  • 181. Data: 2018-07-06 21:10:09
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-06 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik p...@g...com ...

    > No git moze nie, po prostu bedzie ci pokazywało słupki ktorych Marek S
    > nie widzi :)))

    Sprostowałem w międzyczasie: widzi. Kłopot polegał w czymś innym.
    Sygnalizacja zwariowała gdy po łuku cofałem. Test z kijem od miotły
    wypadł idealnie. Nie było żadnych martwych stref. Błędnie założyłem, że
    skoro słupek skosiłem (mimo bardzo powolnego cofania) to są martwe
    strefy. Algorytmy pogubiły się... Nie jest to więc kwestia czujników.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 182. Data: 2018-07-06 21:21:36
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-06 o 18:59, Budzik pisze:

    > hahahaha
    > To ja to rozumiem tak:
    > - asz czujniki cofania ktore cie zawiodły wiec i dziury wywiercone masz

    No ale napisałeś, że "Dokładasz z boku i po kłopocie". Z boku oznacza,
    że obok istniejących. De facto będą dwa niezależne systemy = 2x więcej
    dziur.

    > - trzymasz sie tego rozwiazania chociaz nie spełniło swojej funkcji wtedy
    > kiedy miało a bronisz sie rekami i nogami przed rozwiazaniem ktore
    > funkcje spelnia

    Prawda. Bo nie sądzę aby dublowanie systemów wniosło coś pozytywnego.
    Kakafonię w aucie otrzymam. Nie da się w praktyce wyłączyć oryginalnych
    bez rozbierania deski i podsufitki. A i tu nie mam gwarancji bo sygnał z
    nich emitowany jest przez system nagłośnieniowy. Wszystkie sygnały idą
    do niego po 2 światłowodach. To jest cyfrówka a nie chińskie
    rozwiązanie. Przypuszczam, że byłoby trzeba ingerować w soft aby
    odłączyć oryginalną sygnalizację. Nie da się przeciąć i pozamiatane.

    A w dodatku nie mam pojęcia skąd brać zasilanie do przednich czujników
    bo przecież nie ze świateł cofania.

    Dziwisz się, że widzę w tym same problemy?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 183. Data: 2018-07-06 21:33:35
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-06 o 16:59, Cavallino pisze:

    > Po spotkaniu z rurą wydechową, czy ze zderzakiem?

    Jednym i drugim. Zderzak lakierowałem. Najpierw zderzak zaczął kłaść
    słupek a potem rura. Nasadka rury jest szeroka i bardzo solidna więc
    ochroniła po części zderzak. Ale i tak zderzak malowałem bo ucierpiał. :-(

    > Musiałeś tam całkiem ostro cofać.

    Właśnie zupełnie nie. Bardzo powoli cofałem. Zupełnie oporu czuć nie
    było ani żadnych odgłosów.

    > Zapewne, po prostu słupek nie był w świetle czujników przy skręcie,
    > widać kąty pracy mają dość wąskie.
    > Skręcałeś w stronę tej uszkodzonej rury?

    Skręcałem w lawo jadąc tyłem a słupek skosiłem prawą rurą. Jak napisałem
    - test miotły pokazał, że czujniki widzą bez dziur bok auta i tył. Coś
    musiało się im pop... ,że nie zadziałały. Jak dla mnie to coś z softem
    nie tak. Fizycznie czujniki widzą wszystko.

    I co ciekawe - jeden z czujników jest nad rurą więc słupek prawie w sam
    środek czujnika przyrąbał. Ewidentnie soft zawiódł.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 184. Data: 2018-07-06 21:58:13
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2018 o 18:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > No git moze nie, po prostu bedzie ci pokazywało słupki ktorych Marek S
    > nie widzi :)))

    Skąd masz taką pewność, że byle chinol lub uniwersalny valeo będzie lepszy
    w sytuacji opisywanej przez Marka? Zdumiewa mnie Twoja pewność siebie,
    robiłeś jakieś powtarzalne próby?

    TG

  • 185. Data: 2018-07-07 01:04:41
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-05 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Ze co?

    Układ

  • 186. Data: 2018-07-07 19:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

> [...]
    > że skoro słupek skosiłem (mimo bardzo powolnego cofania) to są
    > martwe strefy. Algorytmy pogubiły się... Nie jest to więc kwestia

    Hmm... To piszczały czy nie...? Bo ja juz nic nie rozumiem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 187. Data: 2018-07-07 19:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > No ale napisałeś, że "Dokładasz z boku i po kłopocie". Z boku
    > oznacza, że obok istniejących. De facto będą dwa niezależne systemy
    > = 2x więcej dziur.

    Z boku w sensie ze obok instalacji która juz masz.
    Znaczy ze nie szukasz sposobu jak wpiąć się do komputera, jakie podłaczyc
    czujniki tylko podłaczasz do lampy cofania, puszczasz dodatkowy
    miniwyswietlacz i po kłopocie.
    2 x wiecej to chyba nie bo standardowe zestawy widzace słupki maja 4
    czujniki a ty pisałes ze masz 6 wiec tylko 66% wiecej.
    :)))

> [...]
    > To jest cyfrówka a nie chińskie rozwiązanie. Przypuszczam, że byłoby
    > trzeba ingerować w soft aby odłączyć oryginalną sygnalizację. Nie da

    Jak znam zycie to po prostu trzeba podłaczyc kompa i wyłaczyc odpowiednia
    funkcje - zadna to ingerencja.

    > A w dodatku nie mam pojęcia skąd brać zasilanie do przednich
    > czujników bo przecież nie ze świateł cofania.
    >
    > Dziwisz się, że widzę w tym same problemy?

    Dziwie sie nawet temu, po co ludziom czujniki parkowaia z przodu...
    Przeciez tu wszystko widac.... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 188. Data: 2018-07-07 19:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Układ

    aha

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 190. Data: 2018-07-07 19:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Jak dla mnie to coś z softem
    > nie tak. Fizycznie czujniki widzą wszystko.

    Jak dla mnie to nie ma znaczenia czy nie zadziałał czujnik, czy soft czy
    pani Pelagia coś zepsuła w fabryce.
    Ma działac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 189. Data: 2018-07-07 19:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Skąd masz taką pewność, że byle chinol lub uniwersalny valeo będzie
    > lepszy w sytuacji opisywanej przez Marka? Zdumiewa mnie Twoja
    > pewność siebie, robiłeś jakieś powtarzalne próby?

    Własciwie tylko z własnego doswiadczenia, ze moje piszcza.
    Rzeczywiscie nie robiłem tysiaca prob z zapisywaniem promienia skretu
    etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby