  • 61. Data: 2015-05-24 14:52:23
    Temat: Re: Wiertarka akumulatorowa
    Od: Mario <M...@...pl>

    > W przypadku gwintów rurowych wszystko ma oficjalne wyjaśnienie. Nie jest
    > to "gwint półcalowy", lecz "gwint rury półcalowej". A rura półcalowa, to
    > słup powietrza (w warunkach eksploatacyjnych -- wody) otoczony żelazem.
    > Grubość substancji okalającej przezior ma niewielkie znaczenie, bo gwint
    > jest stożkowy.

    Musiałeś popsuć swoim tłumaczeniem :(

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 62. Data: 2015-05-24 15:02:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mario napisał:

    > Musiałeś popsuć swoim tłumaczeniem :(

    -- Jasiu jako mój uczeń kształcisz się u mnie na nauce.
    Co to jest, mój chłopczę?
    -- To jest rura, panie majster.
    -- Tak jest. A do czego jest dana rura?
    -- Dana rura jest do niczego.
    -- Tak jest.

    --
    Jarek

  • 63. Data: 2015-05-24 15:38:27
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Mi się futrować też raczej z jedzeniem kojarzyło.

    Nieżyjący już znajomy, częstując mnie czymś mawiał "futruj waść, futruj".
    A "futrówka"... to już trochę inna melodia... :)
    https://www.youtube.com/watch?v=A16IW0hhu_U pod koniec nagrania... :)

    --
    Spamerzy: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

  • 64. Data: 2015-05-24 16:19:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    Sunday, May 24, 2015, 1:03:02 PM, you wrote:

    [...]

    > Coś w tym jest. Gwint rurowy 1/2 cala też ma 20,5 mm :)

    1/2 cala dla rur liczy się dla średnicy wewnętrznej...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 65. Data: 2015-05-24 17:45:00
    Od: Mario <M...@...pl>

    > Hello Mario,
    >
    > Sunday, May 24, 2015, 1:03:02 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > 1/2 cala dla rur liczy się dla średnicy wewnętrznej...

    http://www.ifans.com/forums/imgcache3/8902509fce8d7c
    4cfe0fa318e7ede4de.png

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 66. Data: 2015-05-24 17:51:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    Sunday, May 24, 2015, 5:45:00 PM, you wrote:

    > http://www.ifans.com/forums/imgcache3/8902509fce8d7c
    4cfe0fa318e7ede4de.png

    Prącie bardzo.

    --