  • 11. Data: 2015-07-03 10:47:25
    Temat: Re: Wejscie e-sata na usb
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-07-03 o 09:23, borys pisze:
    > To normalnie można włożyć USB do E-Sata ? Nie mam w tej chwili dostepu
    > do laptopa

    U mnie gniazdo jest uniwersalne.

  • 13. Data: 2015-07-03 11:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik borys b...@o...pl ...

    > Widzialem na długich kabelkach(mozesz podac link do alledrogo do
    > takiego), a jak sie podłączy pare tj, myszke, podkladke chlodzaca i
    > pendrive to nic sie nie stanie

    Pytasz czy twierdzisz?
    Pytanie powinno mieć znak zapytania na końcu, twierdzenie kropke.

    Skąd takie niechlujstwo w Twoich wypowiedziach?

  • 12. Data: 2015-07-03 11:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik borys b...@o...pl ...

    > To normalnie można włożyć USB do E-Sata ? Nie mam w tej chwili dostepu
    > do laptopa

    To moze na polce z ksiazkami poszukaj słownika i sprawdz znaczenie słowa
    ironia...

  • 14. Data: 2015-07-03 11:05:42
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-07-03 o 06:40, borys pisze:
    > Witam
    > Da sie jakos przemiec wejscie e-sata na usb? Bo mam lapka i mam tylko 1
    > wejscie usb (pisalo ze dwa ) i wejscie e-sata.

    Do gniazda E-sata wchodzi również zwykła wtyczka USB.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2015-07-03 14:18:38
    Od: borys <b...@o...pl>

    W dniu 2015-07-03 o 11:05, Piotr Rezmer pisze:

    > Do gniazda E-sata wchodzi również zwykła wtyczka USB.

    I o to mi chodziło, dzięki

  • 16. Data: 2015-07-03 17:23:50
    Od: " 666" <...@...6>

    No nie do każdego gniazda e-Sata pasuje wtyk USB, nie ma reguły.
    Próbowanie na siłę z USB może się skończyć pogięciem pinów tym bardziej, że bywają
    nieco 'niewymiarowe' wtyczki USB, np. od jakichś
    chińskich wynalazków.

    -----

  • 17. Data: 2015-07-03 18:47:17
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Budzik" napisał:

> [...]

    Nie wiem, czy normalne, ale w wielu laptopach takie rozwiązanie się
    stosuje - gniazdo współdzielone USB/e-SATA. Tym bardziej można się takiego
    rozwiązania spodziewać w laptopie z tylko jednym (serio?) gniazdem "pure
    USB".

    > To moze na polce z ksiazkami poszukaj słownika i sprawdz znaczenie słowa
    > ironia...

    I na czym ta rzekoma ironia miała polegać? Gorąco cóś jest, neurony w łepku
    nie nadanrzajom... ;->

    JoteR

  • 18. Data: 2015-07-04 13:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JoteR u...@i...eu ...

    > I na czym ta rzekoma ironia miała polegać? Gorąco cóś jest, neurony w
    > łepku nie nadanrzajom... ;->

    Upał i niewiedza:)
    Znalazłem zart tam gdzie go nie było - mea "kupa" ;-)