  • 21. Data: 2018-01-08 23:18:34
    Temat: Re: Windows czy Android czy ...?
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.01.2018 o 17:04, Rob pisze:
    > Chcę kupić nowego smartfona, bez abonamentu, czyli bez
    > ograniczeń w wyborze.

    Windows jest martwe

  • 22. Data: 2018-01-08 23:30:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Dlatego zawsze kupuje telefony z glownej lini HTC One, HTC 10, etc...
    > Nastepny moglby byc Google Pixel. Na bank bedzie wspierany przez
    > spolecznosc z 10 lat. :)

    popieram. ja mam samsunga s4 i9506 (snap800) i trudno jest znaleźć
    telefon poniżej 1000zł (z vat) który jest szybszy od niego. oczywiście
    soft... lekko modyfikowany :)

    ToMasz

  • 23. Data: 2018-01-09 00:40:07
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-08 o 21:53, Rob pisze:
    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Mam Windows 8.1 na Lumii 535 DS, ale smartfon (sprzęt) do kitu.
    > Był z serii z wadą dotyku. Wtedy wydawało mi się, że w moim przypadku
    > nie jest to zbyt uciążliwe. Ponadto wtedy opinie w necie o skutkach
    > naprawy innych takich egzemplarzy nie były obiecujące.
    >
    > Teraz jest coraz gorzej. Żeby coś wywołać muszę paznokciem pukać
    > w kafelek lub napis wiele razy. Z przewijaniem też nie jest dobrze.
    > Mam tego dosyć.

    Przeprowadziłeś kalibrację ekranu?

    --
    animka

  • 24. Data: 2018-01-09 00:49:05
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-08 o 22:09, z pisze:

    > Wkładać coś mniejszego. ;-)
    > Niestety zostają ajfony 5 czy SE (dla mnie jednak za małe) i starocie
    > rozmiaru galaxyS2 lub Xperia Z3 compact
    >
    > Noszenie przy sobie >5" to obciach :-) Już lepiej 10" tablet :-)
    > Przynajmniej jakaś wygoda użytkowania.

    7-mkę laptopa to czasami nosiłam za sobą do rodziny, 10-tka jest dla
    mnie bardzo ciężka. Ma co prawda lekki bardzo ładny futerał i podstawkę,
    żeby nie musiał leżeć plasko.Ten większy ma slot na karte SIM i można z
    niego gadać jak z telefonu. Ale po co mi to dźwigać. Telefon jest
    lżejszy. Tabletu to czasami, bardzo rzadko w domu używam (żeby pliki
    skopiować).
    Tablet 7-mkę oddałam bratanicy dzieciakowi na komunię.

    --
    animka

  • 25. Data: 2018-01-09 10:34:09
    Od: "Rob" <R...@C...com>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości

    > popieram. ja mam samsunga s4 i9506 (snap800) i trudno jest znaleźć telefon poniżej
    1000zł (z vat)
    > który jest szybszy od niego. oczywiście soft... lekko modyfikowany :)

    Mój kolega ma Samsunga Galaxy S3 i9300 i zazdroszczę mu
    gdy porównuję z moim.
    Mam jednak opory przed kupowaniem używanych rzeczy,
    a komórki/smartfona w szczególności. Nigdy nie wiadomo
    ile razy komuś spadł i ile jeszcze wytrzyma.

    Pozdrawiam
    Rob

  • 26. Data: 2018-01-09 10:48:53
    Od: "Rob" <R...@C...com>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 8 stycznia 2018 21:53:12 UTC+1 użytkownik Rob napisał:

    > Mam tego dosyć.

    Tu masz recenzje tanszego sprzetu, ktory wyglada na przyzwoity
    https://www.gsmmaniak.pl/793392/test-honor-7x/#pid=w

    Dzięki, wygląda interesująco. Dodatkowo DS jest dla mnie cenny.
    Mam jednak pytanie - czy istnieje forum, na którym użytkownicy
    tego smartfona wymieniają doświadczenia?
    W przypadku mojej Lumii 535 DS, w momencie jej zakupu,
    na forum prowadzonym przez Microsoft, już były sygnały
    o występującej w niektórych egzemplarzach wadzie dotyku.
    Wystaczyło przeczytać przed zakupem. :-(. Mój błąd.

    Pozdrawiam
    Rob

  • 27. Data: 2018-01-09 11:03:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-09 o 10:34, Rob pisze:

> [...]
    > a komórki/smartfona w szczególności. Nigdy nie wiadomo
    > ile razy komuś spadł i ile jeszcze wytrzyma.

    To prawda. W zeszłym roku kupiłem LG G3 od koleżanki po 2-letniej umowie
    i po 3 miesiącach padła płyta główna. Potem kupiłem z allegro (z
    odbiorem osobistym) wspominanego już S5 NEO i od 4 miesięcy działa bez
    zastrzeżeń, a stan był bardzo dobry (miał rok).

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2018-01-09 11:13:34
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "Rob" <R...@C...com> wrote:
    > Chcę kupić nowego smartfona, bez abonamentu, czyli bez
    > ograniczeń w wyborze.
    W jakiej perspektywie czasowej?
    Bo jesli nie "na juz", to w polowie roku powinna byc nowa seria (a wiec
    dotychczasowe beda taniej). Wtedy tez prawdopodobnie Microsoft wroci do
    gry, z nowym telefonem (z Windows 10). Zreszta teraz jest CES, i nowe
    modele oglaszaja - co oznacza ze w ciagu paru tygodni bedziesz mial taniej.

    Najstabilniejszy jest Windows.
    Jak nie lubisz dlubac w bebechach systemu, to Android bedzie slabym
    rozwiazaniem.

    Jak cie interesuje integracja, to dobieraj do komputera/laptopa. W teorii
    dziala "kazdy z kazdym", w praktyce najlepiej Mac z iOS, a Ms z Ms. A jak
    cie nie interesuje integracja, to poczytaj co mozesz osiagnac - moze cie
    zainteresuje :)

  • 29. Data: 2018-01-09 12:09:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-08 o 22:21, Liwiusz pisze:

    > Za to po przesiadce na Androida jestem zadowolony.

    Na co się przesiadłeś konkretnie?

    I serio obsługujesz kilka kont pocztowych z komórki z 5" ? wyświetlaczem?

    Szacun :-)

  • 30. Data: 2018-01-09 12:26:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-09 o 12:09, z pisze:

    > Na co się przesiadłeś konkretnie?

    Samsung S5 NEO.

    > I serio obsługujesz kilka kont pocztowych z komórki z 5" ? wyświetlaczem?

    A jaka to różnica, czy jedno, czy kilka kont? I tak maile lądują w tym
    samym folderze.

    --
    Liwiusz