  • 31. Data: 2013-07-11 22:00:38
    Temat: Re: [OT: why firr is slow] Re: Why mobile web apps are slow
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia pamiętnego Thu, 11 Jul 2013 21:55:22 +0200, bartekltg wyjmując peta
    oznajmił:

    > Ok, mamy trolla. Super. Ale na cholerę karmicie
    > go w ten sposób? Ani to ciekawe, ani dowcipne,
    > a tylko się nakręci i zacznie spamować.

    Ja osobiście? Wkurza mnie gdy wpieprza się w fajny wątek
    totalnie nie na temat a w dodatku syfiasto. A przy tym
    wyzywa ludzi od dresów, kretynów, buców, matołków itd.,
    mało kto to lubi.

    PS. Syfilisie firze. Teraz będziesz wszystkich wyzywał od
    syfilisów? Mały test ;]

    --
    Edek

  • 32. Data: 2013-07-11 22:04:25
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 21:55:22 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:

    > Ok, mamy trolla. Super. Ale na cholerę karmicie
    >
    > go w ten sposób? Ani to ciekawe, ani dowcipne,
    >
    > a tylko się nakręci i zacznie spamować.

    w tym własnie problem matolki 'karmia trolla' bo
    nie sa w stanie pojac pewnych subtelności (dosyć
    względnych ;-) w miare normalnu user gdy uslyszy
    get off zajmuje sie swoja robotą, nasze klejaki
    nie sa tak subtelne ;/

  • 33. Data: 2013-07-11 22:06:30
    Od: firr <p...@g...com>

    > To byłby EOT.

    dobrze by bylo ale jak znam dobuckaczy to
    nie-kolega pewnie za dlugo nie wytrzyma
    i zacznie sie dosysać albo obudowywać mnie
    niby ukratkiem bredniami

  • 34. Data: 2013-07-11 22:07:41
    Od: Edek <e...@g...com>

> [...]
    oznajmił:

    > Ok, mamy trolla. Super. Ale na cholerę karmicie
    > go w ten sposób? Ani to ciekawe, ani dowcipne,

    Ja najbardziej nie mogę pojąć, skąd u niego takie parcie na ocenianie i
    tępienie wszystkiego, co jemu jest obce. Kurde, mi też niektóre rzeczy
    u ludzi są obce, w sensie nic na ten temat nie wiem, ale czy lubię czy nie
    po prostu przemilczam jak nie mam nic do powiedzenia. Znajdź jakiś mój post
    na temat krzywych beziera na przykład - może być ciężko. Ale że mnie to nie
    interesuje to jeszcze nie znaczy, żebym miał tępić wszystkich piszących o
    krzywych beziera, bo sam na ten temat nie mam pojęcia ani najmniejszej
    opinii, wiem że jest coś takiego i jak sobie ktoś dyskutuje na ten
    temat to ani mnie to grzeje ani ziębi. A ten się musi w-lać z buciorami.

    --
    Edek

  • 35. Data: 2013-07-11 22:09:30
    Temat: Re: [OT] ortografia i interpunkcja
    Od: Przemek O <p...@o...eu>

    W dniu 2013-07-11 17:19, A.L. pisze:

    > Kolego, jestescie mlodym internauta, wiec nie wiecie jeszcze ze od
    > czasow protokolu uucp wytykanie na usenecie ortografii uchodzi za
    > ordynarne chamstwo.
    >
    > Ale to nic takiego, z czasem Kolega zapozna sie z zwyczajami.
    > Wytrwalosci tylko tzreba...

    Co nie znaczy, że można pisać jak się komu podoba. To brak poszanowania
    dla rozmówcy. Ale żeby to zrozumieć, należy najpierw mieć wpojone jakieś
    podstawy kultury.

    Ale o czym my mówimy. Przecież sam wielki AL mnie do KFa dodał, za
    wytykanie mu niechlujnego pisania.

    --
    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 36. Data: 2013-07-11 22:19:14
    Temat: Re: [OT] ortografia i interpunkcja (was: Why mobile web apps are slow)
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2013-07-11, A.L <a...@a...com> wrote:

    > Kolego, jestescie mlodym internauta, wiec nie wiecie jeszcze ze od
    > czasow protokolu uucp wytykanie na usenecie ortografii uchodzi za
    > ordynarne chamstwo.

    Kolego, jesteście starym internautą, więc możecie nie wiedzieć, że młode
    pokolenie uważa za buractwo pisanie w internetsach bez poszanowania
    zasad ortografii i zasłanianie się na przykład zwyczajami albo
    argumentami pokroju "nie-o-to-w-tej-grupie-chodzi".

    Ale co obchodzi to wielkiego A.L., który w Hameryce dawno oduczył się
    pisowni, a klawiatura mu tylko przeszkadza w niestawianiu literówek?

    > Ale to nic takiego, z czasem Kolega zapozna sie z zwyczajami.
    > Wytrwalosci tylko tzreba...

    Słownika, drogi staruszku. Tobie akurat nierzadko trzeba słownika
    poprawnej polszczyzny, bo w tej twojej Hameryce najwyraźniej w ogóle nie
    masz styczności z polskim tekstem.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 37. Data: 2013-07-11 22:24:23
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 11 Jul 2013 20:19:14 +0000 (UTC), "Stachu 'Dozzie' K."
> [...]

    >zasad ortografii i zasłanianie się na przykład zwyczajami albo
    >argumentami pokroju "nie-o-to-w-tej-grupie-chodzi".

    Mam w dupie co uwaza mlode pokolenie

> [...]
    >
    >Słownika, drogi staruszku. Tobie akurat nierzadko trzeba słownika
    >poprawnej polszczyzny, bo w tej twojej Hameryce najwyraźniej w ogóle nie

    Slowniika nie mam i nie zamierzam miec. A moj jezyk polski, dziekuje,
    neizly. Na pewno lepszy niz dzisiejszych magistrow po smieciowych
    uczelniach.

    Stycznosc z jezykiem polskim mam. Czytam polskie gazety i ogladam
    polska TV. Moje wrazenie jest takie ze sporo dziennikarzy i
    prezenterow TV, jezeli idzie o znajomosc jezyka polskiego, chyba nie
    ma matury.

    A.L.

    P.S. Mam nieodparte wrazenie ze Kolega u mnie siedzial w KF... Musze
    sparwdzic co sie stalo...

  • 38. Data: 2013-07-11 22:25:21
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2013-07-11, Edek <e...@g...com> wrote:
    > Dnia pamiętnego Thu, 11 Jul 2013 21:55:22 +0200, bartekltg wyjmując peta
    > oznajmił:

    > Ja osobiście? Wkurza mnie gdy wpieprza się w fajny wątek
    > totalnie nie na temat a w dodatku syfiasto.

    Ale ja na ten przykład nie widzę jego postów (do tego w końcu wymyślono
    KF). Jeśli chcesz, mogę się z tobą podzielić regexpem do czytnika.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 39. Data: 2013-07-11 22:25:51
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 11 Jul 2013 22:09:30 +0200, Przemek O <p...@o...eu>
    wrote:

    >Co nie znaczy, że można pisać jak się komu podoba. To brak poszanowania
    >dla rozmówcy. Ale żeby to zrozumieć, należy najpierw mieć wpojone jakieś
    >podstawy kultury.

    A skad owo silne zalozenie o "poszanowaniu dla rozmowcy"?...

    >Ale o czym my mówimy. Przecież sam wielki AL mnie do KFa dodał, za
    >wytykanie mu niechlujnego pisania.

    Tez mi wylazles z KF. Co, do cholery...

    A.L.

  • 40. Data: 2013-07-11 22:27:10
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia pamiętnego Thu, 11 Jul 2013 20:19:14 +0000, Stachu 'Dozzie' K.
    wyjmując peta oznajmił:

    > Słownika, drogi staruszku. Tobie akurat nierzadko trzeba słownika
    > poprawnej polszczyzny, bo w tej twojej Hameryce najwyraźniej w ogóle nie
    > masz styczności z polskim tekstem.

    Mi od podstawówki polonistki mówiły, że nadużywam paru części
    mowy takich jak zaimki. Na dobrą sprawę cieszę się, że nie mieszam
    dwóch języków i blogosławione jest wstrzymywanie się od komentarzy
    typu "znajduję twojego posta fajnie" - więc łączę się z A.L.
    w bulu...

    --
    Edek