  • 101. Data: 2018-06-27 19:59:58
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Tak.

    > Tak.

    > Z AC.

    Jak ktos ma to nie ma pytań.
    Ale jak nie ma? To pomimo tego ze ktos w niego wjechał, musi pokryc
    straty ze swoich?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 102. Data: 2018-06-27 23:17:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-27 o 19:59, Budzik pisze:

    > Jak ktos ma to nie ma pytań.
    > Ale jak nie ma? To pomimo tego ze ktos w niego wjechał, musi pokryc
    > straty ze swoich?

    Tak, za szkody, za które nikt nie ponosi winy, nikt poszkodowanemu nie
    płaci z jakiejś "złotej kuli", bo i z jakiej racji. Równie dobrze
    zamiast "ktosia" mógł być grad.

    --
    Liwiusz

  • 103. Data: 2018-06-28 06:50:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Jun 2018 09:53:34 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > Najlepiej przed rozmową z prawnikiem nie mówić nic :)

    Dokladnie :-)

    Wiec warto sie poradzic przed wyjazdem :-)

    J.

  • 104. Data: 2018-06-28 06:52:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Jun 2018 23:17:38 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Tak, za szkody, za które nikt nie ponosi winy, nikt poszkodowanemu nie
    > płaci z jakiejś "złotej kuli", bo i z jakiej racji. Równie dobrze
    > zamiast "ktosia" mógł być grad.

    A jak nie zaslabl, tylko zasnal za kierownica ?

    J.

  • 105. Data: 2018-06-28 11:26:20
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Marek S <p...@s...com> wrote:

    > Z ciekawości spytam: kobieta? :-)

    Tak :)

    --
    [ Yaris I FL 1.3 '04 & Hayabusa '00 & Yamaha YP-125R '07 ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 106. Data: 2018-06-29 07:01:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27-06-2018 o 17:19, Marek S pisze:

    > U mnie wysoka trawa jak najbardziej jest wykrywana. Słupek nie. A to z
    > prostej przyczyny - ultradźwięki są bardzo kierunkowe. Jeśli słupek
    > wypadnie między wiązkami, to nie wywoła ostrzeżenia.

    Zmień czujniki.
    Serio.

  • 107. Data: 2018-06-29 16:42:30
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-29 o 07:01, Cavallino pisze:

    > Zmień czujniki.
    > Serio.

    Nie bardzo wyobrażam sobie taką wymianę od strony praktycznej jak i kosztów.

    Trochę droga impreza 160zł x 6 na sam tył + koszty lakierowania (i to u
    jakiegoś speca by nie zaszkodził im) + koszty kalibracji każdego z nich.
    Ponadto byłaby to zabawa w ciemno - gdybym kupił czujniki firmy X, to
    nie miałbym gwarancji, że będzie lepiej.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 108. Data: 2018-06-29 18:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

> [...]
    > każdego z nich. Ponadto byłaby to zabawa w ciemno - gdybym kupił
    > czujniki firmy X, to nie miałbym gwarancji, że będzie lepiej.

    ROTFL
    Ceny z ASO?
    Ja kupiłem za 50zł komplet i nie mam problemu z widocznoscia słupków...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 109. Data: 2018-06-29 19:17:01
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-29 o 18:59, Budzik pisze:

    > ROTFL
    > Ceny z ASO?

    Nie, z Alegro przed chwilą.
    Z czystej ciekawości - lakiernika olałeś czy za darmo pracował?

    > Ja kupiłem za 50zł komplet i nie mam problemu z widocznoscia słupków...

    A ja miałem stłuczkę jakiś czas temu, wszystkie czujniki nowe i zero
    zmiany w postrzeganiu słupków (takich metalowych z łańcuchem np. bo
    szerokie betonowe to inna sprawa).

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 110. Data: 2018-06-29 20:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Nie, z Alegro przed chwilą.
    > Z czystej ciekawości - lakiernika olałeś czy za darmo pracował?

    Wiesz, ja mam takie uzytkowe podejscie do samochodu ze nawet przez mysl
    mi nie przeszło zeby bawic sie w lakierowanie czujników...

    Bo to złe słupki były... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"