    Date: Thu, 07 Mar 2013 20:47:30 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Wiedza tajemna Lakierników poszukiwana

    Witam

    Mam stary, pochodzący z DDR pistolet do malowania, i kompresor z makro.
    Wpadłem kiedyś do sklepiku po lakier, dostałem 2 puszeczki, zmieszałem,
    pomalowałem, ładnie wyszło. Drugim razem wpadam i mówię lakier proszę, a
    pani mnie pyta jaki. Czemu za pierwszym razem nie pytała? Z wikipedii o
    lakierach można się wiele dowiedzieć, ale nie jaki będzie najlepszy do
    polakierowania płotu, bramy roweru albo samochodu. W sklepiku są
    dostępne akryle po 70zł i baza za 130. Drogo czy nie? Na allegro od
    50zł! W sklepiku są rękawice nitrylowe za 1zł, na allegro po 20 groszy.
    tylko że za 1zł wytrzymały 4 malowania, te za 20 groszy 10 sekund
    kontaktu z nitro. jak je rozróżnić przed zakupem? Czy z lakierem do
    samochodu z allegro za 50zł też tak będzie?
    Skeirujcie proszę na jakąś stronę poświęconą lakierowaniu, z
    przykładami, poradami, ciekawostkami, ale od strony praktyczniej.
    Doktoratu robił nie będę, za późno na penetracje tematu, chcę wybrać
    jeden zwarty tor działania tak aby osiągnąć sukces.

    ToMasz