkowania, najwazniejsze sa uwaga,
    umiejetnosci i oczy :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 196. Data: 2018-07-10 23:44:30
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-10 o 10:48, p...@g...com pisze:
> [...]
    na uczelni technicznej temat bardzo interesujacy polecam :-)

    No więc właśnie. Nigdy nie dałbym żadnemu systemowi czujników
    czegokolwiek 100% gwarancji zadziałania.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 197. Data: 2018-07-10 23:50:06
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-10 o 11:39, Budzik pisze:

    > Raz na dwa i pol roku to imo bardzo duzo a i nie wiem co specydicznego w
    > manewrze parkowanie po skosie ale oczywiscie troche sie drocze i
    > rozumiem.

    Bo ja wiem... Wszystko zawodzi, to kwestia wielu składowych, w tym czasu
    pomiaru niezawodności.

    Wygenerowałem niepotrzebnego flejma zamiast wziąć od razu miotłę i
    ganiać wokół samochodu :-)

    > Suma sumarum to tylko pomocnik parkowania, najwazniejsze sa uwaga,
    > umiejetnosci i oczy :)

    Jasne. Tu nie mam żadnych wątpliwości.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 198. Data: 2018-07-11 13:10:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup

    >No więc właśnie. Nigdy nie dałbym żadnemu systemowi czujników
    >czegokolwiek 100% gwarancji zadziałania.

    No to nigdy bys nie dal, bo gdzie masz taka gwarancje :-)

    J.